TFONE (TFO): Umowa z Carrefour Polska Sp. z o.o. - raport 20

Raport bieżący nr 20/2011
Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne

Zarząd TelForceOne S.A. informuje, że w dniu 24 maja 2011 roku do spółki wpłynęła umowa zawarta pomiędzy TelForceOne S.A. a Carrefour Polska Sp. z o.o. Umowa dotyczy długoterminowej współpracy obejmuje zakup i dystrybucję oferowanych produktów i towarów przez Emitenta, w szczególności akcesoriów GSM i telefonów myPhone. Umowa została zawarta na okres od 1 kwietnia 2011 roku do 31 grudnia 2011 roku, z możliwością przedłużenia na kolejne okresy. Dostawy towarów i produktów będą się odbywały na podstawie zamówień składanych przez Carrefour Polska Sp. z o.o.

Reklama

Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour, francuskiej sieci hipermarketów i supermarketów, która jest numerem 1 dużej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.

Carrefour Polska jest obecna na polskim rynku od 1997 r. Carrefour posiada w Polsce ponad 300 sklepów, w tym hipermarkety, supermarkety oraz franczyzowe sklepy osiedlowe.

W ocenie Zarządu TelForceOne S.A ogólnopolski zasięg sprzedaży Carrefour Polska Sp. z o.o. i uwzględnienie w przedmiocie umowy szerokiego asortymentu towarów i produktów pozwala szacować, że wartość transakcji generowanych na podstawie opisanej umowy może być istotna dla Emitenta.

Niniejsza umowa stanowi wypełnienie kolejnego etapu strategii działań handlowych Emitenta.

Podstawa prawna: § 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych - informacje bieżące i okresowe
Wiesław Żywicki - Wiceprezes Zarządu

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »