Jak odnieść sukces w sprzedaży

Można wyróżnić kilka elementów, które pomagają sprzedawcy osiągnąć oczekiwany sukces. Najczęściej wymieniane są wiedza, umiejętności komunikacyjne i nastawienie. 25-27 października, Kongres Sprzedaży 2005 "Więcej mocy - jak zarobić wielkie pieniądze!".

Sprzedawca może przekonać klienta o swojej uczciwości i solidności poprzez wnikliwe przeanalizowanie jego problemów biznesowych, a następnie zaoferowanie prostego i zrozumiałego rozwiązania, które będzie najlepiej odpowiadało tym problemom. Poprzez tego rodzaju działania sprzedawca wychodzi z roli dostawcy i staje się zaufanym doradcą biznesowym. (Organizacje Skuteczne w Sprzedaży, IFC PRESS, 2003).

Podczas Kongresu Sprzedaży 2005 uczestnicy będą mogli sprawdzić, co zdecydowało o powodzeniu osób - ekspertów, którzy podzielą się ze słuchaczami swoimi przepisami na sukces. Tegoroczny Kongres Sprzedaży organizowany jest pod hasłem "Więcej mocy - jak zarobić wielkie pieniądze!". W ciągu trzech dni kongresowych pokazujemy rozwiązania, które tłumaczą, jak dzięki skutecznej sprzedaży osiągnąć sukces finansowy w biznesie.

Reklama

Aktualnie klienci oczekują od sprzedawcy coraz więcej. Chcąc sprostać wymaganiom klientów sprzedawcy przyjmują na siebie coraz bardziej odpowiedzialne role. Są: koordynatorami strategicznymi, doradcami biznesowymi i długofalowymi sprzymierzeńcami. (Organizacje Skuteczne w Sprzedaży, IFC PRESS, 2003) Wszystkie te role wzajemnie się przenikają podczas codziennych relacji sprzedawca - kupujący.

- W dzisiejszej dobie menedżer, a zwłaszcza sprzedawca powinien być po trosze psychologiem, socjologiem, pedagogiem, ekonomistą i wreszcie aktorem. Aby dobrze wypaść w oczach klienta a dzięki temu osiągać dobre wyniki i postawione cele, sprzedawca musi być dobrze przygotowany do pełnienia swojej misji. Rzetelna wiedza i etyka zawodowa to podstawa sukcesu w tej jakże trudnej profesji - komentuje Maciej Maciejewski, Redaktor Naczelny Network Magazynu.

- Sprzedawca doskonały, to już nie tylko człowiek kreatywny, mobilny, szybko dostosowujący się do danego środowiska, ale przede wszystkim nieustannie podnoszący kwalifikacje. Jeśli chcemy sprzedawać, to kluczem do osiągania dobrych rezultatów jest przede wszystkim zarządzanie własnym wizerunkiem. Aby wykreować sprzedawcę nowoczesnego trzeba się uczyć i jeszcze raz uczyć - dodaje.

Organizatorem Kongresu jest Nowoczesna Firma Sp. z o.o., specjalizująca się w realizacji, szeroko rozumianych, projektów edukacyjnych w sektorze B2B. W programie Kongresu znajdą Państwo: Sprzedawca czy doradca biznesowy - efektywny sprzedawca w oczach klienta - warsztaty prowadzą Stanisław Rybiński i Grzegorz Grzyb z firmy Triolog. Wykreować Popyt: PR, jako narzędzie wsparcia sprzedaży - Iwona Kubicz, Account Director oraz Monika Jasłowska, Group Account Director, On Board PR; Produkt Globalny: "Mobilny Biznes i Rozrywka - Usługi Nowej Generacji" Serge Subiron, Head of Marketing and Operator Relations, Netsize. Szczegółowych informacji należy szukać w specjalnym serwisie kongresowym.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: wiedza | kongres | sprzedawcy | sprzedawca
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »