SWARZEDZ (SWZ): Uzupełnienie raportu bieżącego nr42/2010 z dnia 08.06.2010 r. - raport 46

Raport bieżący nr 46/2010
Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Likwidator spółki Swarzędz Meble S.A. w likwidacji, w uzupełnieniu raportu bieżącego nr 42/2010 z dnia 8 czerwca 2010 r. - Powołanie Rady Nadzorczej nowej kadencji - przekazuje życiorysy następujących członków Rady Nadzorczej Pani Katarzyny Niedzielskiej-Czyż, Pana Dariusza Sarnowskiego, Pana Piotra Stobieckiego

i Pana Andrzeja Szułdrzyńskiego, tj. członków Rady Nadzorczej, którzy pełnili funkcję również w Radzie Nadzorczej poprzedniej kadencji.

Reklama

Pani Katarzyna Niedzielska-Czyż ukończyła Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, kierunek Prawo, Uniwersytet Viadrina we Franfurcie nad Odrą uzyskując tytuł Bachalor of german and polish law oraz Podyplomowe Studium Master of Business Administration na Uniwersytecie Szczecińskim. Sudiowała również na Uniwersytecie Utrecht w Holandii na kierunku International Law of Humen Rights w ramach międzynarodowego programu wymiany studentów. Na Uniwersytecie Szczecińskim - Wydziałe Prawa i Administracji - Katerda Prawa Cywilnego i Handlowego otrzymała tytuł doktora. Ukończyła kurs kandydata na członka Rady Nadzorczej spółek z udziałem Skarbu Państwa, kurs języka niemieckiego w Goethe Instytut w Rothenburgu oraz Trening Pamięci i Koncentracji. Jest autorką licznych publikacji naukowych m. in.w zakresie europejskiej spółki akcyjnej.

Obecnie pracuje jako adiunkt w Katedrze Prawa Cywilnego i Handlowego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego oraz w Wyższej Szkole Bankowości w Szczecinie.

Pan Dariusz Sarnowski - biegły rewident, z wykształcenia ekonomista i informatyk, w pracy zawodowej wykorzystuje doświadczenie zdobyte nie tylko w firmach audytorskich, lecz również w BZWBK S.A. w Departamencie Rynków Kapitałowych oraz Reemtsma Polska S.A. w dziale Trade Institute. Zdobyte doświadczenie pozwala mu na zapewnienie właściwej organizacji prac audytorskich oraz trafne określenie istotnego ryzyka działalności gospodarczej. Doświadczenia w zakresie badania sprawozdań finanswoych i innych prac audytorskich zdobywał rozpoczynając pracę w 1995 r. na stanowisku asystenta biegłego rewidenta, a następnie, zdobywając kolejne doświadczenia, sprawował funkcje kierownicze, w tym dyrektora w firmie HLB Frąckowiak i Wspólnicy Sp. z o.o.. Zasiadał również w zarządzie firmy Usługi Audytorskie DGA Sp. z o.o. Obecnie pełni funkcję Członka Zarządu Sarnowski & Wiśniewski Spółka Audytorska Sp. z o.o., jest wykładowcą Szkoły Giełdowej przy Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. oraz pełni funkcje członka Rad Nadzorczych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych.

Pan Piotr Stobiecki jest absolwentem Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Studia ukończył w 1999 r. Doświadczenie zawodowe zaczął zdobywać w Centrali Powszechnego Banku Kredytowego S.A. w Warszawie w Departamencie Ryzyka Rynkowego. W kolejnym roku współuczestniczył w tworzeniu Systemu Informacji Kierownictwa dla Banku w Departamencie Informacji Zarządczej. W 2001 r. rozpoczął pracę w Departamencie Rewizji Finansowej w firmie HLB Frąckowiak i Wspólnicy Sp. z o.o. w Poznaniu. Specjalizuje się w problematyce zagadnień związanych z rynkiem kapitałowym i finansami przedsiębiorstw. W latach 2003 -2005 pełnił funkcję dyrektora Departamentu Audytu - biura w Warszawie. Był odpowiedzialny za rozwój nowego oddziału oraz obsługę klienta w całym procesie realizacji usługi. Obok zarządzania oddziałem uczestniczył bezpośrednio w badaniach sprawozdań finansowych w kilkudziesięciu podmiotach gospodarczych. W chwili obecnej pracuje na stanowisku Partnera Zarządzającego w Spółce Sarnowski & Wiśniewski Spółka Audytorska Sp. z o.o. oraz jako asystent w Katedrze Inwestycji i Rynków Kapitałowych przy Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Ponadto świadczy usługi konsultingowe dla renomowanych firm doradczych. Jest także wykładowcą Szkoły Giełdowej przy Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. Jest Członkiem Rad Nadzorczych spółek Hydrobudowa IX S.A. i TUP S.A.. W 2008 r. otrzymał tutył doktora nauk ekonomicznych.

Pan Andrzej Szułdrzyński ukończył Szkołę Główną Statystyki i Planowania, Wydział Handlu Wewnętrznego. Od 1974 r. pracował w Biurze Podróży "Orbis", początkowo na stanowisku Dyrektora Naczelnego i Dyrektora d/s Finansowych, a od 1991 r. do 2006 r. jako Wiceprezes Zarządu. Obecnie pełni funkcję członka Rady Członka Rady Nadzorczej Orbis Casino Sp. z o.o. Ponadto Pan Andrzej Szułdrzyński zasiadał w radach nadzorczych Banku Turystyki S.A., ATU Towarzystwo Ubezpieczeń Turystycznych S.A., Hekon Sp. z o.o. i Orbis Transport. Posiada dużą wiedzę w zakresie ekonomii i finansów, co w połączeniu z bogatym doświadczeniem i rozległymi kontaktami w branży hotelarskiej przydatne będą dla Spółki w zawieraniu i realizacji kontraktów wyposażeniowych.

Pani Katarzyna Niedzielska-Czyż, Pan Dariusz Sarnowski, Pan Piotr Stobiecki i Pan Andrzej Szułdrzyński nie prowadzą w żadnej formie działalności konkurencyjnej w stosunku do Swarzędz Meble S.A. w likwidacji, nie są wspólnikiem w konkurencyjnej spółce cywilnej ani w spółce osobowej, nie są też członkami organu spółki kapitałowej ani członkami organu innej konkurencyjnej osoby prawnej. Nie są też wpisani w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.
Robert Jędrzejowski - Likwidator

Emitent
Dowiedz się więcej na temat: orbis | Swarzędz | Raport bieżący | Warszawa | meble | Poznań | doświadczenie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »