REDAN (RDN): Umowy w sprawie przejęcia sieci TROLL oraz Trend Stadion - raport 1

Zarząd REDAN S.A. informuje, że w dniu 21 stycznia 2004 r. realizując porozumienie z dnia 22 grudnia 2003 roku zawarty został pakiet umów dotyczących przejęcia przez nowo utworzoną spółkę Troll Market Sp. z o.o. sieci detalicznej działającej pod marką Troll oraz sieci stendów odzieżowych pod marką "Trend Station".

Spółka Troll Market została już zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem 0000186162. Ponadto Spółce nadano już numery NIP oraz REGON.

Troll Market rozpocznie działalność 1 lutego 2004 roku.

Podpisane umowy przewidują przeniesienie na Troll Market:

Reklama

1) praw do znaków towarowych "Troll" oraz "Trend Station";

2) obu sieci sprzedaży;

3) wybranych innych środków trwałych (wyposażenie sklepów, biur i magazynu).

Troll Market przejął sieć sprzedaży detalicznej odzieży pod marką "Troll" oraz sieć stendów z bielizną pod marką "Trend Station". Obecnie sieć sprzedaży liczy 14 sklepów firmowych oraz 65 sklepów działających na zasadzie franszyzy. W sklepach tych jest sprzedawana wyłącznie odzież pod marką "Troll". Stendy "Trend Station" znajdują się w ponad 400 sklepach odzieżowych na terenie całego kraju. Na stendach jest sprzedawana bielizna. Grupą docelową dla obu sieci są dziewczęta w wieku od 15 do 22 lat. W tym zakresie obie sieci stanowią uzupełnienie dla budowanych przez REDAN własnych sieci sprzedaży detalicznej TOP SECRET oraz TEXTIL MARKET.

Na Troll Market Sp. z o.o. nie przejdą, w szczególności: należności, zobowiązania, towary będące obecnie własnością Troll Sp. z o.o. ani inne składniki majątku tej spółki, które nie są bezpośrednio związane z prowadzeniem działalności w zakresie projektowania i marketingu odzieży.

Powyższe składniki zostały zakupione za kwotę 3.000.000,00 zł oraz 450.000,00 USD.

Działalność Troll Market Sp. z o.o. będzie oparta na wzorze wypracowanym zarówno przez REDAN jaki i przez Troll Sp. z o.o., tzn. własne projekty odzieży, produkcja zlecana na Dalekim Wschodzie, własny marketing i dystrybucja w Polsce oraz plan rozwoju sieci w krajach ościennych.

REDAN będzie początkowo prowadził na zlecenie Troll Market Sp. z o.o. import odzieży, a docelowo również pełną obsługę logistyczną wraz z zapleczem magazynowym oraz będzie z tego tytułu pobierał wynagrodzenie w postaci narzutu na cenę nabycia.

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »