INDATA (IDT): Założenia nowej strategii rozwoju TRO MEDIA S.A. - raport 53

Zarząd TRO MEDIA S.A. ("Emitent") przekazuje do publicznej wiadomości założenia nowej strategii rozwoju.


Głównym celem działalności Emitenta jest rozwój dotychczasowego biznesu oraz budowa podmiotu spełniającego kryteria wprowadzenia akcji na rynek główny GPW.

W tym celu spółka:

- zamierza intensyfikować rozwój biznesu podstawowego w zakresie obsługi kampanii reklamowych w mediach elektronicznych

- przeprowadza reorganizację grupy podmiotów zależnych - przegląd spółek pod kątem realizacji działań w zakresie ich sprzedaży, konsolidacji lub pozostawienia status quo

Reklama

- podejmuje aktywne rozmowy i poszukiwania partnerów branżowych

- rozpoczyna przygotowania do przeprowadzenia nowej publicznej emisji akcji


Szczegółowe założenia i kluczowe decyzje dotyczące poszczególnych elementów strategii będą komunikowane na bieżąco. Zarząd uważa, że obecnie Emitent wchodzi w fazę budowy dojrzałego podmiotu zdolnego do rozwoju zarówno organicznego jak i poprzez przejęcia.


Podstawa prawna:

§ 3 ust. 1. Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu - Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect.

Osoby reprezentujące spółkę:
Barbara Kubiak - Prokurent samoistny

GPW
Dowiedz się więcej na temat: Strategie | nowa strategia Grupy PZU | strategia rozwoju
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »