APIS (ASA): Informacja dotycząca startu serwisu SECONDSTREET, cd. - raport 32

Zarząd HMSG S.A. ("Emitent", "Spółka") w nawiązaniu do raportu nr 29/2011 "Informacja dotycząca startu serwisu SECONDSTREET" informuje, iż spółka zależna Emitenta SECONDSTREET Polska Sp. z o.o. zakończyła rozmowy z wydawnictwami prasowymi, tym samym, iż przewodnik po zakupach SHOPPING GUIDE (integralna część projektu SECONDSTREET) będzie kolportowany wraz z bezpłatnym dziennikiem "Metro".


Przewodnik SHOPPING GUIDE (projekty prezentowane były podczas konferencji prasowej 17 lutego br.; projekty dostępne są na stronie hmsg.pl w "Komunikaty bieżące") w bieżącym miesiącu zostanie wydany dla mieszkańców Warszawy (ulice Chmielna i Nowy Świat), w kolejnych miesiącach pojawi się w Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Gdańsku, czyli w tych samych miastach, w których aktywnie ma działać nowa wersja serwisu SECONDSTREET.

Reklama


SHOPPING GUIDE będzie zawierał mapę wybranych ulic oraz kupony rabatowe oraz reklamy punktów handlowych, usługowych i gastronomicznych - w głównej mierze mające swoje punkty przy prezentowanych w przewodniku ulicach.


Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 "Informacje Bieżące i Okresowe przekazywane w Alternatywnym Systemie Obrotu na rynku NewConnect" do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu.




Osoby reprezentujące spółkę:
Bartłomiej M. Matusiak - Prezes Zarządu

GPW
Dowiedz się więcej na temat: NewConnect | starty | HMSG
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »