Nowy pomysł Carrefoura. Sieć rozszerza ofertę dla klientów

Firma Carrefour Polska wystartowała 12 października z nowym konceptem handlowym. Z poszerzonej oferty francuskiej sieci mogą skorzystać klienci w Warszawie. Co się zmienia?

Od czwartku, 12 października, klienci sklepu Carrefour w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia, a także wszyscy odwiedzający to stołeczne centrum, będą mogli odwiedzić własną kwiaciarnię sieci - czytamy w komunikacie prasowym Carrefour Polska. Zaoferuje ona m.in. usługi florysty, który na życzenie kupujących stworzy dla nich bukiety i kompozycje upominkowe. 

Carrefour testuje nowy koncept w Warszawie

Stoisko z poszerzoną ofertą florystyczną oferuje gotowe bukiety, jak również kwiaty cięte, “z których na życzenie klientów wyspecjalizowany florysta układa personalizowane wiązanki, czy nawet kwiaty w modnych pudełkach lub wazonach" - czytamy. W ofercie kwiaciarni znalazły się również kwiaty doniczkowe.

Reklama

 

- Wprowadzenie konceptu "Kwiaciarnia Arkadia" to rozszerzenie współpracy z naszym dotychczasowym dostawcą kwiatów do naszych sklepów w całej Polsce - mówi Krzysztof Dobczyński, dyrektor Działu Produktów Dużej Konsumpcji i Produktów Świeżych w Carrefour Polska. - Ruchliwe centrum handlowe jest idealnym miejscem do wdrożenia i testów takiego projektu - dodaje. 

Kwiaciarnia będzie czynna w godzinach otwarcia Centrum Handlowego Westfield Arkadia. 

Jak sobie radził Carrefour w 2022 roku?

Carrefour Polska to sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour w Polsce jest również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA (z ang. Gross Leasable Area - całkowita powierzchnia najmu - przyp. red.) oraz sieci ponad 40 stacji paliw. Na całym świecie Carrefour posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach.  

W 2022 r. sprzedaż brutto ogółem w Carrefour wzrosła o 16,1 proc. rok do roku, a w ujęciu LfL (z ang. like for like, czyli w sklepach porównywalnych, tzn. funkcjonujących co najmniej rok - przyp. red.) wzrosła o 8,5 proc. i wyniosła 90,9 mld euro. Z kolei w Polsce sprzedaż sieci w ujęciu LfL wzrosła w ubiegłym roku o 12 proc. i wyniosła 2,29 mld euro.     

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Carrefour | sklepy | kwiaciarnia | oferta
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »