GARIN (GAR): Rozszerzenie oferty świadczenia usług z zakresu public relations - raport 5
Zarząd Emitenta informuje, iż planuje, w szczególności ze środków pozyskanych z emisji Akcji Serii E, poszerzenie oferty świadczenia usług z zakresu public relations (PR). Obecnie całość przychodów Emitenta pochodzi ze sprzedaży usługi Ochrony Reputacji w Internecie. Decyzja o rozszerzeniu usług PR podyktowana jest licznymi sygnałami ze strony klientów, którzy wskazali na potrzebę uzyskania bardziej kompleksowej usługi PR. W praktyce dotychczasowej działalności Emitenta okazało się bowiem, iż klienci postrzegają ofertę Emitenta jako narzędzie do prowadzenia obsługi PR. Jednocześnie na rynku istnieje tendencja do powierzania profesjonalistom kompleksowej obsługi PR, a nie nabywania pojedynczych narzędzi PR poszczególnym wykonawcom.
Mając na uwadze powyższe Zarząd podjął decyzję o rozszerzeniu oferty usług z zakresu PR, tak aby podstawowy dotychczas produkt Emitenta stał się wyróżnikiem oferty PR Emitenta. Zdaniem Emitenta zmiana ta pozytywnie wpłynie na wielkość przychodów Emitenta w przyszłości.
Emitent planuje rozszerzyć działania z zakresu PR o usługi takie jak:
1/ Analiza wizerunku - wyjściowa ocena sytuacji/postrzegania klienta, która jest punktem wyjścia do rozpoczęcia współpracy i budowania strategii komunikacyjnej;
2/ Media Relations - relacje z mediami oparte na wykorzystaniu standardowych i niestandardowych narzędzi, pozwalające na komunikowanie zarówno bieżącej działalności klientów, jak i wydarzeń specjalnych;
3/Sponsoring/CSR - budowanie strategii działań odpowiedzialnych społecznie dostosowanych do branży i regionu, wyszukiwanie i rekomendowanie udziału w wydarzeniach gromadzących grupę docelową oraz spójnych komunikacyjnie ze strategią promocyjną klienta
4/ Eventy - organizacja szeroko pojętych imprez począwszy od merytorycznych konferencji prasowych, konferencji dla klientów o charakterze B2B po eventy promocyjne
5/ Komunikacja wewnętrzna - działania zmierzające do zwiększenia identyfikacji pracowników z firmą oraz budowaniu wizerunku pracodawcy na rynku pracy
6/ Social Media (m.in. Facebook, Google+, GoldenLine, LinkedIn) - profesjonalne zarządzanie serwisami firmowymi oraz managerskimi na portalach społecznościowych
Ponadto zarządzanie sytuacją kryzysową, profesjonalna budowa wizerunku czy też organizacja sesji zdjęciowych. Wszelkie informacje w zakresie szczegółowego opisu poszczególnych usług znajdą się na stronie internetowej Emitenta.
Podstawa prawna:§3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Osoby reprezentujące spółkę:
Andrzej Wojno - Prezes Zarządu