Blog dla klonów

Korporacje i duże firmy znowu górą. Osoby rozpoczynające w nich pracę chcąc nie chcąc muszą przystosować się do korporacyjnych zasad i reguł. Ten sam styl zachowania jest jedyną drogą, aby zyskać akceptację przełożonych i pozostałych pracowników.

Korporacje i duże firmy znowu górą. Osoby rozpoczynające w nich pracę chcąc nie chcąc muszą przystosować się do korporacyjnych zasad i reguł. Ten sam styl zachowania jest jedyną drogą, aby zyskać akceptację przełożonych i pozostałych pracowników.

Przekonali się o tym internauci, których przygody zostaną opisane w Klon Blogu, który właśnie rusza na stronach SerwisKariery.pl. "Wszystko zaczęło się od lektury kilku dyskusji na forach internetowych, w których poruszane były problemy, z jakimi spotykają się nowi pracownicy. Poprosiliśmy naszych czytelników o podzielenie się swoimi refleksjami na ten temat i tak powstał Klon Blog" - mówi Łukasz Łata, redaktor naczelny SerwisKariery.pl.

Klon Blog jest zapisem pierwszych dni w pracy tych internautów, którzy podzielili się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami z redakcją SerwisKariery.pl. Przez najbliższe 10 dni ich przygody będzie można przeczytać na stronach wortalu.

Reklama

Bohaterami bloga są m.in.: przedstawiciel handlowy, konsultantka firmy doradczej, prawnik oraz pracownik samorządowy. "Chcemy pokazać, że firmy czy instytucje, które poszukują ludzi kreatywnych i dynamicznych bardzo szybko i skutecznie eliminują te cechy tuż po zatrudnieniu. Nie ma już wtedy miejsca na fajne pomysły, pracownik staje się klonem, który musi naśladować innych, mówić tak jak inni i zachowywać się tak jak inni. W przeciwnym razie wypada z firmowego krwioobiegu" - dodaje Łata.

BiznesNet
Dowiedz się więcej na temat: klon | firmy | blog
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »