PMPG (PGM): Nabycie miesięcznika "FILM" - raport 10

Raport bieżący nr 10/2007
Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 1 Ustawy o ofercie - informacje poufne

Zarząd Platformy Mediowej Point Group S.A. (PMPG, Emitent) informuje, iż w dniu 26 stycznia 2007 roku Zarząd Media Point Group Sp. z o.o., wchodzącej w skład grupy PMPG przekazał Emitentowi zawiadomienie o podpisaniu w dniu 26 stycznia 2007 roku umowy ze spółką Hachette Filipacchi Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, której przedmiotem jest nabycie przez spółkę Media Point Group Sp. z o.o. prawa do tytułu miesięcznika "FILM", do znaków towarowych związanych z wydawaniem miesięcznika, a także prawa do domeny internetowej www.film.com.pl wraz z materiałami archiwalnymi i innymi materiałami zebranymi przy powstawaniu wcześniejszych wydań miesięcznika "FILM".

Reklama

Nabycie przez spółkę Media Point Group Sp. z o.o. prawa do tytułu ma istotne znaczenie dla PMPG ze względu na fakt, iż miesięcznik "FILM" jest najstarszym (ukazuje się od 1946 roku), mającym ugruntowaną pozycję na rynku polskim magazynem poświęconym kinematografii. Średni miesięczny nakład pisma to 60 tys. egzemplarzy. Redaktorem naczelnym jest Pan Marcin Prokop. Magazyn skierowany jest do entuzjastów kina, ludzi którzy mają swój własny i niepowtarzalny styl.

Wraz z nabyciem prawa do wydawania miesięcznika "FILM", Media Point Group Sp. z o.o. stała się podmiotem uprawnionym do przyznawania prestiżowej nagrody filmowej "Złota Kaczka".

Media Point Group Sp. z o.o. rozpocznie wydawanie miesięcznika "FILM" od numeru marcowego (3/2007), a prace nad nim będą kontynuowane przez dotychczasową redakcję miesięcznika "FILM".

Zarząd Media Point Group Sp. z o.o. szacuje, że wydawanie miesięcznika "FILM" umożliwi zwiększenie przychodów tej spółki o kolejne 20%, po planowanym ich zwiększeniu o 10% w związku z decyzją o cykliczności projektu "Modne Miasta by Machina", o czym była mowa w raporcie bieżącym nr 9/2007.

Nabycie magazynu "FILM" wpisuje się w strategię rozwoju grupy, która ma na celu uczynienie z Platformy Mediowej Point Group S.A. jednego z liderów w sektorze "entertainment". Pozwoli również na udostępnienie atrakcyjnego kontentu filmowego (archiwum "FILM") w połączeniu z muzycznym (archiwum "Machina") dla dynamicznie rosnącego rynku internetowego, mobilnego i premium SMS.
Michał M. Lisiecki - Prezes Zarządu

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »