Stracony kontrakt

Jak dowiedział się PG, realizacja kontraktu Polskiej Żeglugi Morskiej na budowę 20 statków przypadnie zapewne konkurencji z Dalekiego Wschodu, Japończykom bądź Chińczykom.

Jak dowiedział się PG, realizacja kontraktu Polskiej Żeglugi Morskiej na budowę 20 statków przypadnie zapewne konkurencji z Dalekiego Wschodu, Japończykom bądź Chińczykom.

Na początku roku PŻM rozesłała zapytania ofertowe po całym świecie, w tym, jak zapewnia, również do polskich stoczni. Te jednak twierdzą, że propozycji nie otrzymały. Tymczasem Japończycy przysłali bardzo atrakcyjną cenowo ofertę popartą gwarancją finansowania z własnych banków. Zdaniem znanego specjalisty z branży frachtowej, oferta PŻM to bardzo dobry interes, który straciliśmy. Chodzi tu bowiem o realizację stosunkowo łatwych w budowie masowców obsługujących transport rozległej gamy towarów płynno-sypkich, w których specjalizuje się np. Stocznia Gdynia.

Reklama
Prawo i Gospodarka
Dowiedz się więcej na temat: PŻM
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »