CDPROJEKT (CDR): Nowa usługa serwisowa - raport 39

Zarząd OPTIMUS S.A. informuje, że Spółka uruchamia nową usługę serwisową typu "door to door", która gwarantuje klientom uproszczenie i przyspieszenie procesów związanych z obsługą gwarancji. Transport sprzętu od klienta do serwisu i zwrot po naprawie jest wykonywany za pośrednictwem firmy kurierskiej.

System "door to door" jest przeznaczony dla wszystkich użytkowników; zarówno korporacyjnych jak i indywidualnych. Obejmuje również osoby, które kupiły komputery marki BlueLine w sieciach handlowych. Usługa w okresie trwania gwarancji jest bezpłatna. Infolinia Techniczna OPTIMUS działa od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 - 18:00. Klienci mogą skontaktować się z serwisem również poprzez e-mail: rma@optimus.pl.

Reklama
Emitent
Dowiedz się więcej na temat: uproszczenie | Optimus | przyspieszenie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »