CIECH (CIE): Informacje dotyczące Członków Rady Nadzorczej powołanych do składu Rady Nadzorczej Spółki - raport 86

Raport bieżący nr 86/2005

Podstawa prawna

§ 5 ust. 1 pkt 26 RO - powołanie osoby zarządzającej lub nadzorującej emitenta

W ślad za raportem bieżącym nr 83/ 2005 z dnia 30 czerwca 2005 roku, Zarząd CIECH S.A. przekazuje informacje dotyczące członków Rady Nadzorczej CIECH S.A. powołanych przez Zwyczajne Walne Zgromadzenie CIECH S.A. w dniu 29 czerwca 2005 roku.

Pani Magdalena Bąkowska

Urodzona 4 czerwca 1962 r. Numer PESEL 62060406107. W 1988 r. ukończyła studia o kierunku organizacja i zarządzanie przemysłem na Politechnice Warszawskiej. W 1992 r. zdała państwowy egzamin dla kandydatów na członków rad nadzorczych spółek Skarbu Państwa. Ponadto w 2003 r. ukończyła podyplomowe studium wyceny nieruchomości na Wydziale Geodezji i Kartografii Politechniki Warszawskiej. W latach 1992-2004 ukończyła kursy i seminaria specjalistyczne z zakresu finansów, wycen, restrukturyzacji, negocjacji i technik komunikowania, zarządzania finansami, negocjowania transakcji prywatyzacyjnych, zagadnień związanych z Unią Europejską oraz rachunkowości organizowanych przez Ministerstwo Skarbu Państwa, Price Waterhouse International Group i Niemiecką Agencję Prywatyzacji Reuhand Osteuropa Beratungsgesellschaft mbH i CET Training. Karierę zawodową rozpoczęła w 1989 r. w Przedsiębiorstwie Handlu Zagranicznego "Metronex", gdzie do 1991 r. pracowała na stanowisku specjalisty ds. finansów krajowych. W latach 1991-1996 pracowała w Ministerstwie Przekształceń Własnościowych w Departamencie Prywatyzacji Małych i Średnich Przedsiębiorstw, a następnie w Departamencie Prywatyzacji Bezpośredniej i Delegatur na stanowisku starszego specjalisty. W roku 1996 zaczęła pracę w Ministerstwie Skarbu Państwa, gdzie do 1997 r. zajmowała stanowisko naczelnika wydziału w Departamencie Prywatyzacji Kapitałowej i Restrukturyzacji, w latach 1998-2001 pełniła funkcję naczelnika wydziału w Departamencie Nadzoru i Prywatyzacji II, a następnie w latach 2002-2004, w Departamencie Restrukturyzacji i Pomocy Publicznej. Ponadto w latach 1997-1999 pełniła funkcję członka rady nadzorczej w Zakładach Przemysłu Dziewiarskiego Femina S.A. w Łodzi (w upadłości). Od 2004 r. pełni obowiązki zastępcy dyrektora w Departamencie Nadzoru Właścicielskiego III Ministerstwa Skarbu Państwa. Ponadto jest członkiem rady nadzorczej spółki Koksownia Przyjaźń Sp. z o.o. w Dąbrowie Górniczej.

Reklama

Pani Elżbieta Boniuszko

Urodzona 25 listopada 1947 r. Numer PESEL 47112503005. Ukończyła Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. W 1981 r. uzyskała aplikację radcowską. W latach 1974-1991 zajmowała kierownicze stanowiska w gospodarce narodowej. W latach 1990-1994 była członkiem władz Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. Od 2003 roku członek Komisji Rewizyjnej VI kadencji OIRP. W latach 1991-1998 dyrektor Departamentu Prawnego Ministerstwa Przekształceń Własnościowych (obecnie Ministerstwa Skarbu Państwa). W latach 1998-2004 Radca Ministra w Ministerstwie Skarbu Państwa. Od 26 lipca 2004 r. jest Dyrektorem Generalnym Ministerstwa Skarbu Państwa. Ponadto pełni funkcję audytora Urzędu Zamówień Publicznych (przewodnicząca składów orzekających). Jest też wykładowcą Krajowej Szkoły Administracji Publicznej na kursach dla urzędników administracji państwowej w zakresie zagadnienia "organizacja i zasady reprezentacji Skarbu Państwa".

Pan Zygmunt Bosiakowski

Urodzony 6 marca 1930 r. Nr PESEL 30030601973. Posiada wykształcenie wyższe-ekonomiczne, ukończył Szkołę Główną Planowania i Statystyki w Warszawie. W roku 1964 uzyskał stopień naukowy Doktor nauk ekonomicznych, a w 1972 r. â�� stopień Doktora habilitowanego nauk ekonomicznych. W roku 1976 r. uzyskał tytuł naukowy Profesor nadzwyczajny nauk ekonomicznych, a w 1987 r. tytuł - Profesor zwyczajny nauk ekonomicznych. W latach 1970 â��1991 pełnił funkcję akademicką Kierownik Katedry Polityki Gospodarczej. W latach 1971-1974 - Dziekana Wydziału Ekonomiczno-Społecznego. W latach 1982 â�� 1990 r. był Rektorem Szkoły Głównej Handlowej /dawne SGPiS/. W latach 1996-2002 był Przewodniczącym Kolegium przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych. W latach 1994-2003 r. - członek wielu rad nadzorczych. Poza tym na bieżąco współpracuje z firmami consultingowymi i Resortami Gospodarczymi.

Pan Andrzej Buczak

Urodzony 23 września 1958 r. Nr PESEL 58092302018. Pan Andrzej Radosław Buczak posiada wykształcenie wyższe techniczne, ukończył Wydział Mechaniki Precyzyjnej Politechniki Warszawskiej w 1985 r., następnie Podyplomowe Studium Organizacji i Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończył kurs dla członków rad nadzorczych Skarbu Państwa. W latach 1984- 1989 pracował w Zakładach Pralniczych ,,ALBA" jako Specjalista ds. serwisu. W latach 1989 â�� 1992 w Przedsiębiorstwie polsko-niemieckim ,,ALMARK" Sp. z o.o. na stanowisku dyrektora technicznego. W latach 1992 â�� 2001 w TEOMA S.A. jako prezes zarządu. Od 2001 r. do maja 2002 r był prezesem zarządu w spółce ,,M-INVESTMENT" Sp. z o.o. Od marca 2002 r. do dzisiaj prowadzi działalność gospodarczą w zakresie doradztwa i zarządzania. Od września 2002 r. do dzisiaj Nafta Polska S.A. â�� doradca zarządu.

Pan Edmund Kozak

Urodzony 9 czerwca 1963 r. Nr PESEL 63060906413. Jest doktorem agrofizyki, absolwentem Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie (chemia). Ukończył studia Executive MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej. W 1997 r. uzyskał licencję maklera papierów wartościowych, a w 1996 tytuł specjalisty ewidencji papierów wartościowych. Sędzia Sądu Giełdowego, powołany uchwałą NWZA GPW w Warszawie S.A. z 12 stycznia 2004 r. W latach 1986-1996 pracownik naukowy Instytutu Agrofizyki PAN w Lublinie. W latach 1996-2001 w EASTBROKERS Warszawski Dom Maklerski S.A. (późniejsza nazwa: Global Capital Partners Poland S.A.) pełnił m.in. funkcję dyrektora finansowego - prokurenta i kierownika działu analiz i emisji. Od sierpnia 2002 do czerwca 2005 - dyrektor biura, a następnie dyrektor ds. projektów Izby Domów Maklerskich. Przez rok, od lipca 2004 â�� doradca Zarządu w Zakładach Tworzyw Sztucznych Gamrat SA. Obecnie Wiceprezes Zarządu IPO Doradztwo Strategiczne Sp. z o.o. oraz członek Rady Nadzorczej w Fabryce Łożysk Tocznych - Kraśnik S.A.

Pan Dariusz Krajowski-Kukiel

Urodzony 9 maja 1956 r. Nr PESEL 56050904191. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, którą ukończył w 1981 r. z dyplomem mgr inż. budownictwa lądowego o specjalności konstrukcje budowlane i inżynierskie. W 1983 roku ukończył podyplomowe studia pedagogiczne. W roku 1995 roku ukończył w Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie studia podyplomowe w zakresie zarządzania dla sektora naftowego. Zdał egzamin dla członków rad nadzorczych Spółek Skarbu Państwa. Od 1981 â�� 1991 pracował w Politechnice Warszawskiej jako nauczyciel akademicki prowadził zajęcia dydaktyczne i działalność naukową oraz projektową w dziedzinie mechaniki konstrukcji inżynierskich oraz budownictwa ogólnego. W 1991 rozpoczął pracę w Petrochemii Płock jako asystent generalnego dyrektora. Uczestniczył między innymi w procesie komercjalizacji przedsiębiorstwa, a następnie w opracowaniu i wdrażaniu programu restrukturyzacji i rozwoju Spółki. Od roku 1994 roku był jednocześnie rzecznikiem prasowym Petrochemii Płock. Od 1995 â�� 1998 pełnił funkcję prezydenta miasta Płock. W 1997 r. wybrany przez Zgromadzenie Ogólne Związku Miast Polskich do zarządu związku. Uczestniczył w pracach Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego. Był współprzewodniczącym zespołu ds. bezpieczeństwa publicznego. Od stycznia 1999 roku pracował jako doradca generalnego dyrektora Petrochemii Płock S.A. Od 30 marca 1999 r. do 30 października 2001 r. był wicewojewodą mazowieckim. Od 18 lutego 2002 r. do 31 marca 2004 r. dyrektor, prezes zarządu EKO â�� OPEN Sp. z o.o. z siedzibą w Płocku. Od 01 kwietnia do 30 września 2004 był doradcą zarządu spółki EKO â�� OPEN Sp. z o.o. Od 01 października 2004 prowadzi samodzielną działalność w zakresie doradztwa gospodarczego.

Pan Ireneusz Król

Urodzony 5 czerwca 1963 r. Numer PESEL 63060502572. Ukończył Wydział Prawa i Administracji na Uniwersytecie Śląskim. W roku 1997 ukończył Podyplomowe Studia z zakresu Strategii i Zarządzania w SGH. Natomiast w 1999 r. uzyskał dyplom Master of Business Administration w zakresie finansów międzynarodowych i marketingu międzynarodowego. W latach 1982-1992 pracował w KWK "Nowy Wirek" Ruda Śląska. W latach 1992-1993 był zatrudniony w KWK "Wesoła" Mysłowice-Wesoła jako tymczasowy kierownik zakładu, dyrektor naczelny Kopalni, Prezes Zarządu spółki "Wesoła" S.A. W latach 1993-1996 Wiceprezes Zarządu w Katowickim Holdingu Węglowym S.A. W latach 1996-2000 Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny w Fabryce Sprzętu i Narzędzi Górniczych Grupa Kapitałowa "FASING" S.A. W latach 1997-2000 Dyrektor Zarządzający w FASPOL Ltd. Sydney Australia. Od 10 lutego 2000 r. Prezes Zarządu/Dyrektor Naczelny Centrozap S.A. w Katowicach. Zasiada w radach nadzorczych następujących spółek: ENERGOAPARATURA Sa w Katowicach. REM-TECH Sp. z o. o w Krakowie, Górnik Zabrze Sportowa S.A., Centrozap Finanse Sp. z o.o., CMS S.A. w Katowicach, Odlewnia Żeliwa Śrem S.A.

Pan Edmund Pietrzak

Urodzony 16 listopada 1946 r. Numer PESEL 46111602579. Od stycznia 2002 r. jest doradcą ekonomicznym Prezydenta RP. Od roku 1966 r. do dziś związany jest z Uniwersytetem Gdańskim: adiunkt w Instytucie Handlu Zagranicznego UG - od lipca 1974 r., profesor nadzwyczajny w IHZ UG - od lipca 1991 r., profesor zwyczajny w IHZ UG - od lipca 2001 r. Kierownik Zakładu Międzynarodowych Stosunków walutowych UG - od lipca 1986 r. Od 1989 r. współpracuje z Narodowym Bankiem Polskim, a od roku 1991 - z Instytutem Badań nad Gospodarką Rynkową, koordynując badania dotyczące rozwoju rynków finansowych w Polsce. W roku 1991 pracował w charakterze doradcy premiera RP. W latach 1992 -1997 uczestniczył w Radzie Naukowej przy prezesie NBP. W latach 1998-2001 pracował w charakterze doradcy ministra finansów RP w ramach uczestnictwa w Radzie Makroekonomicznej. W latach 1991-1995 zasiadał w radzie nadzorczej SOPOTBANKU S.A. Od listopada 1998 r. do marca 1999 r. był członkiem rady nadzorczej NFI "PIAST" S.A. Natomiast od stycznia 1999 r. do sierpnia 2000 r. brał udział w pracach rady nadzorczej BIG BANKU GDAŃSKIEGO S.A. Od maja 1999 do listopada 2000 r. zasiadał w radzie nadzorczej TUiR "WARTA" S.A. Od października 1996 r. do października 2000 r. był członkiem rady nadzorczej Polskiej Giełdy Finansowej S.A. Od kwietnia 2001 r. zasiada w radzie nadzorczej PTE "DOM" S.A, ; od grudnia 2003 w radzie nadzorczej Zachodniego Funduszu Inwestycyjnego NFI S.A, natomiast od czerwca 2004 w radzie nadzorczej Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A.W okresie 1987-2004 jako "visiting professor" spędził łącznie ok. 4 lata na giełdach w bankach handlowych i centralnych oraz izbach rozliczeniowych w USA, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Holandii, Belgii, Niemczech, Portugalii, Szwajcarii, Austrii, Meksyku i Brazylii. Od 1989 r. konsultant Chicago Mercantile Exchange i Chicago Board o Trade. Ponad 500 publikacji naukowych, w tym ok. 20 książek. Twórca i założyciel ( kwiecień 2003) jedynego w Polsce uniwersyteckiego "dealing roomu" na Uniwersytecie Gdańskim.

Członkowie Rady Nadzorczej nie wykonują innej działalności konkurencyjnej, ani też nie są wspólnikami konkurencyjnej spółki cywilnej i osobowej. Nie są też członkami organu konkurencyjnej spółki kapitałowej, jak również nie figurują w rejestrze dłużników niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.

Raport sporządzono na podstawie § 5 ust. 1 pkt 26 w powiązaniu z § 32 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 marca 2005 roku, w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych (Dz. U. Nr 49, poz. 463).

Data autoryzacji: 08.07.05 13:44

Stefan Rojewski - Członek Zarządu

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »