Obsługa klientów stanęła w miejscu

Tegoroczna, czwarta edycja badania jakości obsługi w polskich sieciach handlowych po raz pierwszy wypadła gorzej niż poprzednia - pisze "Puls Biznesu".

To skutek kryzysu, ale handlowcy już zaczęli odrabiać straty - pociesza prowadząca te badania szwedzka firma doradcza Daymaker.

Poziom obsługi klientów w Polsce lekko spadł w porównaniu z 2013 r., ale wciąż jest wyższy niż w 2012 r. - zauważa Sofia Valentin z polskiego oddziału Daymakera.

Jak wyjaśnia, na skutek kryzysu w zeszłym roku w polskiej branży nikt tak naprawdę nie decydował się na nowe inwestycje czy projekty, także te dotyczące obsługi klientów i szkolenia pracowników.

Jest jednak nadzieja na poprawę.

Reklama

Od czwartego kwartału 2013 r. widzimy zmianę trendu, a obsługa klientów stała się jednym z priorytetów dla sieci i wszyscy się na niej koncentrują - wskazuje Valentin.

Kliknij i pobierz darmowy program PIT 2013

Brak inwestycji w ub.r. wyraźnie widać w tegorocznych badaniach, ale jestem pewna, że energia wkładana obecnie w obsługę klientów zaprocentuje w następnej edycji badania - ocenia przedstawicielka Daymakera.

PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »