MDIENERGIA (MDI): 84/2008 wybór Rady Nadzorczej nowej kadencji - raport 84

Raport bieżący nr 84/2008
Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Zarząd spółki BBI Zeneris NFI S.A (dalej jako "Fundusz") informuje, że w dniu 30 września 2008 r. w związku z upływem kadencji Rady Nadzorczej, Zwyczajne Walne Zgromadzenie Funduszu dokonało wyboru Rady Nadzorczej Funduszu nowej wspólnej trzyletniej kadencji.

Do składu Rady Nadzorczej nowej kadencji Zwyczajne Walne Zgromadzenie powołało następujące osoby: Pana Pawła Turno, Pana Pawła Nowackiego, Pana Mariusza Olejniczaka, Pana Marcina Matuszczaka, Pana Łukasza Kurpisza oraz Pana Andrzeja Soczka.

Reklama

Poniżej Fundusz przekazuje życiorysy Członków Rady Nadzorczej nowej kadencji:

Pan Paweł Turno, lat 48; Ukończył Liceum Ogólnokształcące nr IV w Poznaniu. Następnie studiował na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu i na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Jest absolwentem Instytutu Socjologii Uniwersytetu im A. Mickiewicza w Poznaniu, w którym przez dwa lata pracował jako pracownik naukowy.

Był jednym z założycieli i w latach 1989 - 1997 Prezesem Zarządu EMAX Sp. z o.o. oraz w latach 1989 - 1992 założycielem i Prezesem AMS S.A.

Od 1998 roku jest największym udziałowcem i Prezesem grupy kapitałowej BB Investment (BBI Capital S.A., BBI Development NFI S.A., BBI Capital NFI S.A., BBI Zeneris NFI S.A.).

Jest również Członkiem Rad Nadzorczych w następujących spółkach: Sygnity S.A., Public Profits Sp. z o.o., Tell S.A., Invento Sp. z o.o.

Ukończył wiele kursów i szkoleń w zakresie zarządzania przedsiębiorstwami oraz grupami kapitałowymi.

Jest Członkiem Polskiego Towarzystwa Ziemiańskiego, Stowarzyszenia Domus Polonorum oraz Członkiem Zarządu Fundacji Biblioteki Raczyńskich.

Pan Paweł Nowacki, lat 48 absolwent Politechniki Poznańskiej, Wydział Budownictwa Lądowego. Od 1988 r. pracownik naukowo - dydaktyczny Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. W 1996 obronił pracę doktorską na Akademii Ekonomicznej w Katedrze Inwestycji i Nieruchomości, uzyskując nagrodę Rektora za pracę.

Od 1995 roku związany z firmą EMAX Sp. z o.o., w latach 1995 - 1997 pełnił funkcję Członka Zarządu - Dyrektora ds. Organizacyjnych, kolejno od 1997 na stanowisku Wiceprezesa Zarządu - Dyrektora ds. Ekonomicznych, natomiast po przekształceniu w EMAX S.A. jako Członek Zarządu - Dyrektor ds. Finansowych.

Od maja 2007 pełnił funkcję Dyrektora Biura Integracji, w połączonym, na skutek fuzji EMAX S.A. i Computerland S.A. - Sygnity S.A.

Od września 2007 pełni funkcję Managera Inwestycyjnego, Dyrektora Oddziału w Poznaniu w BBI Development NFI S.A., natomiast od maja 2008 również funkcję Członka Zarządu BBI Development NFI S.A.

Pracował ,także jako członek rad nadzorczych spółek :Tell Sp. z o.o., MaxElektronik SA, BBI Zeneris NFI SA.

Pan Mariusz Olejniczak absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza na Wydziale Matematyki. Ukończył Podyplomowe Studia Rachunkowości i Finansów na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Licencjonowany makler papierów wartościowych, licencja nr 1499.

W latach 1995 - 2007 związany był z Bankiem Zachodnim WBK S.A. kolejno na stanowiskach: Makler, Starszy Makler, Specjalista, Staryszy Specjalista, Kierownik Zespołu Emisji Akcji. Brał udział w organizacji szeregu ofert publicznych spółek prywatnych (m.in. oferty spółek PBG S.A., EMAX S.A., EXBUD S.A., BBI Development NFI S.A., BBI Capital NFI S.A.), prywatyzacji w drodze sprzedaży akcji przez Skarb Państwa poprzez GPW w Warszawie S.A. (m.in. KGHM S.A., IMPEXMETAL S.A., PKN ORLEN S.A.), organizacji transakcji M&A (EMAX S.A./ COMPUTERLAND S.A., HYDROBUDOWA WŁOCŁAWEK S.A./HYDROBUDOWA ŚLĄSK S.A.).

Od października 2007 r. Dyrektor Departamentu Kapitałowego w TECHNOPARK 2 S.A., natomiast od maja 2008 r. - Wiceprezes Zarządu BLUMERANG PRE IPO S.A.

Ponadto jest członkiem Rad Nadzorczych spółek ATON HT S.A. oraz BBI Zeneris NFI S.A.

Pan Marcin Matuszczak, absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, Wydział Prawa i Administracji.

Od lipca 2007 r. pelni funkcję Wiceprezesa Zarządu BLUMERANG PRE IPO S.A.

Od 1996 do 2007 r. związany z Bankiem Zachodnim WBK Spółka Akcyjna (do VI.2001 r. Wielkopolski Bank Kredytowy Spółka Akcyjna), kolejno na stanowiskach: Specjalista, Starszy Specjalista, Kierownik Zespołu Gwarancji i Inwestycji. W tym czasie odpowiedzialny m.in. za organizację i prowadzenie terminowych transakcji finansowych na rynku akcji. Uczestniczył w wielu projektach prywatyzacyjnych, m.in. KGHM S.A., Impexmetal S.A., PKN Orlen S.A. i ofertach publicznych spółek prywatnych. Brał udział w organizacji licznych transakcji M&A (m.in. PGF S.A./Cefarm Poznań) oraz transakcji typu LBO;

W roku 1996 pracował w Domu Maklerskim Polinwest S.A. (Departament Rynku Wtórnego),

W latach 1995 - 1996 - Dom Maklerski V&P S.A. ( Dział Analiz), natomiast w latach 1993 - 1995 - Wielkopolski Bank Kredytowy S.A. (Centralne Biuro Maklerskie).

Jest członkiem Rad Nadzorczych następujących spółek: Jutrzenka Holding S.A., Grupa Pactor Potempa Inkasso S.A., BBI Zeneris NFI S.A.

Pan Łukasz Kurpisz, lat 68, ukończył Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa na Politechnice Warszawskiej, a kolejno w roku 1974 - doktorat.

W latach 1964 - 1987 związany z Politechniką Warszawską z Wydziałem Mechanicznym Energetyki i Lotnictwa kolejno jako asystent, starszy asystent, adiunkt a także pełnomocnik dziekana ds. praktyk studenckich.

Od 1986 do chwili obecnej - Prezes Rady Nadzorczej OMIG S.A.

W latach 1987 - 1991 - Dyrektor oddziału austriackiej firmy ECG w Polsce.

1987 do chwili obecnej - Właściciel prywatnej firmy EGO (produkcja, handel międzynarodowy, konsulting, organizowanie współpracy joint-venture).

W latach 1991-1994 - Dyrektor ELPOL S.A. odpowiedzialny za produkcję i rozwój a także w tym czasie Członek Rady Nadzorczej DIORA S.A.

Od 1995 do 1997 - Dyrektor Generalny spółki P.B. MOTORS (główny przedstawiciel na Polskę firm KIA i ASIA) odpowiedzialny za zakładanie nowej firmy, tworzenie kadry pracowniczej, organizację ogólnokrajowej sieci dealerskiej itd.

2004-2006 - Doradca Prezesa ds. Funduszy Strukturalnych FORD Polska S.A.

2001-2005 -Wiceprezes Rady Nadzorczej Mazowieckiego Banku Spółdzielczego.

Od 2002 do chwili obecnej Konsultant Krajowego Punktu Kontaktowego Programów Badawczych UE. - IPPT PAN.

Udział w realizacji projektów: W latach 1983-1987 - Zarządzanie zespołem 17 firm rzemieślniczych. Unowocześnienie produktu: Komplet łazienkowy IRENA.

1987-1990 - Wdrożenie do produkcji oryginalnego kompletu o nazwie DOMINO.(Nagroda na krajowych targach Poznańskich ,1 wniosek patentowy,4 wzory użytkowe)

1993-1997 - Uruchomienie nowoczesnego urządzenia audio-video o nazwie WIDEOCOMPACT.(partnerzy: ELEMIS Polska, ECMI France)

1997-2000 - Wdrożenie i uruchomienie produkcji zestawu nowoczesnych szpul do konfekcjonowania żyłki wędkarskiej(10 modeli) partner : SJS Pologne

Od 1998 - do chwili obecnej - Uruchomienie i nadzór nad produkcją i modernizacjami kpl. obudów do drukarki fiskalnej THERMAL. partner :POSNET.

1999 - 2001 - Stała umowa o współpracy i nadzorze nad modernizacją procesów technologicznych przy produkcji elementów z tworzyw sztucznych dla firmy POSNET.

1995-2002. - Współpraca przy uruchamianiu w Polsce komponentów metalowych i tworzywowych dla systemów okiennych ROPLASTO. partner: ROPLASTO POLSKA.

2000 Udział we wstępnym projektowaniu wzorów nowej generacji telefonów systemowych dla firmy DGT Gdańsk.

2001-2002 - Wdrażanie do produkcji nowych wzorów kas fiskalnych PROFIT i MARKET dla firmy INNOVA S.A.

Ponadto autor dwóch książek i 10 artykułów z dziedziny techniki cieplnej w energetyce

Pan Andrzej Soczek, lat 46. Absolwent Politechniki Krakowskiej. Ukończył Studia Podyplomowe w zakresie Zarządzania Małymi i Średnimi Firmami na Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Ponadto Makler papierów Wartościowych, licencja nr 694, doradca inwestycyjny, licencja nr 82. Ukończył liczne kursy i szkolenia z zakresu finansów i rachunkowości.

W latach 1989 - 1992 pracował w PTH COCH S.A. jako stażysta, konstruktor. Od 1993 do 1994 konsultant w Agencji Promocji "Arbos Design". Kolejno w latach 1995 - 2001 związany z Domem Maklerskim PENETRATOR S.A. kolejno na stanowiskach makler papierów wartościowych, analityk, doradca inwestycyjny, naczelnik Wydziału Zarządzania Portfelem.

W roku 2001 Dyrektor finansowy, Członek Zarządu w Przedsiębiorstwie Przemysłowym "Metalchem-Kościan" S.A. Następnie w latach 2001-2003 Członek Zarządu w Krakowskiej Fabryce Armatur S.A. W roku 2003 jako Dyrektor Finansowy w 5net S.A. oraz jako Członek Zarządu w Grupie Doradczej Finowa Sp. z o.o.. Kolejno w latach 2003 - 2005 piastował funkcję Członka Zarządu w I Funduszu Mistral S.A., natomiast od 2003 do 2008 jako Członek Zarządu, Dyrektor Finansowy w ODRATRANS S.A.

Od 2008 roku prowadzi działalność gospodarczą w zakresie doradztwa inwestycyjnego i gospodarczego.

W/W osoby wchodzące w skład Rady Nadzorczej nowej kadencji nie uczestniczą w żadnych spółkach konkurencyjnych jako wspólnicy spółek cywilnych, spółek osobowych lub jako członkowie organów spółek kapitałowych i nie uczestniczą w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu.

Ponadto w/w osoby nie są wpisane do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.

Podstawa prawna:

§ 5 ust. 1 pkt 22) oraz § 28 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez remitentów papierów wartościowych (Dz. U. nr 209, poz. 1744).
Robert Bender - Prezes Zarządu
Maciej Figiel - Członek Zarządu

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »