SWISSMED (SWD): Założenia strategii Swissmed Centrum Zdrowia S.A. na lata 2005 -2012 i zmiana treści Prospektu Akcji Serii D - raport 42

Raport bieżący nr 42/2005

Podstawa prawna

Art. 81 ust. 1 pkt 2 Ustawy PPO - informacja poufna

Zarząd Swissmed Centrum Zdrowia S.A. podaje do publicznej wiadomości założenia strategii Swissmed Centrum Zdrowia S.A. na lata 2005 â�� 2012.

Ostateczne zamknięcie inwestycji budowy szpitala w Gdańsku pozwala Zarządowi Swissmed Centrum Zdrowia S.A. przystąpić do realizacji kolejnych etapów strategii rozwoju Spółki.

Strategia Krótkoterminowa â�� lata 2005 â�� 2006:

1) Wzmocnienie marki Swissmed na terenie województwa pomorskiego identyfikowanej z najwyższym standardem opieki połączonym z gwarancją najlepszego serwisu medycznego;

Reklama

2) Pozyskanie do współpracy minimum 500 lekarzy na terenie województwa pomorskiego;

3) Przejęcie najlepszych prywatnych przychodni medycznych na terenie Trójmiasta oraz w jego sąsiedztwie;

4) Uruchomienie budowy szpitala w Warszawie.

Strategia Średnioterminowa â�� lata 2007 â�� 2009:

1) Oddanie do użytku szpitala w Warszawie;

2) Najchętniej wybierana sieć lecznicza przez towarzystwa ubezpieczeniowe;

3) Uruchomienie budowy i oddanie do użytku szpitala w Poznaniu;

4) Wzmocnienie marki Swissmed na terenie województwa mazowieckiego

i wielkopolskiego;

5) Otoczenie szpitali w Warszawie i Poznaniu siecią partnerów medycznych oraz przychodni medycznych.

Strategia Długoterminowa - lata 2010 â�� 2012

1) Uruchomienie budowy i oddanie do użytku szpitala w Krakowie;

2) Otoczenie szpitala w Krakowie siecią partnerów medycznych oraz przychodni medycznych.

W związku podaniem założeń strategii Emitenta do publicznej wiadomości, zmianie ulega brzmienie punktu VI.5. Prospektu emisyjnego akcji serii D: "Strategia rozwoju i zamierzenia inwestycyjne Emitenta na najbliższe lata", zamieszczonego na stronie 68 Prospektu, który otrzymuje brzmienie:

VI.5 Strategia rozwoju i zamierzenia inwestycyjne Emitenta na najbliższe lata (2005-2012)

Treść analogicznego punktu zamieszczonego w Prospekcie Udostępnionym zostaje uzupełniona poprzez dodanie zamieszczonej poniżej informacji.

Ostateczne zamknięcie inwestycji budowy szpitala w Gdańsku pozwala Zarządowi Swissmed Centrum Zdrowia S.A. przystąpić do realizacji kolejnych etapów strategii rozwoju Spółki.

Strategia Krótkoterminowa â�� lata 2005 â�� 2006:

1) Wzmocnienie marki Swissmed na terenie województwa pomorskiego identyfikowanej z najwyższym standardem opieki połączonym z gwarancją najlepszego serwisu medycznego;

2) Pozyskanie do współpracy minimum 500 lekarzy na terenie województwa pomorskiego;

3) Przejęcie najlepszych prywatnych przychodni medycznych na terenie Trójmiasta oraz w jego sąsiedztwie;

4) Uruchomienie budowy szpitala w Warszawie.

Strategia Średnioterminowa â�� lata 2007 â�� 2009:

1) Oddanie do użytku szpitala w Warszawie;

2) Najchętniej wybierana sieć lecznicza przez towarzystwa ubezpieczeniowe;

3) Uruchomienie budowy i oddanie do użytku szpitala w Poznaniu;

4) Wzmocnienie marki Swissmed na terenie województwa mazowieckiego

i wielkopolskiego;

5) Otoczenie szpitali w Warszawie i Poznaniu siecią partnerów medycznych oraz przychodni medycznych.

Strategia Długoterminowa - lata 2010 â�� 2012

1) Uruchomienie budowy i oddanie do użytku szpitala w Krakowie;

2) Otoczenie szpitala w Krakowie siecią partnerów medycznych oraz przychodni medycznych.

PODPIS:

Roman Walasiński

Prezes Zarządu

Data autoryzacji: 30.09.05 17:36

Emitent
Dowiedz się więcej na temat: zdrowie | Kraków | budowy | centrum zdrowia | otoczenie | Poznań | Warszawa | województwa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »