Lewandowski gra z Lidlem. "Każde dziecko ma jakiś talent". Nowa akcja sieci

Lidl Polska rusza 5 września z ogólnopolską akcją o nazwie "Szkoły pełne Talentów", która pomoże najmłodszym rozwijać ich umiejętności i zainteresowania. Do udziału w kampanii sieć zaprosiła gwiazdę piłki nożnej - Roberta Lewandowskiego, a także jego żonę Annę Lewandowską. Akcja potrwa do 13 listopada.

  • Nowa akcja lojalnościowa Lidla jest nowatorska pod kilkoma względami. 
  • Ogłoszona właśnie kampania "Szkoła pełna Talentów" w teorii sprowadza się do robienia zakupów nagradzanych punktami i nagrodami (to specjalne vouchery o nazwie... Talenciaki). Tym razem jednak jest kilka różnic. 
  • Jednego Talenciaka dostaniemy za każde wydane 50 zł (pod warunkiem, że zakupy zawierają choć jeden rodzaj owocu). Ale tu zachodzi różnica - okazuje się, że zebrane vouchery można przekazać wybranej szkole. 
  • Placówka edukacyjna będzie mogła za nie nabywać sprzęt i wyposażenie niezbędne do rozwijania różnorodnych talentów swoich podopiecznych.

Reklama

Akcja dla szkół. Zgłosiło się 20 tys.

- Do tej pory do kampanii zgłosiło się już 20 tys. szkół z całej Polski, chodzi do nich około 5 mln dzieci. Oczywiście, cały czas zachęcamy kolejne podstawówki i licea - powiedziała podczas konferencji Aleksandra Robaszkiewicz z Lidl Polska

- Takiej akcji lojalnościowej w Polsce jeszcze nie było. Chcemy jako Lidl wraz ze szkołami brać udział w  rozwoju dzieci - dodała Justyna Siekanko, dyrektor ds. zakupów w Lidl Polska.

Robert Lewandowski gra z Lidlem i popiera rozwój talentów

Jednak prawdziwą różnicę odróżniającą tę akcję od innych zapewniają jej ambasadorzy. Lidl zaprosił Annę i Roberta Lewandowskich. Gwiazdy sportu wystąpiły nawet w reklamach popularyzujących akcję. Co ciekawe, w ramach pierwszej odsłony kampanii Robert Lewandowski wystąpił w spocie jako uczeń. Obok niego i Anny Lewandowskiej w reklamówce wzięło udział 150 dzieci. 

- Byłam pod ogromnym wrażeniem ich tanecznych umiejętności - powiedziała Anna Lewandowska.

Kapitan piłkarskiej reprezentacji Polski nie krył, że sam cel akcji jest mu bardzo bliski. - Wierzę w to, że każde dziecko ma jakiś talent, który musi w sobie odkryć, przy czym nie musi to być wcale talent sportowy. Ta akcja, poprzez wsparcie wyposażenia szkół, pomoże w tych poszukiwaniach. A rodzice muszą tylko pamiętać, że nie powinni naciskać, ani nie wolno im przenosić swoich marzeń na dzieci -zwrócił uwagę Robert Lewandowski. Wspólnie z żoną zwrócił też uwagę na to, jak ważna jest aktywność fizyczna, nawet jeżeli nie zostanie się w przyszłości sportowcem. - To wspiera zdrowy tryb życia i daje szersze perspektywy - dodał.

km

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Robert Lewandowski | Anna Lewandowska | Lidl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »