Kampania wydarzeniowa na przykładzie premiery kinowej
1.Cel kampanii: poinformowanie o premierze kinowej i zachęcenie do obejrzenia trailera filmu
2. Charakterystyka filmu: "Czas na romans" - komedia romantyczna opowiadająca o perypetiach 40-letniej rozwódki, która za namową przyjaciółek postanawia odreagować przykre przeżycia rzucając się w wir romansu.
3. Zasięg kampanii: kampania ogólnopolska
4. Dobór mediów: serwisy z segmentu: kobieta, informacje, lifestyle, kultura, rozrywka
5. Strona docelowa: oficjalna strona filmu
6. Formy reklamowe: boksy tekstowe
7. Proponowana strategia: w ramach kampanii zostanie utworzona lista słów kluczowych związana z gatunkiem filmowym, jak i tematyką filmu. Teksty reklamowe będą informować o dacie premiery kinowej i zachęcać do obejrzenia trailera
Lista słów kluczowych: miłość, romans, rozwód, uczucie, komedia, premiera, kino, film, relaks, zabawna, humor, śmiech, wzruszenie, romantyczna, zakochanie, zakochiwać, zakochać, kobieta, historia, opowieść, randka, seans, wieczór, rozrywka, spirytystyczny, przyjaciółka.