Poznań rozpoczyna kampanię reklamową

Kampanię reklamową "Poznań fika na plaży. Wskocz po drodze na koziołki" - zachęcającą do odwiedzenia miasta podczas wakacyjnych podróży rozpoczęło w poniedziałek miasto Poznań.

Kampanię reklamową "Poznań fika na plaży.  Wskocz po drodze na koziołki" - zachęcającą do odwiedzenia miasta  podczas wakacyjnych podróży rozpoczęło w poniedziałek miasto Poznań.

Kampania składa się z dwóch części. Pierwsza z nich to kampania plakatowa - w miastach południowo-zachodniej Polski zawisło 150 bilbordów przedstawiających słynne poznańskie koziołki bawiące się na plaży z hasłem reklamowym "Poznań fika na plaży. Wskocz po drodze na koziołki".

Druga, to cykl imprez w pięciu nadmorskich kurortach: Ustce, Darłowie, Mielnie, Kołbrzegu i Międzyzdrojach.

W specjalnie przygotowanych ogródkach najmłodsi będą mogli m.in. lepić rogala świętomarcińskiego z piasku czy wystartować w wyścigu koziołków.

Reklama

- Każde dziecko otrzyma także upominek z Poznania - kolorowankę z przygodami koziołków - powiedział w poniedziałek podczas konferencji prasowej Borys Fromberg z Biura Kształtowania Relacji Społecznych Urzędu Miasta Poznania.

Kampania będzie kosztowała około 200 tys. złotych w tym 50 tys. zł to nagroda, jaką Poznań zdobył w konkursie na Festiwalu Promocji Miast Polski.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: kampanie reklamowe | kampania reklamowa | kampania | Poznanie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »