Weekendowe problemy klientów banków. Nocna przerwa w PKO BP i Inteligo

W najbliższych dniach klienci kilku banków muszą liczyć się z komplikacjami w związku z prowadzonymi pracami modernizacyjnymi. Najpoważniejszą przerwę zaplanowały PKO BP i Inteligo.

Spodziewane są problemy głównie z płatnościami w internecie, aplikacjami mobilnymi i Blikiem. Dotyczą one banków:

- PKO BP i Inteligo

- ING Bank Śląski

- Bank Pocztowy


PKO BP i Inteligo. Bez Blika

Z powodu prac technicznych w PKO BP i Inteligo w niedzielę (14 kwietnia) od godz. 0:00 do godz. 6:00 nie będzie działać aplikacja IKO i aplikacja iPKO Biznes mobile, w tym płatności zbliżeniowe telefonem oraz kodem Blik.

Płatności kartami w bankomatach i sklepach stacjonarnych będą działać bez zmian. W ramach ochrony internetowych płatności kartą 3D-Secure 2 dostępna będzie tylko autoryzacja kodem SMS i PIN-em do karty.

Reklama

ING Bank Śląski. Bez usług maklerskich

Z powodu prac technologiczno-serwisowych w ING Banku Śląskim w sobotę (13 kwietnia) od godz. 8:00 do godz. 20:00 niedostępny będzie moduł Makler w systemie bankowości internetowej.

Bank Pocztowy. Problemy z kartami

Z powodu prac administracyjnych w Banku Pocztowym klienci muszą się liczyć z utrudnieniami w funkcjonowaniu kart płatniczych.

W nocy z soboty na niedzielę (13/14 kwietnia) od godz. 23:00 do godz. 3:00 może wystąpić około 35-minutowa przerwa w możliwości dokonywania transakcji internetowych z wykorzystaniem usługi 3D-Secure.

W niedzielę (14 kwietnia) od godz. 10:00 do godz. 16:00 wystąpi brak możliwości dokonywania transakcji internetowych z wykorzystaniem usługi 3D-Secure.

Opr. JB

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: bank | konta bankowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »