Badacze dla biznesu

18-19 października odbędzie się w Warszawie XIII Kongres Badaczy Rynku i Opinii. Jest to jedno z najważniejszych w Europie Centralnej wydarzeń poświęconych nowym trendom i znaczeniu badań w tworzeniu efektywnych modeli biznesowych. W tym roku w programie konferencji znalazło się szczególnie dużo prezentacji sukcesów biznesowych, które nie powstałyby bez badań.

Kształtując program tegorocznego Kongresu przyświecała nam idea pokazania jak badania marketingowe wspierają rozwój biznesu. Otrzymaliśmy sto kilkadziesiąt propozycji wystąpień, z których wybraliśmy 40 najlepszych, pokazujących m.in.: rozpoznawanie i opisywanie nowych grup i nisz, trafne przewidywanie zmian i trendów, wprowadzanie do praktyki marketingowej nowych zdobyczy nauki czy wprowadzanie nowych technologii do komunikacji z konsumentami. Ich ogromną zaletą jest to, że opowiadają historie konkretnych marek i firm. - mówi Michał Kociankowski, przewodniczący Rady Programowej Kongresu.

Reklama

Nad programem i merytoryczną stroną kongresu czuwa trzynastoosobowa Rada Programowa, w skład której wchodzą przedstawiciele agencji badawczych, świata nauki oraz marketerzy reprezentujący różne branże i środowiska.

Organizatorami Kongresu Badaczy Rynku i Opinii jest Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) oraz Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR).

Kongres jest organizowany od 2000. Co roku uczestniczy w nim ponad 500 osób. Sponsorem Głównym tegorocznego wydarzenia jest TNS Polska, sponsorami: Millward Brown, PBS i Research Now.

Więcej informacji: http://www.kongresbadaczy.pl/

Dowiedz się więcej na temat: badacz | badacze
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »