Lidl testuje nowe rozwiązanie. Nie wszystkim klientom się to spodoba

Lidl to jedna z najpopularniejszych sieci handlowych w Polsce. Na naszym rynku niemieckie przedsiębiorstwo istnieje od 2002 r., a obecnie posiada ponad 850 sklepów w całym kraju. Klienci Lidla powinni się przygotować na zmiany, bo w ramach testów modyfikowane są wnętrza niektórych marketów.

Klienci Lidla są przyzwyczajeni do tego, że niemal wszystkie sklepy tej sieci wyglądają tak samo i mają bardzo podobny układ. Alejki ciągną się wzdłuż marketów, a na końcu znajdują się lady chłodnicze. 

Wkrótce może się to zmienić, bo niemiecka sieć sklepów dyskontowych chce wprowadzić nową koncepcję projektową w swoich obiektach. Powołując się na informacje przekazane przez niemiecki lebensmittelzeitung.net serwis dlahandlu.pl podaje, że Lidl szykuje zmiany, które dla niektórych mogą być wręcz rewolucyjne

Reklama

Lidl testuje nowy układ sklepów. Klienci będą zadowoleni?

Na czym konkretnie mają polegać zmiany? Otóż w tylnej części marketów pojawią się przejścia krzyżowe. W znajdujących się tam tunelach chłodniczych będą układane naprzeciw siebie sery i wędliny. Układ, który zastosowano już w kilku lokalizacjach, ma przyczynić się do zmniejszenia zużycia energii, jednak zalet zastosowania takiego rozwiązania ma być więcej. Klienci oraz pracownicy będą pokonywać mniejsze odległości w sklepie. 

Standardowe produkty będą eksponowane wzdłuż lad chłodniczych, a przeceniony asortyment na bocznych ścianach

Należy mieć na uwadze, że nowy system testowany jest poza Polską, jednak dyskont jest zadowolony z funkcjonowania sklepów, w których wprowadzono zmiany. Może to oznaczać, że wkrótce podobny układ zostanie zastosowany w większości sklepów Lidl.

Lidl na polskim rynku

- Sieć coraz śmielej celuje w mniejsze miejscowości, gdzie również widzi duży potencjał. I zamierza kontynuować szybki rozwój w Polsce, otwierając 40-50 nowych placówek rocznie - zdradził nieoficjalnie przedstawiciel Lidla w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl. Mężczyzna dodał, że wyniki sprzedaży w nowych lokalizacjach są świetne, a potencjał polskiego rynku detalicznego jest bardzo obiecujący i sieć może otworzyć jeszcze kilkaset sklepów.  

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Lidl | zakupy | promocje
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »