Sare - wkrótce rok na NewConnect

Grupa Kapitałowa Sare, z notowaną od marca 2011 roku na rynku New Connect spółką Sare SA, zakończyła 2011 rok z przychodem na poziomie 7,5 mln zł.

Grupa Kapitałowa Sare, z notowaną od marca 2011 roku na rynku New Connect spółką Sare SA, zakończyła 2011 rok z przychodem na poziomie 7,5 mln zł.

To o 24 proc. więcej niż prognozowano w Dokumencie Informacyjnym. W IVQ spółka mocno zaistniała na rynku ukraińskim i słowackim. Teraz z usług Sare korzystają już firmy z ponad 20 krajów na całym świecie. Do Grupy dołączył też pierwszy w Polsce e-mail marketingowy dom mediowy - Mail Media, generując tylko w IVQ 2011 przychody ze sprzedaży na poziomie blisko 1 mln zł.

Dynamika wzrostu przychodów Grupy Sare ze sprzedaży w układzie narastającym za cztery kwartały 2011 roku wyniosła 172 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2010 roku. Skonsolidowane dochody narastająco za cztery kwartały 2011 roku, w porównaniu z dochodami za analogiczny okres roku 2010, to dynamika rzędu 279 proc. (zysk z działalności operacyjnej) i 306 proc. (zysk netto). Spółka nie ma zobowiązań długoterminowych. Odnotowuje tez rok rocznie znaczny spadek zobowiązań krótkoterminowych, co jest efektem konsekwentnej polityki finansowej spółki.

Reklama

- Dynamika wzrostu przychodów na poziomie 172 proc. to efekt konsekwentnych działań sprzedażowych naszej firmy oraz wzrostu świadomości potencjalnych klientów, jak wiele mogą otrzymać wykorzystując szeroką paletę narzędzi oferowanych przez naszą Grupę Kapitałową. Stawiamy na efektywność - komentuje Tomasz Pruszczyński, prezes Sare SA - Zwiększa się portfolio Klientów, ale tez zwiększają się ich wymagania. Pozostajemy liderem rynku ponieważ cały czas inwestujemy w rozwój nowych usług i wykwalifikowaną kadrę. Stąd nowa spółka w grupie i ekspansja zagraniczna. Rynek to dostrzega i reaguje pozytywnie - dodaje Pruszczyński.

Sare, z końcem roku 2011, podpisała umowy sprzedażowe z firmami z rynku ukraińskiego i słowackiego. Wkrótce zostaną zawarte umowy o współpracę z nowymi podmiotami działającymi nie tylko na rynku europejskim.

W IIQ 2011 do Grupy Sare dołączyła spółka Mail Media, pierwszy w Polsce dom mediowy specjalizujący się w kampaniach e-mail marketingowych. Dzięki temu usługi świadczone przez firmy z Grupy Kapitałowej Sare wzajemnie uzupełniają się, co pozwala na skupienie w jednym miejscu gro działań związanych z reklamą mailingową i mobilną, bez potrzeby korzystania z różnych systemów i rozwiązań oferowanych przez kilka, najczęściej konkurujących ze sobą firm.

W skład Grupy Kapitałowej Sare wchodzą spółki, takie jak lider email marketingu Sare, mailingowa sieć reklamowa INIS oraz wyspecjalizowany w kampaniach email marketingowych dom mediowy Mail Media.

- - - - -

Sare SA jest liderem rynku email marketingu w Polsce. Oferuje zaawansowane narzędzia w obszarze e-mail marketingu. Komplementarne usługi świadczone przez Sare SA wspomagają wysyłanie newsletterów, mailingów, wiadomości SMS oraz planowanie kampanii e-mailingowych i udostępnianie narzędzi analitycznych. Ponadto, służą zarządzaniu bazami adresowymi, a także prezentowaniu szczegółowych raportów z poszczególnych kampanii. Z systemu Sare korzystają największe polskie i międzynarodowe firmy, takie jak Ikea, Media Markt, Unilever, ING, Lexus, Mercedes-Benz, Cinema City, Allianz, Expander, czy Empik.com. W skład grupy kapitałowej Sare SA wchodzą spółki technologiczne dostarczające systemy informatyczne do masowej komunikacji z wykorzystaniem poczty elektronicznej oraz telefonii komórkowej. Są to: Sare SA, Mail- media sp. z o.o. i Inis sp. z o.o.

Opr. KM

Biznes INTERIA.PL jest już na Facebooku. Dołącz do nas i bądź na bieżąco z informacjami gospodarczymi

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Sara | 2011
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »