RUCH (RCH): Zawarcie warunkowej umowy sprzedaży barów kawowych stanowiących zorganizowaną część przedsiębiorstwa Tchibo Warszawa Sp. z o.o. - raport 80

Raport bieżący nr 80/2007
Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne

Zarząd RUCH S.A. z siedzibą w Warszawie, w nawiązaniu do Raportu bieżącego nr 40/2007 z dnia 11 maja 2007 r., informuje, iż w dniu 16 października 2007 r. zawarł Warunkową umowę sprzedaży barów kawowych stanowiących zorganizowaną część przedsiębiorstwa Tchibo Warszawa Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.

Przedmiotem umowy jest warunkowa sprzedaż zorganizowanej części przedsiębiorstwa Tchibo Warszawa Sp. z o.o., obejmującej zespół składników materialnych i niematerialnych, przeznaczonych do prowadzenia działalności gospodarczej w postaci sieci barów kawowych. Umowa dotyczy 9 barów kawowych w następujących lokalizacjach:

Reklama

1. Gdańsk, Centrum Handlowe Manhattan,

2. Łódź, Centrum Handlowe Galeria Łódzka,

3. Marki pod Warszawą, Centrum Handlowe M1,

4. Poznań, Centrum Handlowe M1,

5. Poznań, Centrum Handlowe Stary Browar,

6. Warszawa, Centrum Handlowe Factory Ursus,

7. Warszawa, Centrum Handlowe Arkadia,

8. Warszawa, Centrum Handlowe Promenada,

9. Warszawa, Centrum Handlowe Wola Park.

Tchibo Warszawa Sp. z o.o. wynajmuje lokale, w których prowadzone są ww. bary kawowe, przeniesienie praw i obowiązków najemcy wynikających z umów najmu tych lokali na RUCH S.A. wymaga zgód wynajmujących.

Cena sprzedaży wynosi 8,1 mln zł (netto). W przypadku braku zgody wynajmujących na cesję praw z poszczególnych umów najmu lokali cena sprzedaży zostanie odpowiednio obniżona (zgodnie z uzgodnioną przez strony umowy wyceną poszczególnych barów).

Realizacja umowy uzależniona jest od szeregu warunków (warunki zawieszające), w tym od:

- uzyskania przez RUCH S.A. zgody Walnego Zgromadzenia na realizację transakcji i nabycie aktywów trwałych w postaci sieci barów kawowych,

- uzyskania zgód wynajmujących na cesję praw z umów najmu lokali, w których prowadzone są ww. bary kawowe lub na rozwiązanie dotychczasowych umów najmu (z Tchibo Warszawa sp. z o.o.) i zawarcie nowych (z RUCH S.A.).

Strategia RUCH S.A. zakłada podejmowanie nowych form działalności w segmentach rynku w których Spółka do tej pory nie była obecna. Spółka w najbliższych dniach otworzy pierwsze kawiarnie pod własną nową marką, a do końca roku planuje otwarciu kolejnych kilku/kilkunastu kawiarni. Nabycie sieci barów kawowych prowadzonych przez Tchibo Warszawa Sp. z o.o. pozwoli na skokowe zwiększenie obecności Spółki w tym segmencie, pozyskanie dobrych lokalizacji, wykwalifikowanych pracowników oraz know-how. Pozyskane bary kawowe "Tchibo" oraz otwierane obecnie kawiarnie będą prowadzone pod tą samą nową marką własną. Posiadanie przez RUCH S.A. w ofercie własnej atrakcyjnej marki kawiarni ułatwi pozyskiwanie nowych lokalizacji w centrach handlowych.

Porządek obrad Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia RUCH S.A. zwołanego na 17 października 2007 r. obejmuje punkt dotyczący udzielenia przez walne zgromadzenie zgody na nabycie przez RUCH S.A. zorganizowanej części przedsiębiorstwa (pkt 9 porządku obrad).
Paweł Sobków - Członek Zarządu
Jerzy Janczak - Członek Zarządu

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »