Przerwy w bankach (11-12 listopada). Weekendowe utrudnienia dla klientów

W najbliższy weekend i w nowym tygodniu klienci kilku banków muszą liczyć się z komplikacjami w związku z prowadzonymi pracami modernizacyjnymi. Najpoważniejszą przerwę zapowiada ING Bank Śląski.

Problemy wystąpią problemy głównie z płatnościami w internecie, aplikacjami mobilnymi i Blikiem. Dotyczą one banków:

- VeloBank

- ING Bank Śląski

- Credit Agricole

- Pekao SA

- Bank Pocztowy

- BNP Paribas

VeloBank. Przerwa już w piątek przed północą

Z powodu prac technicznych w VeloBanku w nocy z piątku na sobotę (10/11 listopada) od godz. 23:50 do godz.11:00 nie będą działać: bankowość internetowa, mobilna, Blik oraz opcja płatności kartą online.

Klienci bez zmian będą mogli wpłacać i wypłacać gotówkę z bankomatów za pomocą kart. Nie będzie także problemów z płatnościami kartą płatniczą oraz zbliżeniowo poprzez telefon, zegarek czy opaskę w sklepach stacjonarnych.

Reklama

ING Bank Śląski. Bez płatności Blik

Z powodu prac serwisowych w ING Banku Śląskim w nocy z soboty na niedzielę (11/12 listopada) od godz. 23:30 do godz. 6:00 wystąpią czasowe utrudnienia w korzystaniu z usług bankowych, w tym:

- bankomatów i wpłatomatów

- systemu bankowości internetowej Moje ING i jego wersji mobilnej

- systemu bankowości internetowej ING Business i jego wersji mobilnej

- płatności Blik

- przelewów ekspresowych

- płatności internetowych za pomocą Płać z ING

- płatności kartami w Internecie z 3D Secure, czyli tych, które są dodatkowo potwierdzane w aplikacji lub jednorazowym kodem SMS

- automatycznego poboru opłat za przejazd autostradami

- specjalnego interfejsu PSD2

- transakcji we wrzutniach, które mogą być realizowane offline

- zakupu produktów w Moim ING i na stronie www.ing.pl (w tym pożyczek i kont, także oszczędnościowych)

Ponadto, mogą występować problemy w realizacji transakcji kartowych i nie będzie można aktywować kart, zmieniać limitów transakcyjnych i nadawać kodów PIN.

Dodatkowo, w sobotę (11 listopada) od godz. 08:00 do godz. 14:00 niedostępny będzie moduł Makler w systemie bankowości internetowej.

Natomiast w niedzielę (12 listopada) od godz. 1:00 do godz. 6:00 utrudniony może być dostęp do strony ing.pl.

Credit Agricole. Bez aplikacji mobilnej

Z powodu prac modernizacyjnych w Credit Agricole w nocy z soboty na niedzielę (11/12 listopada), od godz. 23:00 do 9:00 nie będą dostępne:

- aplikacja mobilna

- CA24 eBank   

- Przelew Online oraz Blik

W tym czasie klienci nie będą dostawać powiadomień SMS o wykonanej transakcji kartą. Na infolinii będzie można wyłącznie zastrzec kartę. Wpłaconą gotówkę we wpłatomacie bank zaksięguje po zakończeniu przerwy.
Karty płatnicze w sklepach i punktach usługowych oraz przy wypłacie z bankomatów będą działać normalnie.

Pekao SA. Przerwa w poniedziałek

Z powodu prac serwisowych w Banku Pekao SA w poniedziałek (13 listopada) od godz. 1:00 do godz. 3:00 nie będzie można:

- wypłacać środków z bankomatu

- korzystać z terminali płatniczych i kart debetowych

- przelewać środków z kart kredytowych

- korzystać z Blika (do godz. 5:00)

Bank Pocztowy. Dzień bez infolinii

Z powodu przerwy w Banku Pocztowym w sobotę 11 listopada konsultanci infolinii będą niedostępni. W tym dniu obsługa produktów bankowych będzie możliwa za pośrednictwem bankowości telefonicznej, internetowej i mobilnej.

BNP Paribas. Przerwa w środę

Prace techniczne w BNP Paribas spowodują, że w nocy ze środy na czwartek (15/16 listopada) od godz. 22:00 do godz. 01:00 serwis www.bnpparibas.pl będzie niedostępny.
Podczas przerwy możliwy będzie dostęp do systemów transakcyjnych, prezentowane będą numery infolinii oraz do zastrzegania kart.

Opr. JB

***

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: bank | konta | lokaty | kredyt | bankowość mobilna
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »