LOKATYBUD (LBD): Umowa z Impact Media Sp. z o.o. - emisja spotów reklamowych w Radio Kolor - raport 58

Zarząd Fabryka Diet S.A. informuje o podpisaniu w dniu 25 sierpnia 2009 roku umowy z firmą Impact Media Sp. z o. o. dotyczącej emisji 76 materiałów (spotów) reklamowych na antenie Radia Kolor we wrześniu 2009 roku.


Kampania ma na celu promocję stałego konkursu sms-owego pod nazwą "Dietetyczna środa", który będzie realizowany na stronie serwisu www.dietydiety.pl


Impact Media Sp. z o. o. na mocy umowy o współpracy zawartej z MFM Sp. z o. o. posiada prawo do reprezentowania i zawierania umów w zakresie emisji reklam oraz działalności promocyjnej Radia Kolor.

Reklama


Radio Kolor jest najstarszą rozgłośnią lokalną w Warszawie, działającą na rynku od przeszło 16 lat. Od sierpnia 2007 roku Radio Kolor kieruje swój program przede wszystkim do kobiet, które stanowią idealną grupę odbiorców dla przedsięwzięć realizowanych przez spółkę Fabryka Diet S.A.


Warunki umowy nie odbiegają od przeciętnych warunków rynkowych dla umów tego typu. Umowa została uznana za istotną ze względu na rozszerzenie działalności reklamowej Spółki.


Podstawa prawna:

§3 ust. 2 pkt. 2 załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 346/2007 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 30 mają 2007 r.

Osoby reprezentujące spółkę:
Monika Rola Prezes Zarządu

GPW
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »