SWISSMED (SWD): Założenia strategii Swissmed Centrum Zdrowia S.A. na lata 2005 -2012 i zmiana treści Prospektu Akcji Serii D - raport 42
Raport bieżący nr 42/2005
Podstawa prawna
Art. 81 ust. 1 pkt 2 Ustawy PPO - informacja poufna
Zarząd Swissmed Centrum Zdrowia S.A. podaje do publicznej wiadomości założenia strategii Swissmed Centrum Zdrowia S.A. na lata 2005 â�� 2012.
Ostateczne zamknięcie inwestycji budowy szpitala w Gdańsku pozwala Zarządowi Swissmed Centrum Zdrowia S.A. przystąpić do realizacji kolejnych etapów strategii rozwoju Spółki.
Strategia Krótkoterminowa â�� lata 2005 â�� 2006:
1) Wzmocnienie marki Swissmed na terenie województwa pomorskiego identyfikowanej z najwyższym standardem opieki połączonym z gwarancją najlepszego serwisu medycznego;
2) Pozyskanie do współpracy minimum 500 lekarzy na terenie województwa pomorskiego;
3) Przejęcie najlepszych prywatnych przychodni medycznych na terenie Trójmiasta oraz w jego sąsiedztwie;
4) Uruchomienie budowy szpitala w Warszawie.
Strategia Średnioterminowa â�� lata 2007 â�� 2009:
1) Oddanie do użytku szpitala w Warszawie;
2) Najchętniej wybierana sieć lecznicza przez towarzystwa ubezpieczeniowe;
3) Uruchomienie budowy i oddanie do użytku szpitala w Poznaniu;
4) Wzmocnienie marki Swissmed na terenie województwa mazowieckiego
i wielkopolskiego;
5) Otoczenie szpitali w Warszawie i Poznaniu siecią partnerów medycznych oraz przychodni medycznych.
Strategia Długoterminowa - lata 2010 â�� 2012
1) Uruchomienie budowy i oddanie do użytku szpitala w Krakowie;
2) Otoczenie szpitala w Krakowie siecią partnerów medycznych oraz przychodni medycznych.
W związku podaniem założeń strategii Emitenta do publicznej wiadomości, zmianie ulega brzmienie punktu VI.5. Prospektu emisyjnego akcji serii D: "Strategia rozwoju i zamierzenia inwestycyjne Emitenta na najbliższe lata", zamieszczonego na stronie 68 Prospektu, który otrzymuje brzmienie:
VI.5 Strategia rozwoju i zamierzenia inwestycyjne Emitenta na najbliższe lata (2005-2012)
Treść analogicznego punktu zamieszczonego w Prospekcie Udostępnionym zostaje uzupełniona poprzez dodanie zamieszczonej poniżej informacji.
Ostateczne zamknięcie inwestycji budowy szpitala w Gdańsku pozwala Zarządowi Swissmed Centrum Zdrowia S.A. przystąpić do realizacji kolejnych etapów strategii rozwoju Spółki.
Strategia Krótkoterminowa â�� lata 2005 â�� 2006:
1) Wzmocnienie marki Swissmed na terenie województwa pomorskiego identyfikowanej z najwyższym standardem opieki połączonym z gwarancją najlepszego serwisu medycznego;
2) Pozyskanie do współpracy minimum 500 lekarzy na terenie województwa pomorskiego;
3) Przejęcie najlepszych prywatnych przychodni medycznych na terenie Trójmiasta oraz w jego sąsiedztwie;
4) Uruchomienie budowy szpitala w Warszawie.
Strategia Średnioterminowa â�� lata 2007 â�� 2009:
1) Oddanie do użytku szpitala w Warszawie;
2) Najchętniej wybierana sieć lecznicza przez towarzystwa ubezpieczeniowe;
3) Uruchomienie budowy i oddanie do użytku szpitala w Poznaniu;
4) Wzmocnienie marki Swissmed na terenie województwa mazowieckiego
i wielkopolskiego;
5) Otoczenie szpitali w Warszawie i Poznaniu siecią partnerów medycznych oraz przychodni medycznych.
Strategia Długoterminowa - lata 2010 â�� 2012
1) Uruchomienie budowy i oddanie do użytku szpitala w Krakowie;
2) Otoczenie szpitala w Krakowie siecią partnerów medycznych oraz przychodni medycznych.
PODPIS:
Roman Walasiński
Prezes Zarządu
Data autoryzacji: 30.09.05 17:36