SLEEPZAG (SLZ): bmp sfinansuje Tweek TV - społecznościowy przewodnik telewizyjny - raport 39

Raport bieżący nr 39/2011
Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Spółka bmp media investors AG (ISIN DE0003304200) nabyła w wyniku podwyższenia kapitału 20% udziałów spółki Ubertweek GmbH z siedzibą w Berlinie. Oprócz bmp media investors, w rundzie inwestycyjnej uczestniczyły Euro Serve Media GmbH z Norymbergi oraz Catagonia Capital GmbH z Berlina.

Spółka Ubertweek, która została założona w 2011 roku, zatrudnia obecnie 6 pracowników i obsługuje społecznościowy przewodnik telewizyjny Tweek TV. Tweek TV przekształca dostępne w sieciach społecznościowych dane o zainteresowaniach użytkowników w indywidualny przewodnik telewizyjny, dający im rekomendacje i ułatwiający orientację w coraz bardziej zawiłej ofercie cyfrowych treści wideo. Tweek TV, który znajduje się obecnie w fazie "closed beta", zostanie oficjalnie uruchomiony na początku 2012 roku. Społecznościowy przewodnik telewizyjny Tweek TV opiera się na wysokim znaczeniu osobistych rekomendacji. W ankietach aż 45% konsumentów podało, że przy wyborze programu kierują się rekomendacjami wystawionymi przez swoje kontakty w sieciach społecznościowych.

Reklama

Założyciele Sven Koerbitz, Klaus Hartl i Marcel Düe posiadają wieloletnie doświadczenie w tym segmencie, ponieważ pracowali m.in. dla dynamicznych berlińskich startupów Plazes i gate5.

Marcel Düe, prezes zarządu Ubertweek GmbH, komentuje: "W przestrzeni pomiędzy klasyczną telewizją i treścią tworzoną przez użytkowników powstaje ogromna ilość interesującej treści wysokiej jakości. Problem w tym, że cała ta treść jest coraz bardziej porozrzucana na iTunes, w aplikacjach, mediatekach i portalach video. Dostawcy treści potrzebują partnerów, którzy mogą zaoferować nowe sposoby na przyciągnięcie użytkowników do dostawców. Użytkownicy natomiast potrzebują wskazówek. Wracają do domu wieczorem, włączają telewizor i zappingują, bo się nudzą. Tweek TV kompletnie zmieni sposób, w jaki użytkownicy będą odkrywać treści telewizyjne."

Jens Spyrka, prezes zarządu bmp Media Investors AG, dodaje: "Tweek TV uzupełnia istniejącą ofertę treści i pozwala na uproszczenie ich oglądania bez konieczności głębokiej integracji. Dzięki temu Tweek TV ma ogromny potencjał współdziałania z partnerami i tworzy istotną wartość dodaną. Ubertweek GmbH jest kolejnym bardzo ciekawym wzmocnieniem dla naszego portfela medialnego, do którego - oprócz istniejącej spółki portfelowej dailyme - dołączyły w 2011 roku już dwie spółki z dziedziny video: Freshmilk NetTV oraz Instream Media".

O bmp media investors:

Spółka inwestycyjna bmp media investors AG (ISIN DE0003304200) inwestuje w dynamicznie rozwijające się spółki z dziedziny mediów i usług marketingowych w Niemczech i w Polsce. Większość inwestycji dotyczy faz rozwoju: seed, start-up i ekspansji.

Dotychczas bmp media investors dokonała ponad 30 inwestycji w segmencie mediów i usług marketingowych. Wśród udanych wyjść z inwestycji znajdują się m.in. firmy Pomocni, nugg.ad, K2, Nokaut, Bankier, Yoc, Gamigo i eprofessional. Aktualny portfel inwestycyjny obejmuje m.in. spółki brand eins Medien AG, Xamine GmbH i dailyme/Self Loading Content GmbH.

Podstawa prawna: Art. 56 ust. 6 ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych z późn. zm.
Jens Spyrka - Członek Zarządu

Emitent
Dowiedz się więcej na temat: Emitent | "Przewodnik..."
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »