NFIEMF (EMF): Umowa z PUNTO FA na dystrybucję w Polsce odzieży Mango - raport 51
Raport bieżący nr 51/2005
Podstawa prawna
Art. 81 ust. 1 pkt 2 Ustawy PPO - informacja poufna
RAPORT BIEŻĄCY 51/05
1. Wczoraj, tj. 12 września 2005 spółka Ultimate Fashion Sp. z o.o. ("UF"), w której NFI Empik Media & Fashion S.A. (" NFI EMF") posiada 100% udziałów, zawarła z hiszpańską spółką PUNTO FA â�� właścicielem marki MANGO â�� umowę w sprawie dystrybucji na rynku polskim przez UF odzieży i akcesoriów pod marką MANGO i prowadzenia sklepów tej sieci w Polsce.
2. Umowa daje UF prawo wyłączności prowadzenia sklepów MANGO w Polsce na co najmniej pięć lat (wyłączność nie dotyczy własnych sklepów PUNTO FA i sklepów ich dotychczasowych partnerów), pod warunkiem, że UF otwierać będzie nowe sklepy MANGO zgodnie z przyjętym przez strony planem rozwoju sklepów. Zgodnie z umową, UF ma otworzyć w Polsce 39 sklepów MANGO do końca roku 2010. Płatności UF na rzecz PUNTO FA z tytułu dostawy towarów zabezpieczone będą gwarancją bankową wystawioną na zlecenie UF.
3. Ponadto, poprzez podpisanie w/w umowy razem z UF, NFI EMF udzielił poręczenia na rzecz PUNTO FA, że UF będzie poprawnie wypełniać wszystkie istotne zobowiązania wobec PUNTO FA wynikające z umowy. Według szacunków NFI EMF, wartość udzielonego przez NFI EMF poręczenia nie przekracza 10% kapitałów własnych emitenta.
4. Umowa z PUNTO FA nie stanowi "umowy znaczącej" w rozumieniu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych, par. 2 pkt. 52.
Maciej Dyjas
Prezes Zarządu
Data autoryzacji: 26.07.05 19:07
Maciej Dyjas - Prezes Zarządu