Kaufland online wkroczy do Polski. Może zagrozić innym sieciom

Już wkrótce polscy sprzedawcy i kupujący będą mogli korzystać z Kaufland Global Marketplace. Platforma sprzedaży online zamierza wejść do Polski latem. Dzięki tej decyzji e-sklepy, które do niej dołączą, zyskają dostęp do pięciu rynków i do ponad 81 mln klientów sieci. Przed rokiem Kaufland online przeprowadził udane debiuty w Czechach i na Słowacji. Razem z Polską na platformę wejdzie Austria.

W wydanym komunikacie Kaufland wyjaśnia, że wchodząc do Polski i Austrii nie tylko rozszerza obecność w Europie, ale też oferuje sprzedawcom możliwość zdobycia nowych rynków i dotarcia do milionów klientów. “Kaufland Global Marketplace zapewnia międzynarodowym i lokalnym sprzedawcom detalicznym sprawdzone narzędzie do szybkiej i prostej sprzedaży online produktów w kilku krajach jednocześnie” - informuje sieć. 

Kaufland odnosi sukcesy

Oprócz Polski i Austrii, są nimi Niemcy, Czechy i Słowacja. Wszędzie tam Kaufland jest jedną z największych platform handlowych. Na przykład w Czechach, rok od rozpoczęcia działalności, platforma zakupowa należy do największych, internetowych serwisów handlowych. Na Słowacji, od momentu uruchomienia platformy przed rokiem, liczba produktów wzrosła dziesięciokrotnie. A w Niemczech, każdego miesiąca stronę Kaufland.de odwiedza około 32 mln użytkowników. - To samo chcemy osiągnąć teraz w Polsce i w Austrii – podkreśla Gerald Schönbucher, szef E-Commerce w Kaufland. 

Reklama

Sprzedawcy detaliczni mogą już rejestrować się na nowych platformach handlowych. Przez pierwsze trzy miesiące od uruchomienia marketplace’u sprzedający nie zapłacą prowizji. W tym czasie nie będzie też pobierana podstawowa opłata za korzystanie z platformy sprzedażowej Kauflandu. W zależności od wyboru, wynosi ona równowartość 39,95 euro albo 49,90 euro plus VAT. Sprzedawcy otrzymają również rabat w wysokości 1200 euro na sponsorowane reklamy produktów, dzięki któremu lepiej zaprezentują swoje oferty. 

Jedna rejestracja, pięć rynków

Wystarczy jedna rejestracja, aby zyskać dostęp do pięciu międzynarodowych rynków jednocześnie i możliwość dotarcia do ponad 81 mln klientów online. Oferty, zamówienia i dane produktowe są zarządzane za pośrednictwem centralnego portalu sprzedawcy, który może być obsługiwany ręcznie lub automatycznie. Ponad 110 partnerów oferuje zautomatyzowane rozwiązania interfejsowe do przetwarzania operacji. Od lutego platforma przejęła kompletację, pakowanie i wysyłkę zamówień bezpośrednio do klientów i obsługę posprzedażową produktów. Zapewnia też dodatkowe usługi, m.in. bezpłatne tłumaczenia informacji o produktach i kuponów dla klientów. 

Sieć Kaufland ma w Polsce 245 sklepów i zatrudnia 15,5 tys. pracowników. Z jej danych wynika, że handel online odnotował ostatnio w naszym kraju wzrost o ponad 10 procent. “Debiutujący na polskim rynku Kaufland Marketplace pozwoli wykorzystać ten potencjał, wspierając się wysokim poziomem świadomości i zaufania do marki Kaufland” - zapewnia sieć. 

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Kaufland | e-commerce | internet | zagranicze rynki zbytu | klienci
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »