NFIEMF (EMF): Umowa z PUNTO FA na dystrybucję w Polsce odzieży Mango - raport 51

Raport bieżący nr 51/2005

Podstawa prawna

Art. 81 ust. 1 pkt 2 Ustawy PPO - informacja poufna

RAPORT BIEŻĄCY 51/05

1. Wczoraj, tj. 12 września 2005 spółka Ultimate Fashion Sp. z o.o. ("UF"), w której NFI Empik Media & Fashion S.A. (" NFI EMF") posiada 100% udziałów, zawarła z hiszpańską spółką PUNTO FA â�� właścicielem marki MANGO â�� umowę w sprawie dystrybucji na rynku polskim przez UF odzieży i akcesoriów pod marką MANGO i prowadzenia sklepów tej sieci w Polsce.

2. Umowa daje UF prawo wyłączności prowadzenia sklepów MANGO w Polsce na co najmniej pięć lat (wyłączność nie dotyczy własnych sklepów PUNTO FA i sklepów ich dotychczasowych partnerów), pod warunkiem, że UF otwierać będzie nowe sklepy MANGO zgodnie z przyjętym przez strony planem rozwoju sklepów. Zgodnie z umową, UF ma otworzyć w Polsce 39 sklepów MANGO do końca roku 2010. Płatności UF na rzecz PUNTO FA z tytułu dostawy towarów zabezpieczone będą gwarancją bankową wystawioną na zlecenie UF.

Reklama

3. Ponadto, poprzez podpisanie w/w umowy razem z UF, NFI EMF udzielił poręczenia na rzecz PUNTO FA, że UF będzie poprawnie wypełniać wszystkie istotne zobowiązania wobec PUNTO FA wynikające z umowy. Według szacunków NFI EMF, wartość udzielonego przez NFI EMF poręczenia nie przekracza 10% kapitałów własnych emitenta.

4. Umowa z PUNTO FA nie stanowi "umowy znaczącej" w rozumieniu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych, par. 2 pkt. 52.

Maciej Dyjas

Prezes Zarządu

Data autoryzacji: 26.07.05 19:07

Maciej Dyjas - Prezes Zarządu

Emitent
Dowiedz się więcej na temat: 12 września | Mango
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »