Marks and Spencer - lepiej niż oczekiwano

Sprzedaż Marks and Spencer spadła w pierwszym kwartale roku 2009 o 4,2 proc. Jest to lepszy wynik niż za poprzednie kwartały. Sprzedaż jedzenia spadła o 3,7 proc., natomiast sprzedaż ubrań i kosmetyków zniżkowała o 4,8 %. Warto zauważyć, że sprzedaż internetowa i zagraniczna wzrosły odpowiednio o 20 proc. i 23 proc.

Sprzedaż Marks and Spencer spadła w pierwszym kwartale roku 2009 o 4,2  proc. Jest to lepszy wynik niż za poprzednie kwartały. Sprzedaż jedzenia spadła o 3,7  proc., natomiast sprzedaż ubrań i kosmetyków zniżkowała o 4,8 %. Warto zauważyć, że sprzedaż internetowa i zagraniczna wzrosły odpowiednio o 20  proc. i 23  proc.

Stuart Rose, zarządzający spółki powiedział, ze firma zrobiła znaczny postęp od czasu ostatniego raportu w listopadzie. - Europejskie rynki wzrosły dziś rano od 1 proc. do 2,5 proc., odrabiając wczorajsze straty. Inwestorzy zostali zachęceni do kupowania lepszymi niż oczekiwano wynikami spółek, m.in. ICAP, Compass i Marks and Spencer. Wczorajsze transakcje przypominały konsolidację i realizowanie zysków. Dzisiejsza sesja to krótkoterminowe polowanie na zyski na fali wzrostów wywołanych optymistycznymi raportami spółek. Rynek jest teraz bardzo wrażliwy na dane ekonomiczne i wyniki spółek - powiedział Joshua Raymond, analityk rynkowy City Index.

Reklama

Dziś akcje brokera ICAP wzrosły o 7,42 proc. do 293,25 p. Cena akcji zwyżkowała o 16,17 proc. w ciągu ostatniego miesiąca. Roczne maksimum jest na poziomie 673,5 p., natomiast roczne minimum jest na poziomie 197 p.

WIG 20 także rośnie na fali dobrych wieści z zagranicy. City Index kwotował dziś o godz. 13.20 Poland 20 Jun 09 CFD na poziomie 1532-1535, dzisiejsza zmiana to +40 punktów.

Kinga Zych

City Index / o. w Polsce
Dowiedz się więcej na temat: Sprzedaż internetowa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »