Posiadaczom karty Moja Biedronka sieć daje dwa wyjścia. Jest ważny komunikat

Ważny komunikat w sprawie karty Moja Biedronka. Sieć informuje, że każdy posiadacz karty Moja Biedronka ma dwa wyjścia w przypadku zgubienia karty Biedronki lub znalezienia takiej. Dobrze też, by z komunikatem sieci zapoznali się ci, którzy jej nie mają, ponieważ także i oni mogą kiedyś znaleźć kartę lojalnościową sieci. Jakie są więc dwa wyjścia w wypadku zgubienia lub znalezienia karty Moja Biedronka?

Klienci Biedronki powinni zapoznać się z komunikatem w sprawie karty Moja Biedronka. Jak podaje sama sieciówka na oficjalnych stronach, dziennie 4 mln klientów odwiedza jej sklepy, a wśród nich nie brak takich, którzy korzystają z karty Moja Biedronka. W takim tłumie nie sposób uniknąć zgubienia lub znalezienia wspomnianej karty lojalnościowej. Co wówczas zrobić?

Biedronka ma ważny komunikat. Klienci z kartą Moja Biedronka mają tylko dwa wyjścia

Interia Biznes zwróciła się do biura prasowego Biedronki z pytaniami w kwestii zgubienia karty Moja Biedronka. Co najważniejsze - jeśli zgubimy kartę, nie utracimy możliwości korzystania z promocji. Jednak nieuczciwy znalazca może w takiej sytuacji skorzystać z naszych zniżek.

Reklama

Co jednak, jeśli to my znajdziemy kartę Moja Biedronka? Biuro prasowe Biedronki wskazuje na dwa wyjścia:

  1. należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta i zastosować do wytycznych,
  2. dotrzeć do kierownictwa najbliższej Biedronki i przekazać znalezioną kartę Moja Biedronka.

- W przypadku utraty lub znalezienia karty Moja Biedronka należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (email: bok@biedronka.eu oraz tel. 800 080 010 lub 22 205 33 00) lub zwrócić ją osobie z kierownictwa najbliższego sklepu sieci Biedronka. W ten sposób zminimalizujemy ryzyko nieuprawnionego korzystania z rabatów przysługujących użytkownikom programu Moja Biedronka - podała Biedronka w odpowiedzi na nasze pytanie.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: Nowa pułapka w Biedronce. Podczas zakupów zachowaj czujność 

Jak wyrobić kartę Moja Biedronka?

Kartę Moja Biedronka może wyrobić każdy klient sieci. Aby to zrobić, należy podać podstawowe dane, na podstawie których utworzony zostanie profil klienta. Te dane to:

  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail,
  • numer telefonu. 

W wyniku założenia profilu klienta personel sieci przekaże trzy karty Moja Biedronka - to jedna główna karta w formacie standardowej karty płatniczej czy legitymacji oraz dwie pomniejsze z dziurkami w rogach.

Zgubiłeś kartę Moja Biedronka? Sieć nie wyda duplikatu

Po zgubieniu karty Moja Biedronka, nie możemy liczyć na duplikat. Podane przy rejestracji dane umożliwiają otrzymanie kart tylko raz. Zamiast tego możemy dostać nową kartę Moja Biedronka pod warunkiem, że podamy inny adres e-mail.

Imię i nazwisko oczywiście będzie to samo, także numer telefonu może być taki sam jak poprzednio. Tak więc w celu otrzymania nowej karty Moja Biedronka po zgubieniu poprzedniej najlepiej założyć nową pocztę elektroniczną.

Jakie korzyści z karty Moja Biedronka? Na klientów czekają rabaty

Dzięki udziałowi w programie lojalnościowym Biedronki możemy skorzystać z rabatów na zakupach i ofert specjalnych. Liczba korzyści może się zwiększyć, w wypadku gdy zdecydujemy się zainstalować aplikację Biedronki i korzystać z shakeomatu.

Shakeomat zwiększa rabaty o dwie promocji dziennie. Co więcej, są to rabaty spersonalizowane pod konkretnego klienta i modyfikowane przez zasobność sklepu, który jest do niego przypisany w aplikacji.

Przemysław Terlecki 

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: karta moja biedronka | moja biedronka | Biedronka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »