Coraz chętniej kupujemy większe telewizory

Telewizory nie sprzedają się tak dobrze jak dawniej. Chętniej kupujemy natomiast coraz większe odbiorniki - informuje "Gazeta Wyborcza"

Z danych GfK wynika, że w ostatnim roku (od września 2013 r. do sierpnia tego roku) w Polsce sprzedano ok. 2,4 mln telewizorów - o 120 tys. sztuk mniej niż rok wcześniej.

W wakacje sprzedaż telewizorów ruszyła - w lipcu skoczyła o 9,2 proc. w skali roku, a w sierpniu - aż o 15,2 proc.

Największy wzrost sprzedaży zanotowały telewizory w rozmiarach 50-54 cale. Ale największą część rynku wciąż mają 32-calowe (co trzeci sprzedany egzemplarz) i 40-42-calowe (kolejne 30 proc. sprzedaży).

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

Reklama
PAP
Dowiedz się więcej na temat: kupować | handel | telewizory | sprzedaż telewizorów | kupujcie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »