"DzGP": Paliwo napędzane promocją

"Dziennik Gazeta Prawna" pisze, że wojna cenowa między koncernami paliwowymi w naszym kraju doprowadziła do coraz większych promocji na stacjach benzynowych. Kuszą one kartami rabatowymi pre-paidów czy nawet bonami do dyskontów. W efekcie ceny paliwa potrafią spaść o kilkadziesiąt groszy za litr. I to w sytuacji, gdy ropa na światowych rynkach drożeje - podkreśla gazeta.

"Dziennik Gazeta Prawna" pisze, że wojna cenowa między koncernami paliwowymi w naszym kraju doprowadziła do coraz większych promocji na stacjach benzynowych. Kuszą one kartami rabatowymi pre-paidów czy nawet bonami do dyskontów. W efekcie ceny paliwa potrafią spaść o kilkadziesiąt groszy za litr. I to w sytuacji, gdy ropa na światowych rynkach drożeje - podkreśla gazeta.

"Dziennik Gazeta Prawna" dodaje, że od wczoraj na stacji jednego z koncernów każdy, kto kupi 25 litrów zwykłego paliwa, albo 20 litrów paliwa premium otrzymuje bon rabatowy o wartości 15 złotych na zakupy w jednej z sieci. Warunek jest jeden - jednorazowo trzeba wydać w sklepie przynajmniej 100 złotych. Daje to rabat przynajmniej 75 groszy na litrze.

Z kolei jedna z sieci supermarketów oferuje po zrobieniu w niej zakupów, możliwość zatankowania tańszego paliwa. Oszczędności mogą tu sięgnąć 25 groszy na litrze.

Więcej na ten temat - w "Dzienniku Gazecie Prawnej".

Reklama
IAR/PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »