PRIMAMODA (PMA): Weryfikacja prognozy - raport 29

Raport bieżący nr 29/2008
Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Zarząd Prima Moda S.A. po przeanalizowaniu danych finansowych za ostatni kwartał 2008 informuje, iż prognoza wyników finansowych podana w prospekcie emisyjnym Prima Moda S.A. dostępnym na stronie internetowej www.primamoda.com.pl ulegnie zmianie. Zarząd obniża prognozę przychodów ze sprzedaży do ok. 27,5 mln zł, a prognozowany zysk operacyjny do wysokości minus ok. 1,5 mln zł .Zarząd uzasadnia zaistniałą sytuację :

- obserwowanym w drugiej połowie roku obniżeniem popytu na oferowany przez spółkę asortyment, utrzymującym się także w najistotniejszym dla branży okresie, czyli w czwartym kwartale

Reklama

.-dłuższym od oczekiwanego okresem osiągnięcia założonej rentowności dla nowych salonów sprzedaży, uruchomionych salonów w drugiej połowie roku, w czasie spowolnienia tempa wzrostu gospodarczego.

- niższej od zakładanej marży brutto na sprzedaży obuwia, wynikającej z obniżenia cen sprzedawanego obuwia w celu rozszerzenia grupy docelowej odbiorców produktu.

- poniesieniem dużych wydatków inwestycyjnych i marketingowych związanych z gwałtownym rozwojem sieci, które w wyniku zmiany sytuacji rynkowej nie przyniosły zamierzonego efektu.

Zarząd spółki podjął działania zmierzające do zminimalizowania wpływu sytuacji gospodarczej, skoncentruje się na działaniach zmierzających do wyeliminowania zbędnych kosztów oraz zachowania dynamicznego wzrostu przychodów ze sprzedaży, związanego z osiągnięciem planowanego wyniku finansowego w roku 2009.
Dariusz Plesiak - Prezes Zarządu
Katarzyna Butwicka - Wiceprezes Zarządu

Emitent
Dowiedz się więcej na temat: weryfikacja | moda | Prima Moda SA | Raport bieżący
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »