Ważny komunikat w sprawie karty Moja Biedronka. Są trzy wyjścia, klienci muszą wybrać

Karta Moja Biedronka to element programu lojalnościowego słynnej sieci sklepów, który posiada już ponad 17 mln Polaków. Biedronka ma ważny komunikat do posiadaczy właśnie tej karty. Dyskonter wskazuje, że należy wybrać jedną z trzech dróg w celu uzyskania pakietu zniżek. Natomiast gdy karta Moja Biedronka ulegnie zniszczeniu lub zostanie zgubiona konieczne może być wysłanie listu na wskazany adres. Tymczasem na przełomie 2023 i 2024 roku Biedronka wprowadziła zmiany w swojej aplikacji na smartfony. To ważne, ponieważ apkę można stosować zamiennie z kartą.

  • Biedronka daje klientom trzy wyjścia w kwestii dostępu do pakietu zniżek przysługującego uczestnikom programu lojalnościowego.
  • Dobrze oprócz karty Moja Biedronka mieć również aplikację Biedronka. Skanowanie z niej kodu kreskowego nie wymaga noszenia przy sobie plastikowej karty.
  • Na przełomie 2023 i 2024 roku aplikacja przeszła zmiany, które dodały w niej nowe funkcje. Nie obeszło się jednak bez problemów.

Biedronka daj klientom trzy możliwości w kwestii karty Moja Biedronka. By otrzymać pakiet zniżek, do którego drogę otwiera nam posiadanie karty, najpierw konieczne jest dokonanie odpowiedniego wyboru. Chodzi o rejestrację karty Biedronki, czego możemy dokonać na jeden z trzech sposobów.

Reklama

Jak wyrobić kartę Moja Biedronka?

Kartę Moja Biedronka otrzymać może każdy chętny klient sieci, a wystarczy chociażby zwrócić się do personelu w sklepie, na przykład przy kasie. W celu wyrobienia karty potrzebne są podstawowe dane. Informacje, jakie powinniśmy przekazać to:

  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail,
  • numer telefonu. 

W efekcie powinniśmy otrzymać trzy karty Moja Biedronka. Główna karta jest w rozmiarze standardowego plastikowego dokumentu jak dowód osobisty czy też legitymacja studencka, a dwie pomniejsze posiadają po jednej dziurce w rogu, by można było je przypiąć do kluczy i mieć ze sobą.

Klienci z kartą Moja Biedronka mają trzy wyjścia

Biedronka na dedykowanej swojej karcie lojalnościowej stronie internetowej wskazuje, że zanim skorzystamy z karty Moja Biedronka, konieczna jest jej uprzednia aktywacja. Są trzy drogi, aby dopełnić tej formalności: aktywacja online, telefoniczna bądź w aplikacji Biedronka. Biedronka na oficjalnej stronie sama tłumaczy:

  1. Aktywacja online odbywa się poprzez wypełnienie formularza znajdującego się na stronie internetowej https://moja.biedronka.pl/.
  2. Aktywacja telefoniczna odbywa się poprzez dedykowaną infolinię pod numerem (22) 20 53400. Po poprawnej rejestracji karty lojalnościowej, Klient otrzymuje wiadomość SMS informującą o poprawnej rejestracji karty.
  3. Aktywacja w aplikacji Biedronka odbywa się poprzez wypełnienie formularza znajdującego się w aplikacji. Aplikacja jest dostępna do pobrania z Google Play (Android) lub App Store (iOS)

Czy karta Moja Biedronka jest darmowa?

Za wyrobienie karty Moja Biedronka nie trzeba płacić. By przystąpić do programu lojalnościowego i otrzymać fizyczne karty, nie potrzeba nic więcej oprócz przekazania danych. Same dane stanowią wartość (o czym często zapominamy), jednak w procesie wyrabiania karty Moja Biedronka następuje żadne przekazanie pieniędzy.

Co daje karta Moja Biedronka?

Dzięki udziałowi w programie Biedronki można korzystać z rabatów i zmieniających się zniżek, które nie są dostępne klientom bez karty Moja Biedronka. Korzystne oferty można jeszcze pomnożyć - wystarczy zainstalować aplikację Biedronki i korzystać z tzw. shakeomatu. Dzięki tej funkcji możemy dorzucić dwie dodatkowe okazje spersonalizowane wedle zakupów klienta i towarów, jakie na stanie ma sklep przypisany w aplikacji jako "mój sklep".

Dzięki aplikacji Biedronka z programu lojalnościowego sieci skorzystać możemy bez fizycznych kart. Dzięki temu nie musimy w ogóle nosić przy sobie "plastików". Co jednak zrobić, gdy karta Moja Biedronka ulegnie zniszczeniu?

Karta Moja Biedronka w aplikacji. Zniszczenie fizycznego egzemplarza nie zaszkodzi zniżkom

Interia Biznes zwróciła się do biura prasowego Biedronki z pytaniem, co zrobić, gdy karta Moja Biedronka ulegnie zniszczeniu. Klienci mogą ominąć problem na dwa sposoby. Poza użyciem fizycznej karty członkostwo w programie mogą potwierdzić inaczej:

  • skanując kod kreskowy z karty umieszczony w aplikacji Biedronka,
  • podając przy kasie numer telefonu przypisany do karty Moja Biedronka.

Biedronka przypomina: Zwróć się do Biura Obsługi Klienta

W sytuacji, gdy zgubimy kartę Moja Biedronka lub ulegnie ona zniszczeniu, powinniśmy zgłosić się do Biura Obsługi Klienta. I tutaj też mamy wybór między jednym z dwóch wyjść: Biedronka zachęca do kontaktu telefonicznego lub mailowego.

"Odnalezioną kartę Moja Biedronka prosimy przekazać kierownikowi dowolnego, najbliższego sklepu sieci Biedronka. Jeżeli takiego nie ma w okolicy, prosimy o przesłanie karty pocztą na adres: Jeronimo Martins Polska, ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn z dopiskiem "Biuro Obsługi Klienta". W przypadku zagubienia karty przez klienta lub zniszczenia - prosimy w takiej sytuacji o kontakt z Biurem Obsługi Klienta - telefonicznie lub e-mailowo (22 205 33 00 lub bok@biedronka.pl), nasi konsultanci pomogą w takiej sytuacji klientowi" - przekazał w odpowiedzi na nasze pytania Dawid Krzyżowski, starszy menedżer ds. wsparcia i satysfakcji klienta w sieci Biedronka.

Aplikacja Biedronki po nowemu. Aktualizacja przyniosła nowości

Przełom 2023 i 2024 roku przyniósł nową wersję aplikacji dyskontera. Działający na smartfonach program po prostu pod nazwą "Biedronka" został odświeżony, a jego działanie usprawnione. Klienci mogli zauważyć przede wszystkim, że włączanie trwa krócej niż wcześniej, dodano także nowy ciemny motyw aplikacji, który tak jaskrawo nie uderza w oczy, jak poprzednia wersja apki. Nowością jest też funkcja listy zakupów, która pozwala skomponować listę produktów z dostępnych w Biedronce konkretnych towarów.

Jednak wprowadzenie nowej wersji aplikacji Biedronka nie obyło się bez wpadek. W pierwszych dniach działania jej nowej wersji użytkownicy zmuszeni byli logować się do aplikacji za każdym razem od nowa na otwieranej przez przeglądarkę internetową stronie wraz z podawaniem SMS kodu, zupełnie jakby następowało pierwotne logowanie do systemu Biedronki. Było to uciążliwe zwłaszcza na zakupach, co przyznają klienci, w gronie których znajduje się także autor artykułu. Pół biedy jednak, gdy zewnętrzna strona internetowa Biedronki wymagała tylko podania numeru telefonu i przepisania SMS kodu. Dochodziło też do przypadków, że na stronie logowania dochodziło do błędu w trakcie którego wyskakiwał komunikat "HTTP 503 Service Temporarily Unavailable".

W ostatnich dniach działanie aplikacji jednak udało się Biedronce ustabilizować. Logowania przebiegają już bez uciążliwego przepisywania SMS kodu. To dobra wiadomość dla ponad 9 mln Polaków. Tyle bowiem aplikacji sieci zainstalowanych było pod koniec roku 2023, jak przekazywała sama Biedronka.

Przemysław Terlecki

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: karta moja biedronka | Biedronka | program lojalnościowy | sklep
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »