BANKBPH (BPH): Kandydaci do Rady Nadzorczej Banku - raport 25

Raport bieżący nr 25/2010
Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

W nawiązaniu do Raportu bieżącego nr 24/2010 z dnia 5 maja 2010 roku oraz w związku z upływem kadencji obecnej Rady Nadzorczej, Bank BPH informuje, że został powiadomiony, iż podczas Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia w dniu 1 czerwca 2010 roku dotychczasowi członkowie Rady Nadzorczej zostaną zaproponowani na koleją trzyletnią kadencję, tj.:

1. Wiesław Rozłucki,

2. Robert Green,

3. Dmitri Stockton,

4. Aleš BlazÄ�k,

Reklama

5. Beata Gessel - Kalinowska vel Kalisz,

6. Denis Hall,

7. Lesław Kuzaj,

8. Sławomir Mirkowski,

9. Des O’Shea,

10. Dorota Podedworna - Tarnowska,

11. Wilfried Seidel,

12. Agnieszka Słomka - Gołębiowska,

13. Tomasz Stamirowski.

Życiorysy kandydatów do Rady Nadzorczej Banku

Wiesław Rozłucki

Dr Wiesław Rozłucki jest absolwentem Wydziału Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Handlowej (1970). Uzyskał stopień doktora geografii ekonomicznej. W latach 1973-1989 był asystentem i adiunktem w Polskiej Akademii Nauk. W latach 1990-1994 był doradcą Ministra Finansów, dyrektorem Departamentu Rozwoju Rynku Kapitałowego w Ministerstwie Przekształceń Własnościowych oraz członkiem Komisji Papierów Wartościowych. W. Rozłucki był Prezesem Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie od jej założenia w 1991 r. przez 5 kadencji do 2006 r. Był również Przewodniczącym Rady Nadzorczej Krajowego Depozytu Papierów Wartościowych oraz członkiem władz Światowej Federacji Giełd i Federacji Giełd Europejskich. Dr Rozłucki jest aktywnie zaangażowany w ruch corporate governance w Polsce. Jest współzałożycielem i przewodniczącym rady programowej Polskiego Instytutu Dyrektorów. Jest również członkiem rad nadzorczych dużych spółek publicznych: TP SA, TVN, Polimex-Mostostal. Prowadzi doradztwo strategiczne i finansowe.

Robert Charles Green

Robert Green został Wiceprezesem ds. Finansowych (CFO) GE Capital Global Banking w styczniu 2009 roku. W ciągu swojej osiemnastoletniej kariery w GE był zaangażowany w międzynarodowe projekty w kilku kluczowych obszarach biznesowych. Był CFO w GE Capital Global Banking-Americas, gdzie odpowiadał za finanse w USA, Meksyku, Brazylii i Argentynie. Wcześniej pełnił funkcję CFO pionu bionaukowego w GE Healthcare z siedzibą w Wielkiej Brytanii oraz wiceprezesa i menadżera grupy audytowej w GE Capital odpowiedzialnego za planowanie i kierowanie audytem wewnętrznym podmiotów GE Capital w 45 krajach. Pan Green, zanim dołączył do grupy audytowej GE Capital w 2002 roku, był CFO w GE European Equipment Finance (EEF) w Wielkiej Brytanii. Kierował wówczas finansami ośmiu jednostek operacyjnych. Pracował również dla korporacyjnego audytu wewnętrznego GE i był CFO w GE Americom, będącym największym operatorem satelitarnym w USA. Pan Green posiada tytuł licencjata Uniwersytetu Maryland, College Park w dziedzinie finansów.

Dmitri Stockton

Dmitri Stockton jest Prezesem i Dyrektorem Generalnym GE Global Banking w General Electric Capital Corporation. Dmitri Stockton rozpoczął pracę w GE w 1987 roku jako członek Programu Zarządzania Finansowego, a następnie w 1989 roku przeniósł się do zespołu Audytu Kapitałowego GE. W 1991 rozpoczął pracę dla jednostki ds. Nieruchomości Komercyjnych GE, gdzie piastował różne funkcje kierownicze, dochodząc do stanowiska Dyrektora Zarządzającego. W 1997 roku Dmitri Stockton został Dyrektorem ds. Ryzyka (Chief Risk Officer) w GE Mortgage Corporation, gdzie odpowiadał za zarządzenie ryzykiem w jednostce zajmującej się kredytami hipotecznymi w Stanach Zjednoczonych oraz nadzorował globalną działalność w zakresie ubezpieczeń hipotecznych. W 1999 roku został powołany na stanowisko Zastępcy Prezesa ds. Marketingu i Rozwoju Biznesu w GE Mortgage Insurance, a następnie w tym samym roku został Zastępcą Prezesa GE Capital. W 2001 Dmitri Stockton objął funkcję Prezesa (CEO) Capital Banku w Szwajcarii. W 2005 roku awansował na szefa General Electric Capital Corporation na Europę Środkową i Wschodnią, a następnie odebrał z rąk Prezesa Jeffa Immelta nominację na Zastępcę Prezesa. Dmitri Stockton ukończył program Zarządzania Finansowego i posiada licencjat z rachunkowości na Uniwersytecie Stanowym Karoliny Północnej A&T. Aktualnie zasiada w Zarządzie Garanti Bank w Turcji, jest także członkiem Rady GE Company Europe Corporate Executive Council. W poprzednich latach Dmitri Stockton był członkiem Zarządu Szwajcarsko-Amerykańskiej Izby Handlowej oraz Junior Achievement Switzerland.

Aleš BlazÄ�k

Doświadczenie zawodowe: Główny Radca Prawny GE Global Banking, General Electric Capital Corporation: 2007- do chwili obecnej, odpowiedzialny za wsparcie prawne, zapewnienie zgodności i relacje podmiotów GE Capital z jednostkami rządowymi w Europie Środkowej i Wschodniej; Zastępca Radcy Prawnego ds. krajów Europy, Bliskiego Wschodu i Azji, Citigroup 2004-2007; ogólne wsparcie prawne dla Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej w krajach Europy, Bliskiego Wschodu i Azji. Obszary praktyki: bankowość i finanse, korporacyjne fuzje i przejęcia, przepisy prawa bankowego, finansowanie krajów islamu, spory, zarządzenie projektami i tworzenie nowych produktów; Radca Prawny Pionu Europy Środkowej, Citigroup 2002-2005; ogólne wsparcie prawne Pionu Europy Środkowej (Republika Czeska, Węgry, Słowacja, Bułgaria i Polska). Zarządzał zespołem 23 prawników w sześciu różnych krajach, nadzorując pracę osób odpowiedzialnych za poszczególne kraje. Obszary praktyki: bankowość i finanse, korporacyjne fuzje i przejęcia, przepisy prawa bankowego, spory, zarządzanie projektami i tworzenie nowych produktów; Radca Prawny ds. Republiki Czeskiej, Citigroup 2000-2004; radca prawny dla Citibank a.s. Zarządzał bezpośrednio zespołem 7 prawników. Obszary praktyki: ogólna bankowość i finanse, korporacyjne fuzje i przejęcia, przepis prawa bankowego, spory, zarządzanie projektami i tworzenie nowych produktów; Partner w White & Case, Biuro w Pradze 1996-2000 Obszary praktyki: fuzje i przejęcia, restrukturyzacja, rynki dłużne i kapitałowe oraz bankowość.

Wykształcenie: Wydział Prawa na Uniwersytecie Karola, Republika Czeska, 1990-1996; Magister Prawa.

Członkostwo w organizacjach zawodowych: Członek Czeskiego Stowarzyszenia Adwokatów od 2001.

Beata Gessel-Kalinowska vel Kalisz

Radca prawny (wpis na listę radców prawnych - 1992), wspólnik zarządzający jednej z największych polskich kancelarii prawnych - "GESSEL"; od 1999 arbiter Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej; członek International Bar Association, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego (1989). Po zdobyciu doświadczenia w innych firmach (Arthur Andersen, Weil, Gotshal & Manges, Parlamentarna Komisja ds. Współpracy Gospodarczej z Zagranicą), w styczniu 1993 założyła własną kancelarię "Beata Gessel - Radca Prawny", która obecnie zatrudnia ponad 30 prawników różnych specjalności. Jest autorką publikacji w zakresie fuzji i przejęć oraz arbitrażu gospodarczego m.in.: "Udział kapitałowy w spółce z ograniczoną odpowiedzialnością jako prawo podmiotowe" Przegląd Prawa Handlowego nr 5 (189) z maja 2008, "Kilka uwag w przedmiocie konfliktu interesów w przypadku arbitrów pochodzących z wieloosobowych kancelarii prawnych" [w: ] Międzynarodowy i krajowy arbitraż handlowy u progu XXI wieku. Księga pamiątkowa dedykowana dr hab. Tadeuszowi Szurskiemu (2008), Aircraft Finance; Registration, Security and Enforcement, Rozdział "Poland", Longman, Londyn (1991), Environmental Liabilities and Regulation in Europe, Rozdział "Poland", International Business Publishing Limited, Haga (1993), Kłopoty Venture Capital, Home & Market, nr 2, luty 1999. Zajmuje się m. in. transakcjami kapitałowymi, fuzjami, postępowaniem arbitrażowym. W rankingu kancelarii prawniczych dziennika Rzeczpospolita (kwiecień 2008) została wskazana na pierwszym miejscu wśród rekomendowanych prawników w dziedzinie fuzji i przejęć. Rekomendowana również przez Chambers Global w "Chambers Europe Legal Directory" (maj 2008) jako lider w dziedzinie Private Equity oraz ekspert w obsłudze transakcji M&A. Od 2001 wymieniana przez "European Legal Experts" jako specjalista w dziedzinie prawa spółek i prawa handlowego. W "Private Equity 2004/2005 - Global Counsel Handbooks" rekomendowana jako jeden z dwóch prawników w kategorii private equity i venture capital. Od 1999 jest arbitrem Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izby Gospodarczej. W 2005 roku wybrana wiceprezesem Sądu Arbitrażowego przy Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan. Od kwietnia 2004 przewodnicząca Komisji Rewizyjnej przy Polskim Stowarzyszeniu Inwestorów Kapitałowych. Od maja 2008 Członek Kapituły Stypendium im. Lesława A. Pagi. Wraz z Muzeum Narodowym utworzyła "Fundację Zbiorów Sztuki Współczesnej Muzeum Narodowego w Warszawie", której jest wiceprezesem.

Denis Hall

Denis Hall rozpoczął swą karierę w bankowości od Banku Barclays w 1974 roku. Zajmował się głównie zarządzaniem ryzykiem. Od 1978 do 1985 roku, zajmując się kartami kredytowymi wydawanymi pod własną marką przedsiębiorstw, przyczynił się do powstania pionierskich rozwiązań w dziedzinie aplikacji komputerowych, pracował także przy wprowadzeniu pierwszych systemów scoringowych w Wielkiej Brytanii.

W 1985 roku przeszedł do Citibanku. Na początku w jednostce ds. Diners Club zarządzał różnymi aspektami cyklu kredytowego. Od 1988 roku wspomagał bank w budowaniu działalności w zakresie kart kredytowych Citibank w Europie. W 1998 roku został członkiem Zarządu (Vorstand) Citibank Privatkunden AG w Niemczech, odpowiedzialnym za Zarządzanie Ryzykiem, Finansowanie Sprzedaży i Nieruchomości. W 1999 roku objął stanowisko Dyrektora ds. Kredytów Citibank na Europę, Bliski Wschód i Afrykę z siedzibą w Brukseli. Pozostając na tym stanowisku, nadzorował tworzenie operacji Citibank w Europie Wschodniej.

W 2001 Denis Hall przeszedł do Deutsche Banku na stanowisko Dyrektora ds. Ryzyka Bankowości Detalicznej. Stworzył wówczas jednostkę ds. Organizacji i Procesu Zarządzania Ryzykiem Detalicznym. Zasiadał w Zarządzie (Vorstand) Deutsche Bank Privat und Geschaeftskunden AG i odpowiadał w nim za Zarządzanie Ryzykiem w Bankowości Detalicznej, nadzorując pracę ponad 2200 specjalistów ds. ryzyka. W październiku 2007 roku Denis Hall rozpoczął pracę w GE Capital Global Banking, na początku jako Dyrektor ds. Ryzyka na Europę, Bliski Wschód i Afrykę (EMEA), a od stycznia 2008 pełni funkcję globalnego Dyrektora ds. Ryzyka w zakresie działalności bankowej i spełniania wymogów prawnych.

Lesław Kuzaj

Lesław Kuzaj jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Krakowie.

W latach 80. był członkiem Krakowskiego Towarzystwa Przemysłowego, organizacji zajmującej się zmianami gospodarczymi w Polsce (głównie prywatyzacją). W roku 1988 został współzałożycielem jednego z pierwszych prywatnych banków w Polsce - pierwotnie znanego jako KTB a następnie przekształconego w Pierwszy Polsko-Amerykański Bank. Członek polsko-amerykańskiej komisji zajmującej się sprawami inwestycji zagranicznych oraz udziału Polski w NATO działającej przy Centrum Studiów Strategicznych w Waszyngtonie. W latach 1990-92 Prezes Consolidated Ventures International, polsko-amerykańskiej spółki joint venture, zajmującej się współpracą z firmami amerykańskimi w dziedzinie nieruchomości i transportu.

W roku 1992 rozpoczął pracę w General Electric na stanowisku Dyrektora Generalnego w Polsce. Od roku 1996 członek Rady Nadzorczej w General Electric Capital Bank, a od roku 1998 dyrektor w Radzie Nadzorczej General Electric Banku Mieszkaniowego. Pełni także funkcję Prezesa Zarządu w spółkach Expander Sp. z o.o. (obecnie GE Services Sp. z o.o.) oraz GE Investments Poland Sp. z o.o. Obecnie pełni funkcję Dyrektora Regionalnego GE, Europa Środkowa.

Sławomir Mirkowski

Urodzony w 1971 w Poznaniu. Wykształcenie wyższe. Absolwent ("summa cum laude", 1994) Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na kierunku Organizacja i Zarządzanie. Absolwent Szkoły Controllingu w Katowicach (dyplom controllera, 1999). Od roku 2001 biegły rewident - uprawniony do badania sprawozdań finansowych (numer ew. 9639/7208). Członek Krajowej Izby Biegłych Rewidentów. Członek Stowarzyszenia Księgowych w Polsce. Członek Krajowej Rady Biegłych Rewidentów; członek Komisji organizacyjnej i Komisji ds. standardów rewizji finansowej i norm wykonywania zawodu Krajowej Rady Biegłych Rewidentów. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako konsultant w firmie konsultingowej, następnie jako financial controller odpowiadał za sektor gazu płynnego (LPG) w BP Gas Poland. Od roku 1994 jest związany z HLB Frąckowiak i Wspólnicy Sp. z o.o. w Poznaniu. W latach 2001-2003 kierował departamentem doradztwa gospodarczego w HLB, gdzie realizował projekty z zakresu wycen przedsiębiorstw, wdrożenia rachunków kosztów, organizacji rachunkowości i kontroli wewnętrznej. Jest wspólnikiem w HLB Frąckowiak i Wspólnicy Sp. z o.o. oraz PWB Sp. z o.o. i członkiem Rad Nadzorczych tych spółek. Partner w Departamencie Audytu HLB Frąckowiak i Wspólnicy Sp. z o.o. Kieruje badaniami jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych, pracami audytorskimi w procesie oferty publicznej i w projektach restrukturyzacji przedsiębiorstw, projektami doradczymi z zakresu organizacji rachunkowości i kontroli wewnętrznej, wdrożeniami Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej. Kierował projektami m. in. dla przedsiębiorstw z "Listy 500 największych polskich przedsiębiorstw Rzeczpospolitej" lub notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie: Zakłady Chemiczne Police, Zakłady Chemiczne Zachem, EnergiaPro Koncern Energetyczny, PKN Orlen, Huta Stali Częstochowa, WSK PZL Rzeszów (UTC Corp.), Grupa Famur, Grupa Apator, Grupa Cantoni, Gedia Poland, Jago, Koelner, Liberty Poland, Polomarket, PERN Przyjaźń, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo, Grupa Piotr i Paweł, Grupa Atlas, Pratt&Whitney. Specjalizuje się w rachunkowości finansowej i zarządczej. Autor lub współautor publikacji z zakresu rachunkowości i audytu w polskiej prasie branżowej. Prowadzi szkolenia i prezentacje dla przedsiębiorstw oraz biegłych rewidentów z zakresu rachunkowości, audytu, przygotowania spółek do oferty publicznej.

Des O'Shea

Dyrektor Global Partnerships w GE Capital Global Banking. Des O’Shea dołączył do GE Capital Global Banking w 1997 roku po przejęciu Woodchester Investments plc. Uzyskał stanowisko Dyrektora ds. Ryzyka w jednostce Usług Finansowania Samochodów w Europie, a w 2000 roku został Dyrektorem ds. Ryzyka w GE Consumer Finance Europe. W 2001 roku Des O’Shea uzyskał nominację na Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu w GE Consumer Finance Europe, gdzie przez ponad 4 lata zajmował się fuzjami i przejęciami w Europie, nadzorując przejęcia i joint ventures w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Hiszpanii, Szwajcarii, Rosji, Polsce i na Łotwie. W 2005 roku objął stanowisko Dyrektora ds. Działalności Komercyjnej w GE Capital Global Banking. Przed pracą w GE, Des O’Shea zajmował się finansowaniem konsumenckim i bankowością korporacyjną. W 2008 awansował na aktualnie zajmowane stanowisko wiążące się z globalnym nadzorem nad działalnością w zakresie spółek joint venture i partnerstw w GE Capital Global Banking. Des O’Shea jest członkiem Instytutu Biegłych Księgowych w Irlandii. Uzyskał dyplom z wyróżnieniem na Uniwersytecie w Cork w Irlandii.

Dorota Podedworna-Tarnowska

Absolwentka kierunku finansów i bankowości Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, w której w 2006 roku obroniła z wyróżnieniem pracę doktorską w dziedzinie ekonomii. Zawodowo związana jest ze Szkołą Główną Handlową w Warszawie od 1998 roku, obecnie pracuje na stanowisku adiunkta w Katedrze Small Businessu, pełni funkcję członka Rady Naukowej Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie oraz kierownika Podyplomowych Studiów Doradztwa Finansowego. Prowadzi badania naukowe skoncentrowane głównie wokół problematyki zarządzania finansami przedsiębiorstwa, a także instrumentów rynku finansowego. Autorka książki "Faktoring w Polsce - szanse i zagrożenia rozwoju" oraz innych publikacji w dziedzinie zarządzania finansami przedsiębiorstwa. Jest wykładowcą w zakresie finansów przedsiębiorstwa, oceny projektów inwestycyjnych oraz metod wycen przedsiębiorstw. Ponadto prowadzi szkolenia dla praktyków gospodarczych, współpracuje w tym zakresie z firmą MAC Consulting Sp. z o.o. W latach 1999-2001 pełniła funkcję konsultanta w Departamencie Finansów w Ministerstwie Skarbu Państwa. Od 1999 roku zasiada w radach nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa jako ich członek i wiceprzewodniczący. Ukończyła Podyplomowe Studia Doskonalenia Pedagogicznego w Szkole Głównej Handlowej, kurs dla doradców inwestycyjnych organizowany przez Związek Maklerów i Doradców oraz posiada certyfikat LCCI - English for Business. Obecnie kontynuuje naukę na Podyplomowych Studiach Podatków i Prawa Podatkowego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

Wilfried Mathias Seidel

Mathias Seidel został mianowany na obecne stanowisko Dyrektora Ryzyka Detalicznego w GE Capital Global Banking w lutym 2009 r. Przedtem pełnił funkcję Chief Risk Officer (CRO, członka Zarządu ds. ryzyka) w GE Capital Global Banking Central and Eastern Europe. Do GE dołączył w 1998 roku i podjął się wielu globalnych funkcji kierowniczych w obszarze zarządzania ryzykiem, był m.in. CRO w GE Capital Global Banking Asia (Bangkok) oraz Wiceprezesem ds. Globalnego Ryzyka Kredytowego (Stamford, USA). Był również odpowiedzialny za zarządzanie ryzykiem w GECF Latin America. Jest absolwentem Programu Zarządzania Ryzykiem Kapitałowym zorganizowanego przez GE Capital. Przed pracą w GE, Mathias Seidel, obywatel Niemiec, pracował przez 6 lat w ubezpieczeniach kredytów korporacyjnych w Grupie Allianz we Frankfurcie i Londynie. Swoją karierę w finansach rozpoczął w spółce zależnej Deutsche Banku we Frankfurcie zajmującej się kredytami hipotecznymi. Posiada tytuł MBA (ze specjalizacją: finanse) londyńskiej Cass Business School i dyplom magistra stosunków międzynarodowych z Institute of International Relations w Moskwie.

Agnieszka Słomka-Gołębiowska

Doktor nauk ekonomicznych. Pełni obowiązki Dyrektora Departamentu Prywatyzacji w Agencji Rozwoju Przemysłu, gdzie odpowiada za nadzór właścicielski. Pracuje również na stanowisku adiunkta w Szkole Głównej Handlowej, gdzie prowadzi zajęcia dydaktyczne oraz prace badawcze nad zagadnieniami ładu korporacyjnego. Ukończyła studia magisterskie w Szkole Głównej Handlowej ze specjalizacją: finanse i bankowość oraz studia MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania (IFG). Stopień doktora uzyskała w Szkole Głównej Handlowej, broniąc dysertację na temat nadzoru wierzycielskiego banku nad przedsiębiorstwem pod kierunkiem Prof. Leszka Balcerowicza. Odbyła staże naukowe na Uniwersytecie w Münster w Niemczech jako stypendystka Fundacji Alexandera von Humboldta w latach 2003-2004 oraz na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley w latach 2001-2002 jako stypendystka Polsko-Amerykańskiej Fundacji Fulbrighta. Doradzała spółkom prywatnym i spółkom z udziałem Skarbu Państwa przy projektach związanych z prywatyzacją, restrukturyzacją i budowaniem nowej strategii działania. Zasiadała w radach nadzorczych spółek Cenzin i Bumar. Autorka książki "Corporate governance. Banki na straży efektywności przedsiębiorstw" (2006) oraz wielu publikacji i referatów na konferencje krajowe i zagraniczne, które ukazały się w Polsce i za granicą. Współpracownik Polskiego Instytutu Dyrektorów.

Tomasz Stamirowski

Ur. w 1968 roku. Absolwent wydziału handlu zagranicznego Uniwersytetu Łódzkiego oraz wydziału zarządzania uniwersytetu w Grenoble (Francja). Posiada wieloletnie doświadczenie w instytucjach finansowych i bardzo dobrą znajomość rynku korporacyjnego, obszarów finansowania strukturalnego oraz fuzji i przejęć. Rozpoczął pracę w roku 1993 w departamencie restrukturyzacji Powszechnego Banku Gospodarczego w Łodzi. Od 1995 członek zarządu funduszu inwestycyjnego - PBG Fundusz Inwestycyjny (od 1998 - Pekao Fundusz Kapitałowy), funkcjonującego w ramach struktur bankowych. Od roku 2001 prezes zarządu AVALLON Sp. z o.o., firmy zarządzającej obecnie funduszem private equity, a wcześniej specjalizującej się w doradztwie przy transakcjach kapitałowych. Od roku 2004 prezes zarządu AVALLON MBO S.A. - podmiotu inwestycyjnego. Jego doświadczenia z firm finansowych uzupełnione są pełnieniem funkcji członka zarządu w firmach produkcyjnych Tolkmicko Sp. z o.o. (branża owocowo-warzywna) oraz ZWOLTEX S.A. (branża tekstylna). W czasie dotychczasowej działalności członek rad nadzorczych szeregu firm (w tym firm notowanych na giełdzie: ZETKAMA S.A., KFM S.A., Stomil Sanok S.A.; Masters S.A., Tonsil S.A., Bipromet S.A.). Ukończył szereg kursów specjalistycznych w obszarze finansów.

Podstawa prawna:

§5 ust. 1 pkt 22 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim.
Ewa Piwowar - Dyrektor Zarządzający, Dep. Relacji Inwestorskich

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »