TRITON (TRI): Dane powołanych osób nadzorujących - raport 9

Raport bieżący nr 9/2007
Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 6/2007 oraz zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt 22 oraz art. 28 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19.10.2005 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych Emitent podaje do wiadomości dane dotyczące Członków Rady Nadzorczej powołanych w dniu 06 lutego 2007 roku przez Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie.

Adam Szewczyk - Przewodniczący Rady Nadzorczej

Reklama

Wykształcenie

1. Studia na Politechnice Krakowskiej - Studium Inżynierskie - Wydział Komunikacji - Specjalizacja Sekcja Konstrukcyjna, a następnie na Politechnice Śląskiej - Studium Magisterskie - Wydział Mechaniczno-Energetyczny

2. Stypendium ONZ w Wielkiej Brytanii dla inżynierów w ramach ONZ-owskiego programu pomocy technicznej organizowanego przez "United Nations Technical Assistance Organization" (UNTAO)

3. Studium Podyplomowe Organizacji i Zarządzania organizowane przez Polską Akademię Nauk

4. "Procedury przetargowe i wzory warunków kontraktowych FIDIC" - Szkolenie zorganizowane przez Krajową Izbę Budownictwa i Stowarzyszenie Inżynierów i Doradców i Rzeczoznawców

5. "Doskonalenie systemu zarządzania jakością zgodnego z wymaganiami normy

"ISO 9001:2000" - Szkolenie zorganizowane przez firmę "QWANTUM - SYSTEMY ZARZĄDZANIA"

6. "Proces Budowlany" - Szkolenie zorganizowane przez CENTRUM EDUKACJI WKIK

w Warszawie

Praktyka zawodowa

1960 - 1963 - Przedsiębiorstwo Projektowania i Dostaw Aparatury Chemicznej i Urządzeń Chłodniczych C.B.A.Chem. Kraków na stanowisku Kierownika Pracowni

1963 - 1976 - praca w BEKAZED - Generalnego Dostawcy Kompletnych Obiektów Przemysłowych - projektowanie, dostawa maszyn i urządzeń oraz budowa kompletnych fabryk na kraj i zagranicę

1976 - 1990 - w Centrali Handlu Zagranicznego POLIMEX-CEKOP w tym:

- 5 lat na stanowisku Dyrektora POLIMEX CEKOP na Bliski Wschód

- 2 lata na stanowisku Zastępcy Kierownika Działu Libijskiego

- 1 rok na stanowisku Kierownika Biura Regionalnego POLIMEX-CEKOP we Włoszech

- 4 lata na stanowisku Dyrektora POLIMEX-CEKOP na Syrię i Jordanię

- 2 lata na stanowisku Zastępcy Kierownika Działu Bliskiego Wschodu w Warszawie

1991 - 1992 - Dyrektor na Bliski Wschód angielskiej firmy budowlano - montażowej BOWREACH LTD.

1992 - 1995 - na stanowisku Dyrektora Przedsiębiorstwa Budowlano-Montażowego MONTEX S.A., w tym 1,5 roku w MONTEX w Kolonii oraz 1,5 roku w MONTEX oddział w Warszawie

1995 - 1997 - na stanowisku Prezesa Zarządu Firmy Budowlanej WAYSS & FREYTAG POLSKA w Warszawie, należącej do koncernu WAYSS & FREYTAG A.G. - Frankfurt am Main - RFN, jednego z największych niemieckich koncernów budowlanych

1997 - 2000 - działalność consultingowa jako niezależnego eksperta w ramach zleceń w zakresie dużych projektów inwestycyjnych

2001 - 2006 - na stanowiskach: Dyrektora Technicznego, a następnie Doradcy Zarządu w firmie "PEKAO DEVELOPMENT" - w firmie developerskiej należącej w 100 % do BANKU PEKAO S.A. w Warszawie, a następnie w "PIRELLI PEKAO REAL ESTATE"

Osoba nie jest zamieszczona w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej do działalności Emitenta ani nie zasiada w organie spółki prowadzącej działalność konkurencyjną.

Zbigniew Czuba - Członek Rady Nadzorczej

Wykształcenie

1. Wydział Architektury Politechniki Warszawskiej - magister inżynier architekt

2. Doktorat na Wydziale Architektury PW - doktor nauk technicznych

Praktyka zawodowa

1946-1970 - kolejno: projektant, starszy projektant, kierownik zespołu i naczelny inżynier w Biurze Projektów. Kierownik jednostki badawczo-rozwojowej w Centrali Związku Spożywców "Społem", zastępca dyrektora Centralnego Biura techniczno-Budowlanego "Społem", dyrektor Biura Postępu Technicznego "Społem" oraz dyrektor Zrzeszenia Budownictwa i Inwestycji "Społem".

1970-1983 - współpraca naukowa z Politechniką Warszawską, politechniką Śląską, politechniką Wrocławską, Szkołą Główną Planowania i Statystyki oraz Instytutem Handlu Wewnętrznego

1983-1989 - członek Rady Centralnego Związku Spółdzielczości Spożywców "Społem"

1985-1989 - członek Rady Naukowej Centralnego Związku Spółdzielczości Spożywców "Społem"

Osoba nie jest zamieszczona w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej do działalności Emitenta ani nie zasiada w organie spółki prowadzącej działalność konkurencyjną.

Jan Włoch - Członek Rady Nadzorczej

Wykształcenie

1. Wyższa Szkoła Oficerska

2. Uniwersytet Warszawski - polityka społeczna

Praktyka zawodowa

1977 - 2001 - Biuro Ochrony Rządu, w tym zastępca szefa BOR

2005 - 2007 - Dyrektor Biura Ochrony Wewnętrznej PZU S.A. - instytucja nie prowadząca działalności konkurencyjnej do działalności Emitenta.

Osoba nie jest zamieszczona w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej do działalności Emitenta ani nie zasiada w organie spółki prowadzącej działalność konkurencyjną.
Tomasz Zganiacz - Prezes Zarządu
Jacek Łuczak - Wiceprezes Zarządu

Emitent
Dowiedz się więcej na temat: deta | szkolenie | Społem | zawodowa | Raport bieżący | Warszawa | pekao | powołania | powołanie | danie | Dana
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »