PEKAES (PEK): Życiorysy członków organów spólki - raport 5

PEKAES SA przesyła w załączeniu życiorysy Członków Zarządu oraz

Członków Rady Nadzorczej PEKAES SA jako uzupełnienie Raportu

Bieżącego nr 3/2002 z dnia 18 stycznia 2002 roku. Nadzwyczajne

Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy PEKAES SA w dniu 18 stycznia 2002

roku powołało na funkcje:

I. Prezesa Zarządu Spółki - Pana Jana Dalgiewicza

Pan Jan Dalgiewicz. Lat 60. Wykształcenie wyższe techniczne,

absolwent Politechniki Warszawskiej.

Doświadczenie zawodowe:

1964 - 1972 - pracował w Dolnośląskich Zakładach Aparatury

Reklama

Precyzyjnej w Ząbkowicach Śląskich, kolejno jako: konstruktor,

szef jakości, główny konstruktor, zastępca dyrektora ds. inwestycji,

1972 - 1977 - pracował w instytucjach PZPR w Lublinie, Legnicy i 

Wrocławiu,

1977 - 1990 - pełnił funkcję Dyrektora Naczelnego Jelczańskich

Zakładów Samochodowych,

1990 - 1995 - działalność w prywatnym przedsiębiorstwie we

Wrocławiu,

1995 - 1998 - pełnił funkcję Dyrektora Biura Obsługi Transportu

Międzynarodowego w Ministerstwie Transportu i Gospodarki Morskiej,

1989 - 1990 - pełnił funkcję Członka Rady Nadzorczej Spółki Handlu

Zagranicznego POLMOT Warszawa,

1997 - - Członek i Wiceprezes Rady Nadzorczej POLMIEDŹ TRANS

Sp. z o.o. Grupa Kapitałowa KGHM Lubin.

Dodatkowe kwalifikacje:

- 1985 - ukończone Studia Podyplomowe na Politechnice Wrocławskiej

z zakresu organizacji i zarządzania,

- Wiele kursów profesjonalnych, głównie z zakresu jakości pracy,

organizacji i zarządzania, przetargów publicznych itp.

- 1991 - Szkoła Finansów i Zarządzania

- Ukończone Studium dla kandydatów na Członków Rad Nadzorczych

przy Ministerstwie Przekształceń Własnościowych,

Działalność publiczna:

- działalność w Radzie Naczelnej Organizacji Technicznej, w tym

Wiceprezes w Radzie Wojewódzkiej NOT we Wrocławiu oraz Członek

Rady Głównej NOT w Warszawie,

- poseł na Sejm Rzeczpospolitej Polskiej w X Kadencji,

W dorobku zawodowym i społecznym:

- Szereg odznaczeń Państwowych, branżowych, regionalnych,

- Świadectwa patentowe Urzędu Patentowego na rozwiązania techniczne,

- Nagroda Państwowa w 1989 roku Ministra Postępu, Nauki i Techniki,

- Nagrody i dyplomy za rozwiązania techniczne i organizacyjne NOT.

II. Członka Zarządu - Pana Witolda Szpejdę

Pan Witold Szpejda. Lat 45. Wykształcenie wyższe, absolwent

Politechniki Warszawskiej - Wydział Mechaniki Precyzyjnej.

Doświadczenie Zawodowe:

1983 - 1984 - Stażysta KRBPCWiG o/Chełm,

1984 - 1987 - Kierownik Oddziału Przygotowania Produkcji

Pomocniczej,

1987 - 1987 - Zastępca Kierownika Wydziału Produkcji Pomocniczej,

1987 - 1990 - Kierownik Wydziału Produkcji Pomocniczej,

1990 - 1991 - Zastępca Dyrektora ds. Techniczno-Produkcyjnych,

1991 - 2001 - Dyrektor Oddziału - Członek Zarządu Remur,

1993 - 1995 - Prezes Zarządu Spółki,

1995 - 1999 - Członek Rady Nadzorczej Cementowni Ożarów,

1995 - 1997 - Przewodniczący Rady Nadzorczej Przedsiębiorstwa

Usług Mieszkaniowych Chełm,

2000 - 2001 - Prezes Zarządu Bolmar S.A. w Bodaczowie (Zakład w 

Upadłości).

Dodatkowe kwalifikacje:

- Kurs Szkolenie służb produkcyjno-technologicznych,

- Kurs Dla Członków Zarządów i Rad Nadzorczych Spółek,

- Kurs Dla Kierowniczej Kadry Rezerwowej Przedsiębiorstw,

- Szkolenie Menadżer - Przedsiębiorca - Właściciel w progu XXI

wieku,

- Seminarium - Kodeks Pracy po nowelizacji,

- Seminarium - Tworzenie wizerunku firmy.

III. Członka Zarządu - Pana Ryszarda Witka. Życiorys został

przesłany Raportem Bieżącym nr 18/2001.

IV. Członka Rady Nadzorczej - Pana Wojciecha Ciurzyńskiego

Doświadczenie zawodowe:

1973 - 1983 - pracował w firmie BETON-STAL, pełniąc funkcje od

Kierownika Budowy do Dyrektora Technicznego Rejonu,

1983 - 1984 - pełnił funkcję Kierownika Budowy Mostów w 

Przedsiębiorstwie DROMEX w Libii,

1984 - 1986 - pełnił funkcję Naczelnika Wydziału budowy elektrowni

atomowych w Przedsiębiorstwie ENERGOEXPORT,

1986 - 1987 - pełnił funkcję Dyrektora Technicznego budowy

elektrowni atomowej w Niemczech,

1987 - 1990 - pełnił funkcję Dyrektora Naczelnego firmy

ENERGOEXPORT,

1990 - 1993 - pełnił funkcję Członka Zarządu firmy BUDIMEX,

1993 - 1995 - pełnił funkcję Dyrektora budowy biurowca Centrum

Finansowe Puławska

2000 - do chwili obecnej - Wiceprezes Spółki PKO Inwestycje,

1995 - do chwili obecnej - Wiceprezes Spółki Centrum Finansowe

Puławska.

V. Członka Rady Nadzorczej - Pana Leszka Krysiaka

Pan Leszek Krysiak. Lat 57. Wykształcenie wyższe ekonomiczne,

absolwent Uniwersytetu Łódzkiego.

Doświadczenie zawodowe:

1966 - pracował jako mistrz w Powiatowej Spółdzielni Usług

Wielobranżowych w Łasku,

1966 - 1970 - pracował jako Kierownik Kontroli Jakości w ZZPO

Wólczanka,

1971 - 1978 - pełnił funkcję Zastępcy Prezesa w Spółdzielni Pracy

Lipcowy Zryw w Zduńskiej Woli,

1978 - 1995 - pełnił funkcję Prezesa Zarządu w Spółdzielni Pracy

Lipcowy Zryw w Zduńskiej Woli,

1995 - 1996 - pełnił funkcję Dyrektora Generalnego P.P.H.U.

Elegancja w Zduńskiej Woli,

1997 - pełnił funkcję Kierownika Zarządu CETECO Sp. z o.o. w 

Łodzi,

od 1997 - pełni funkcję Prezesa Zarządu firmy Kolekcja Sp. z o.o.

w Zduńskiej Woli,

od 1990 - pełnił funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej Spółki

POLCOTEX w Warszawie - kadencja kończy się w 2002 roku,

Dodatkowe kwalifikacje:

1993 - kurs dla członków zarządów i rad nadzorczych spółek,

1994 - kurs Jak inwestować w papiery wartościowe,

1996 - kurs przygotowujący kandydatów na członków rad nadzorczych

w jednoosobowych Spółkach Skarbu Państwa oraz w Spółkach z 

udziałem Skarbu Państwa reprezentowanym przez Ministra Przemysłu i 

Handlu,

1995 - Rzeczoznawca - produkcja odzieży

VI. Członka Rady Nadzorczej - Pana Janusza Ocipkę

Pan Janusz Ocipka. Lat 41.

Wykształcenie:

1981 - 1984 - Politechnika Warszawska, Wydział Elektroniki -

Instytut Informatyki,

1990 - Studium Podstawy marketingu międzynarodowego, Moskiewski

Państwowy Instytut Stosunków Międzynarodowych (MGIMO),

1992 - Studium Business English American Corporate Culture Centrum

Językowe Uniwersytetu Pepperdine w Malibu, California, USA,

1995 - 1998 - Warszawska Wyższa Szkoła Ekonomiczna, Katedra

Zarządzania i Marketingu, specjalizacja marketing, studia

licencjackie,

1999 - 2001 - Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Warszawie,

Katedra Zarządzania i Marketingu, specjalizacja zarządzanie,

studia magisterskie,

Doświadczenie zawodowe:

1984 - 1989 - Centrum Naukowo-Produkcyjne Materiałów

Elektronicznych w Warszawie - dział Głównego Automatyka,

1989 - 1990 - Dyrektor Oddziału Warszawskiej Rejonowej Spółdzielni

SCH w Czosnowie,

Od 1990 - Prezes Zarządu Gminnej Spółdzielni Handlowej SCH w 

Czosnowie,

1990 - 2001 - V-ce Prezes Zarządu Spółdzielni Handlowej SCH w 

Nowym Dworze Mazowieckim,

1993 - 2001 - Prezes Zarządu Spółdzielni Transportu i Obsługi

Rolnictwa w Nowym Dworze Mazowieckim,

1994 - 1995 - Prezes Rady Nadzorczej Ciechanowskiej Centrali

Materiałów Budowlanych Ciech-Bud S.A.,

1995 - 2002 - Członek Zarządu Centrali Handlu i Inwestycji Argo-

Invest S.A. w Warszawie,

Od 1997 - Członek Zarządu Przedsiębiorstwa Usług Logistycznych

Cargomex Sp. z o.o. w Nowym Dworze Mazowieckim,

od 2001 - Prezes Zarządu Przedsiębiorstwa Obsługi Handlu

Zagranicznego Celimpex Sp. z o.o. w Warszawie.

Dodatkowe kwalifikacje:

2001 - 2002 - Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Studium

Podyplomowe, Strategie rozwoju obszarów wiejskich - zarządzanie

projektami Unii Europejskiej,

Ukończone kursy komputerowe i inne szkolenia i kursy zawodowe, w 

tym:

- oceny projektów inwestycyjnych wg UNIDO,

- business plan,

- negocjacje,

- członków rad nadzorczych spółek Skarbu Państwa,

- rolnictwa.

Doświadczenie samorządowe:

1984 - 1990 - Radny, V-ce Przewodniczący Gminnej Rady Narodowej w 

Czosnowie,

1994 - 1998 - Członek Komisji Budżetu i Finansów Rady Gminy w 

Czosnowie,

1998 - Przewodniczący Komisji Budżetu i Finansów Rady Gminy w 

Czosnowie,

1997 - Pełnomocnik Związku Komunalnego Novelty od spraw utworzenia

specjalnej strefy ekonomicznej,

1998 - Pełnomocnik Miasta Nowego Dworu Mazowieckiego do spraw

Akademickiego Centrum Edukacji w Modlinie,

1999 - Pełnomocnik Powiatu do spraw rozwoju i realizacji projektów

Mazowieckiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej Technopark- Modlin

oraz Akademickiego Centrum Edukacji,

2000 - 2001 - Członek Rządowego Zespołu Programującego ds.

Twierdzy Modlin.

Osiągnięcia zawodowe i inne:

1988 - 89 - wyróżnienia w konkursie na najlepszy projekt wynalazczy,

1996 - opracowanie i wdrożenie projektu - Centrum Obsługi Celnej i 

Logistycznej Cargomex w Nowym Dworze Mazowieckim,

1997 - opracowanie koncepcji i koordynacja utworzenia -

Mazowieckiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej Technopark-Modlin,

1998 - opracowanie koncepcji zagospodarowania twierdzy Modlin

przez utworzenie Akademickiego Centrum Edukacji,

inne - publikacje w prasie fachowej z zakresu zarządzania,

odznaczenia, w tym państwowe, medale, dyplomy w działalności

społecznej i sportowej, w tym m.in. Brązowy Krzyż Zasługi, Srebrna

Syrenka - za zasługi dla Warszawy, Medal za Zasługi dla Obronności

Kraju.

VII. Członka Rady Nadzorczej - Pana Lecha Szymańczyka

Pan Lech Szymańczyk. Lat 53.

Wykształcenie:

1972 - 1975 - Technikum Mechaniczne

1988 - 1990 - Akademia Nauk Społecznych, kierunek społeczno-

polityczny,

Doświadczenie zawodowe:

1968 - 1975 - pracował na stanowisku formierz-operator Zakładu

Metalurgicznego, Zakłady Mechaniczne URSUS w Warszawie, Wydział

Metalurgii,

1975 - 1988 - pełnił funkcje kierownicze w zakresie kontroli

jakości, normalizacji i postępu technicznego, metrologii

przemysłowej, zaopatrzenia i zbytu, jak również sprawował funkcje

zastępcy kierownika Spółdzielni oraz Vice Prezesa ds.

administracyjno-handlowych w Spółdzielni Pracy PRODUS w Pruszkowie,

1988 - 1991 - pełnił funkcję wiceprzewodniczącego Federacji

Spółdzielczych Związków Zawodowych,

od 1988 - w Ogólnopolskim Porozumieniu Związków Zawodowych pełnił

funkcje: Przewodniczącego Regionu Mazowieckiego, a następnie

Województwa Mazowieckiego. Członek Rady i Prezydium OPZZ.

1993 - 2001 - Poseł na Sejm II i III kadencji. Członek Komisji

Zdrowia, Samorządu i Polityki Regionalnej Praw,

Dodatkowe kwalifikacje

- kurs Członków Rad Nadzorczych zakończony egzaminem państwowym,

- kursy specjalistyczne organizowane przez Naczelną Organizację

Techniczną z zakresu normalizacji, jakości, postępu technicznego,

metodologii przemysłowej.

VIII. Członka Rady Nadzorczej - Panią Lucynę Adamko-Świerkowską,

Pani Lucyna Adamko-Świerkowska. Lat 59. Wykształcenie wyższe,

absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego - Wydział Historyczny.

Doświadczenie zawodowe:

1966 - 1967 - nauczycielka w XX Liceum Ogólnokształcącym,

1968 - 1972 - starszy inspektor w Branżowym Ośrodku Szkolenia

Zawodowego,

1972 - 1976 - główny specjalista w Zjednoczeniu Przemysłu Maszyn i 

Urządzeń Elektrycznych EMA,

1976 - 1990 - główny specjalista w firmie Megat-Megadex,

VII - IX 1990 - główny specjalista w Biurze Pełnomocnika Rządu ds

Przekształceń Własnościowych

X 1990 - IX 1996 - pełniła funkcję Dyrektora Biura Kadr i 

Szkolenia w Ministerstwie Przekształceń Własnościowych,

1996 - do chwili obecnej - pełni funkcję Zastępcy Dyrektora Biura

Kadr i Szkolenia w Ministerstwie Skarbu Państwa,

od 1992 - pełni funkcję Reprezentanta Spółek Skarbu Państwa w 

radach nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa,

Dodatkowe kwalifikacje:

1978 - Studia Podyplomowe w Szkole Głównej Planowania i Statystyki

(obecnie SGH),

1991 - Kurs dla kandydatów na członków rad nadzorczych zakończony

egzaminem w Centrum Prywatyzacji,

1995 - Centrum Kształcenia Menedżerów, Kurs Marketingu,

1995 - Price Waterhouse, Metody i struktury zarządzania i nadzoru

w spółkach akcyjnych,

1995 - Fundacja Rozwoju Kultury Negocjacji, Diagnozowanie i 

wypracowanie strategii firmy,

1997 - Duńska Szkoła Administracji Publicznej,

2000 - Centrum Europejskie Uniwersytetu Warszawskiego, Regulacje

Prawne Unii Europejskiej,

2000 - Fundacja na Rzecz Wydziału Zarządzania UW - Nowe Regulacje

Prawne Unii Europejskiej,

2001 - Stowarzyszenie Księgowych w Polsce, Zmiany w ustawie o 

rachunkowości.

IX. Członka Rady Nadzorczej - Pana Mariana Woronina,

Pan Marian Woronin. Lat 46.

Wykształcenie:

1972 - 1977 - Technikum Kolejowe w Warszawie,

1997 - 2001 - Akademia Wychowania Fizycznego w Warszawie, Studia

licencjackie i magisterskie - wychowanie fizyczne.

Doświadczenie zawodowe:

1977 - Polskie Koleje Państwowe,

1977 - 1985 - Zawodowa Służba Wojskowa,

1985 - 1989 - Stypendium sportowe,

od 1993 - pełni funkcję Prezesa Zarządu Fundacji Polskiej Lekkiej

Atletyki,

od 1998 - pełni funkcję Wiceprezesa Zarządu Stowarzyszenia Sport

Dzieci i Młodzieży,

od 1998 - pełni funkcję Wiceprzewodniczącego Komisji Zdrowia i 

Kultury Fizycznej w Sejmiku Województwa Mazowieckiego,

Dodatkowe kwalifikacje:

1996 - Kurs operatorów rządowej sieci poczty elektronicznej,

2001 - Likwidator i syndyk masy upadłości,

2001 - Egzamin dla kandydatów na członków rad nadzorczych w 

spółkach Skarbu Państwa,

Osiągnięcia sportowe:

1980 - Wicemistrzostwo Olimpijskie,

1979, 1980-82, 1987 - Mistrzostwo Europy,

Zdobycie Pucharu Świata w L.A.

Wielokrotne Mistrzostwo Polski.

kom emitent ewa/zdzał

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »