Kolejne centra INTERSPORTU

Zarząd INTERSPORT Polska S.A. informuje, że w dniu dzisiejszym został poinformowany o wejściu w życie umowy najmu lokalu handlowego zawartej ze Spółką FOCUS PARK BYDGOSZCZ sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.

Zarząd INTERSPORT Polska S.A. informuje, że w dniu dzisiejszym został poinformowany o wejściu w życie umowy najmu lokalu handlowego zawartej ze Spółką FOCUS PARK BYDGOSZCZ sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.

Umowa dotyczy najmu lokalu o powierzchni 1024 m2 w Centrum Handlowym FOCUS PARK w Bydgoszczy, w którym prowadzona będzie sprzedaż artykułów sportowych pod szyldem INTERSPORT.

Planowany termin otwarcia Centrum przewidywany jest na drugą połowę 2007 r.

Umowa została zawarta na okres 10 lat. Warunki na jakich została zawarta umowa nie odbiegają od powszechnie stosowanych dla tego rodzaju umów.

Obecnie INTERSPORT Polska S.A. prowadzi sprzedaż w 13 salonach: czterech w Krakowie oraz po jednym salonie w Bielsku-Białej, Bytomiu, Gdańsku, Katowicach, Łodzi, Poznaniu, Sosnowcu, Warszawie i Wrocławiu, o łącznej powierzchni prawie 11.000 m2..

Reklama

W wyniku podpisanych umów o najem lokalów w 2007 roku INTERSPORT Polska S.A. planuje otwarcie co najmniej 7 sklepów:

1.w Warszawie (drugi sklep), w Centrum Handlowym Złote Tarasy (wiosna 2007 roku),

2.w Poznaniu (drugi sklep), w Centrum Handlu, Sztuki i Biznesu Stary Browar (wiosna 2007 roku),

3.we Wrocławiu (drugi sklep), w Centrum Handlowym Pasaż Grunwaldzki (wiosna 2007 roku),

4.we Wrocławiu ( trzeci sklep ) w Centrum Handlowym Galeria Legnicka (jesień 2007 roku),

5.w Gdańsku (drugi sklep), w Centrum Handlowo Usługowym Galeria Bałtycka (jesień 2007 roku),

6.w Rzeszowie (pierwszy sklep), w Centrum Millenium Hall (jesień 2007 roku)

7.oraz w Bydgoszczy (pierwszy sklep) w Centrum Handlowym FOCUS PARK (druga połowa 2007 roku).

Ponadto Spółka prowadzi negocjacje w sprawie otwarcia nowych sklepów w Zakopanem i w Warszawie.

24 października 2005 roku Spółka podpisała umowy licencyjne oraz nawiązała strategiczną współpracę z Grupą INTERSPORT. W wyniku zawartej umowy inwestycyjnej, INTERSPORT Deutschland eG, podmiot Grupy IINTERSPORT objął 25 proc. akcji Spółki, co zapewniło firmie dodatkową stabilizację finansową. Jednocześnie nowy akcjonariusz zadeklarował wolę pozostania akcjonariuszem mniejszościowym na poziomie 25 proc., a tym samym zapewnił, że nie zamierza zwiększać kontroli nad INTERSPORT Polska S.A., co zostało zapisane i zagwarantowane w statucie firmy.

Spółka od kilku lat systematycznie zwiększała zarówno poziom przychodów ze sprzedaży, jak i wyniku netto. W 2005 roku Spółka zanotowała wzrost przychodów o 43,4% w stosunku do 2004 roku, wcześniej zaś o 60,8% w stosunku do roku 2003. Sprzedaż towarów i usług wyniosła w latach 2005 ? 2003 odpowiednio: 86,5 mln zł, 60,4 mln zł oraz 37,6 mln zł. Tak dynamiczny wzrost przychodów wynikał przede wszystkim ze znacznego powiększenia sieci sprzedaży, wzrostu efektywności poszczególnych sklepów oraz z odpowiedniego poszerzenia i pogłębienia asortymentu.

W efekcie zysk netto w okresie 2003 - 2005 zwiększył się ponad czterokrotnie z 0,6 mln zł w roku 2003 do 2,5 mln zł w roku 2005. Po trzech kwartałach 2006, narastająco przychód netto ze sprzedaży wyniósł 72 547 tys. zł i wzrósł w stosunku do analogicznego okresu roku 2005 o 26 %, a zysk netto wyniósł 198 tys. zł i wzrósł odpowiednio o 98 %. Przychody Spółki ze sprzedaży towarów i usług wyniosły w III kwartale 2006 roku 21 575 tys. zł, czyli o 47 % więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego (14 665 tys. zł). W 2008 roku Spółka planuje sprzedawać towary za kwotę 250 mln zł i osiągnąć zysk netto w wysokości 12 mln zł.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »