ORBIS (ORB): Zmiany w organach, uchwały WZA - raport 17,18

Raport bieżacy nr 17/2002 Zarząd Orbis S.A. poniżej podaje treśc uchwał podjętych przez Zwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Orbis S.A. w dniu 26 czerwca 2002 r.:

Uchwała nr 1 w przedmiocie zatwierdzenia sprawozdania Rady Nadzorczej z wyników oceny sprawozdania finansowego za rok obrotowy zakończony 31 grudnia 2001 r. oraz sprawozdania Zarządu, jak również wniosku Zarządu co do podziału zysku za rok 2001 oraz przeznaczenia kapitału zapasowego na sfinansowanie straty z lat ubiegłych wykazanej w bilansie sporządzonym na 31 grudnia 2001.

Reklama

Działając na podstawie art. 382 § 3 Kodeksu spółek handlowych oraz § 20 ust. 2 pkt. 3 Statutu Spółki uchwala się co następuje:

§ 1 Zatwierdza się sprawozdanie Rady Nadzorczej z wyników oceny sprawozdania finansowego za rok obrotowy zakończony 31 grudnia 2001 r. oraz sprawozdania Zarządu, jak również wniosku Zarządu co do podziału zysku za rok 2001 oraz przeznaczenia kapitału zapasowego na sfinansowanie straty z lat ubiegłych wykazanej w bilansie sporządzonym na 31 grudnia 2001. § 2 Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Uchwała nr 2 w przedmiocie zatwierdzenia sprawozdania Zarządu z działalności Orbis S.A. za okres od 1 stycznia 2001 r. do 31 grudnia 2001 r.

Działając na podstawie art. 393 pkt.1 i art. 395 § 2 pkt. 1 Kodeksu spółek handlowych oraz § 29 ust. 1 pkt. 1 Statutu Spółki uchwala się co następuje: § 1 Zatwierdza się sprawozdanie Zarządu z działalności Spółki za okres od 1 stycznia 2001 r. do 31 grudnia 2001 r. § 2 Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Uchwała nr 3 w przedmiocie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Orbis S.A. sporządzonego za okres od 1 stycznia 2001 r. do 31 grudnia 2001 r. Działając na podstawie art. 393 pkt. 1 i art. 395 § 2 pkt. 1 Kodeksu spółek handlowych oraz § 29 ust. 1 pkt. 1 Statutu Spółki uchwala się co następuje: § 1 Zatwierdza się sprawozdanie finansowe Spółki za rok obrotowy 2001, na które składa się: 1) bilans sporządzony na dzień 31 grudnia 2001 r ., który po stronie aktywów i pasywów wykazuje sumę 1.291.770.534,89 złotych /jeden miliard dwieście dziewięćdziesiąt jeden milionów siedemset siedemdziesiąt tysięcy pięćset trzydzieści cztery złote i osiemdziesiąt dziewięć groszy/ złotych; 2) rachunek zysków i strat za okres od 1 stycznia 2001 r. do 31 grudnia 2001 r. wykazujący zysk netto w kwocie 50.978.020,01 złotych /pięćdziesiąt milionów dziewięćset siedemdziesiąt osiem tysięcy dwadzieścia złotych i jeden grosz/ ; 3) sprawozdanie z przepływu środków pieniężnych za okres od 1 stycznia 2001 r. do 31 grudnia 2001 r. wykazujące zmianę stanu środków pieniężnych netto w ciągu roku obrotowego w kwocie 20.745.211,02 złotych /dwadzieścia milionów siedemset czterdzieści pięć tysięcy dwieście jedenaście złotych i dwa grosze/ złotych; 4) informacja dodatkowa. § 2 Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Uchwała nr 4 o podziale zysku netto wypracowanego w roku obrotowym zakończonym 31 grudnia 2001 r. Działając na podstawie art. 395 § 2 pkt. 2 Kodeksu spółek handlowych oraz § 29 ust. 1 pkt. 2 Statutu Spółki uchwala się co następuje:

§ 1 Zysk netto wypracowany w roku obrotowym zakończonym w dniu 31 grudnia 2001 r.w kwocie 50.978.020,01 złotych /pięćdziesiąt milionów dziewięćset siedemdziesiąt osiem tysięcy dwadzieścia złotych i jeden grosz/, przeznacza się na:

1. na kapitał zapasowy - kwotę 32.547.216,81 /trzydzieści dwa miliony pięćset czterdzieści siedem tysięcy dwieście szesnaście złotych i osiemdziesiąt jeden groszy/ złotych,

2. na dywidendę - kwotę 18.430.803,20 /osiemnaście milionów czterysta trzydzieści tysięcy osiemset trzy złote i dwadzieścia groszy/ złotych,

§ 2 1. Ustala się wysokość dywidendy na 1 akcję w kwocie 40 /czterdzieści/ groszy.

2. Wyznacza się dzień dywidendy na dzień 1 /pierwszego/ sierpnia 2002 dwa tysiące drugiego/ roku

3. Ustala się datę wypłaty dywidendy na dzień 22 /dwudziestego drugiego/ sierpnia 2002 dwa tysiące drugiego/ roku.

§ 3 Uchwała wchodzi w życie z dniem powzięcia.

Uchwała nr 5 o sfinansowaniu straty z lat ubiegłych w wysokości 263.496,96 zł z kapitału zapasowego Spółki. Na podstawie art. 396 § 5 Kodeksu spółek handlowych oraz § 29 ust. 2 Statutu Spółki uchwala się, co następuje: § 1 Udziela się zgody na użycie kapitału zapasowego Spółki na pokrycie straty z lat ubiegłych w kwocie 263.496,96 złotych / dwieście sześćdziesiąt trzy tysiące czterysta dziewięćdziesiąt sześć słotych i dziewiećdziesiąt sześć groszy/, wykazanej w bilansie sporządzonym na dzień 31 grudnia 2001 r.

§ 2 Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Uchwała nr 6 w przedmiocie udzielenia absolutorium członkom Zarządu z wykonania przez nich obowiązków członków Zarządu w roku obrotowym zakończonym 31 grudnia 2001 r. Działając na podstawie art. 393 pkt. 1 i 395 § 2 pkt. 3 Kodeksu spółek handlowych oraz § 29 ust. 1 pkt. 3 Statutu Spółki uchwala się co następuje: § 1 Udziela się absolutorium z wykonania obowiązków członków Zarządu w roku obrotowym zakończonym 31 grudnia 2001 r. następującym członkom Zarządu:

1) Maciejowi Olafowi Grelowskiemu - za okres od 01.01.2001 r. do 31.12.2001 r., 2) Krzysztofowi Andrzejowi Geruli - za okres od 01.01.2001 r. do 31.12.2001 r., 3) Andrzejowi Boboli Szułdrzyńskiemu - za okres od 01.01.2001 r. do 31.12.2001 r., 4) Ireneuszowi Andrzejowi Węgłowskiemu - za okres od 01.01.2001 r. do 31.12.2001 r., 5) Lidii Mieleszko - za okres od 01.01.2001 r. do 31.12.2001 r., 6) Yannick Rouvrais - za okres od 01.01.2001 r. do 31.12.2001 r. § 2 Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Uchwała nr 7 w przedmiocie udzielenia członkom Rady Nadzorczej absolutorium z wykonania przez nich obowiązków członków Rady Nadzorczej w roku obrotowym zakończonym 31 grudnia 2001 r.

Działając na podstawie art. 395 § 2 pkt. 3 Kodeksu spółek handlowych oraz § 29 ust. 1 pkt. 3 Statutu Spółki uchwala się, co następuje: § 1 Udziela się absolutorium z wykonania obowiązków członków Rady Nadzorczej w roku obrotowym zakończonym 31 grudnia 2001 r. następującym członkom Rady Nadzorczej: 1) Eli Alroy - za okres od 01.01.2001 r. do 31.12.2001 r., 2) Wojciechowi Ciesielskiemu - za okres od 18.09.2001 r. do 31.12.2001 r.; 3) Januszowi Markowi Czarzastemu - za okres od 01.01.2001 r. do 18.09.2001 r., 4) Sabinie Czepielindzie - za okres od 07.06.2001 r. do 31.12.2001 r., 5) Marii Czerwińskiej - za okres od 01.01.2001 r. do 07.06.2001 r.,

6) Pawłowi Dębowskiemu - za okres od 01.01.2001 r. do 18.09. 2001 r., 7) Wandzie Dutkowskiej - za okres od 01.01.2001 r. do 31.12.2001 r., 8) Michael Harvey - za okres od 18.09.2001 r. do 31.12.2001 r., 9) Stephane Michelangeli - za okres od 01.01.2001 r.do 12.12. 2001 r., 10)Christian Rousseau - za okres od 01.01.2001 r. do 18.09. 2001 r., 11) Januszowi Rożdżyńskiemu - za okres od 01.01.2001 r. do 31.12.2001 r., 12) Andrzejowi Saja - za okres od 01.01.2001 r. do 31.12. 2001 r., 13) Jean-Philippe Savoye - za okres od 18.09.2001 r. do 31.12.2001 r., 14) David Vely - za okres od 01.01.2001 r. do 31.12. 2001 r. §2 Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia

Uchwała nr 8 w przedmiocie zatwierdzenia rocznego skonsolidowanego sprawozdania finansowego grupy kapitałowej Orbis sporządzonego na dzień 31 grudnia 2001 roku.

Działając na podstawie art. 395 § 5 Kodeksu spółek handlowych oraz art. 63 ust. 3 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz. U. nr 121, poz. 591 z późn. zm.) uchwala się, co następuje: § 1 Zatwierdza się roczne skonsolidowane sprawozdanie finansowe grupy kapitałowej Orbis, sporządzone na dzień 31 grudnia 2001 r., w skład którego wchodzą: 1) skonsolidowany bilans sporządzony na dzień 31 grudnia 2001 r., który po stronie aktywów i pasywów wykazuje sumę 1 382 315 000 złotych /jeden miliard trzysta osiemdziesiąt dwa miliony trzysta piętnaście tysięcy złotych/, 2) skonsolidowany rachunek zysków i strat za okres od 1 stycznia 2001 r. do 31 grudnia 2001 r. wykazujący zysk netto w kwocie 51 201 000 złotych /pięćdziesiąt jeden milionów dwieście jeden tysięcy złotych/, 3) skonsolidowane sprawozdanie z przepływu środków pieniężnych za okres od 1 stycznia 2001 r. do 31 grudnia 2001 r. wykazujące zmianę stanu środków pieniężnych netto w ciągu roku obrotowego w kwocie 18 985 000 złotych / osiemnaście milionów dziewięćset osiemdziesiąt pięć tysięcy /złotych, 4) informacja dodatkowa, 5) sprawozdanie z działalności grupy kapitałowej za 2001rok. § 2 Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Uchwała nr 9 w przedmiocie wyrażenia zgody na zbycie prawa własności nieruchomości zlokalizowanej w Londynie, Cumbrian Gardens 67 NW2 1 ED wraz z wyposażeniem

Działając na podstawie art.393 pkt.4 Kodeksu spółek handlowych oraz § 29 ust.2 Statutu Spółki uchwala się co następuje: § 1 Udziela się zgody na zbycie prawa własności nieruchomości zlokalizowanej w Londynie, Cumbrian Gardens 67 NW2 1 ED wraz z wyposażeniem. Nieruchomość składa się z segmentu bez podpiwniczenia oraz gruntu, na którym posadowiony jest budynek. Własność gruntu i budynku zarejestrowana jest w H.M. Land Registry pod numerem MX268261. § 2 Udziela się zgody na zbycie prawa własności nieruchomości opisanej w par. 1 w drodze przetargu publicznego nieograniczonego zleconego firmie zlokalizowanej na terenie Wielkiej Brytanii. § 3 Cena wywoławcza zbywanego prawa własności nieruchomości, o którym mowa w § 1 nie powinna być niższa niż 225.000,00 GBP /dwieście dwadzieścia pięć tysięcy funtów brytyjskich/ § 4 Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Uchwała nr 10 w przedmiocie wyrażenia zgody na zbycie prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej wraz z prawem własności budynku na tym gruncie posadowionego, położonej w Zielonej Górze przy ul. Staszica 9a

Działając na podstawie art. 393 pkt. 4 Kodeksu spółek handlowych oraz § 29 ust. 2 Statutu Spółki uchwala się co następuje: § 1 Udziela się zgody na zbycie praw do nieruchomości zabudowanej położonej w Zielonej Górze przy ul. Staszica 9a /dziewięć a/, na które składają się: 1) prawo użytkowania wieczystego działki gruntowej nr ewid. 9/3 /dziewięć łamane przez trzy/ obr. 16 /szesnaście/ o powierzchni 97m2, /dziewięćdziesiąt siedem metrów kwadratowych/, 2) prawo użytkowania wieczystego działki gruntowej nr 20/2 /dwadzieścia łamane przez dwa/ obr. 16 /szesnaście/ o powierzchni 60m2 /sześćdziesiąt metrów kwadratowych/, 3) prawo własności budynku użytkowego dwukondygnacyjnego podpiwniczonego o powierzchni 223,2m2 /dwieście dwadzieścia trzy całe i dwadzieścia setnych metra kwadratowego/ i kubaturze 932m3 / dziewięćset trzydzieści dwa metry sześcienne/, dla której to nieruchomości urządzona jest Księga Wieczysta - KW nr 39818 /trzydzieści dziewięć tysięcy osiemset osiemnaście/ w Sądzie Rejonowym w Zielonej Górze Wydział Ksiąg Wieczystych. § 2 Udziela się zgody na zbycie praw opisanych w par. 1, w drodze nieograniczonego publicznego przetargu pisemnego. § 3 Cena zbycia praw, o których mowa w § 1 nie powinna być niższa niż wartość ustalona przez rzeczoznawcę majątkowego na kwotę: 313.566 / trzysta trzynaście tysięcy pięćset sześćdziesiąt sześć/ złotych. § 4 Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Uchwała nr 11 w przedmiocie wyrażenia zgody na zbycie prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej, położonej w Zielonej Górze przy ul. St. Wyspiańskiego Działając na podstawie art. 393 pkt. 4 Kodeksu spółek handlowych oraz § 29 ust.2 Statutu Spółki uchwala się co następuje: § 1 Udziela się zgody na zbycie prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej, położonej w Zielonej Górze przy ul. St. Wyspiańskiego dla której urządzona jest Księga Wieczysta - KW nr 39818 /trzydzieści dziewięć tysięcy osiemset osiemnaście/ w Sądzie Rejonowym w Zielonej Górze. § 2 Udziela się zgody na zbycie prawa użytkowania wieczystego,o którym mowa w par. 1, w trybie bezprzetargowym, na rzecz Urzędu Miejskiego w Zielonej Górze, z przeznaczeniem na drogę gminną. § 3 Cena zbycia prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej, o której jest mowa w § 1 nie powinna być niższa niż wartość ustalona przez rzeczoznawcę majątkowego na kwotę: 14.911 /czternaście tysięcy dziewięćset jedenaście/złotych. § 4 Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Uchwała nr 12 w przedmiocie wyrażenia zgody na zbycie prawa wieczystego użytkowania gruntu i prawa własności budynków położonych na tym gruncie w Poznaniu przy ul. Św. Wincentego 12.

Działając na podstawie art. 393 pkt. 4 Kodeksu spółek handlowych oraz § 29 ust.2 Statutu Spółki uchwala się, co następuje: § 1 Udziela się zgody na zbycie praw do nieruchomości położonej w Poznaniu przy ul. Św. Wincentego 12 /dwanaście/, na które składają się: 1) prawo użytkowania wieczystego działki gruntowej nr ewid. 5/11 /pięć łamane przez jedenaście/(obr. Śródka nr. ark. 6-7) o powierzchni 7310m2 /siedem tysięcy trzysta dziesięć metrów kwadratowych/, 2) prawo własności budynku pralni o powierzchni 2.360m2 /dwa tysiące trzysta sześćdziesiąt metrów kwadratowych/, 3) prawo własności budynku magazynu o powierzchni 720m2 /siedemset dwadzieścia metrów kwadratowych/, 4) prawo własności budynku trafostacji o powierzchni 28,5m2 /dwadzieścia osiem całych i pięćdziesiąt setnych metra kwadratowego/, dla której to nieruchomości urządzona jest Księga Wieczysta - KW nr 120879 /sto dwadzieścia tysięcy osiemset siedemdziesiąt dziewięć/ w Sądzie Rejonowym w Poznaniu Wydział XIII Ksiąg Wieczystych. § 2 Udziela się zgody na zbycie praw, o których mowa w § 1, w drodze nieograniczonego publicznego przetargu pisemnego. § 3 Cena zbycia praw, o którch mowa w § 1 nie powinna być niższa niż wartość ustalona przez rzeczoznawcę majątkowego na kwotę: 3.141.134,90 /trzy miliony sto czterdzieści jeden tysięcy sto trzydzieści cztery złote i dziewięćdziesiąt groszy/ złotych. § 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Uchwała nr 13 w przedmiocie wyrażenia zgody na nabycie prawa użytkowania wieczystego działki gruntowej nr 3/2 o powierzchni 122m2, działki nr 7/1 o powierzchni 930m2 położonych w Poznaniu przy Al. Niepodległości 36.

Działając na podstawie art. 393 pkt. 4 Kodeksu spółek handlowych oraz § 29 ust. 2 Statutu Spółki uchwala się co następuje: § 1 Udziela się zgody na nabycie prawa użytkowania wieczystego: 1) działki gruntowej nr 3/2 /trzy łamane przez dwa/ o powierzchni 122m2 /sto dwadzieścia dwa metry kwadratowe/ 2) działki gruntowej nr 7/1/siedem łamane przez jeden/ o powierzchni 930m2 /dziewięćset trzydzieści metrów kwadratowych/ dla której to nieruchmości urządzona jest Księga Wieczysta - KW nr 139916 /sto trzydzieści dziewięć tysięcy dziewięćset szesnaście/ w Sądzie Rejonowym w Poznaniu Wydział XIII Ksiąg Wieczystych. § 2 Nabycie prawa użytkowania wieczystego nieruchomości opisanej w § 1 powinno się odbyć na zasadach określonych w Ustawie o gospodarce nieruchomościami / Dz. U. z dn. 29 września 1997r./: 1) pierwsza opłata powinna stanowić 15%/piętnaście procent/ ceny gruntu i wynosić 97.665zł / dziewięćdziesiąt siedem tysięcy sześćset sześćdziesiąt pięć/ złotych, jej termin zapłaty - najpóźniej w dniu zawarcia aktu notarialnego, 2) opłata roczna powinna stanowić 3% /trzy procent/ ceny gruntu i wynosić 19.533,- /dziewiętnaście tysięcy pięćset trzydzieści trzy/ złote oraz być płatna z góry do dnia 31 /trzydziestego pierwszego/ marca każdego roku począwszy od 2003 /dwa tysiące trzeciego/ roku. § 3 Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Uchwała nr 14 w przedmiocie wyrażenia zgody na zbycie prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej części działki położonej w Sosnowcu przy ul. Kresowej 5 w drodze bezprzetargowej firmie ZASADA S.A.

Działając na podstawie art. 393 pkt. 4 Kodeksu spółek handlowych oraz § 29 ust. 2 Statutu Spółki uchwala się, co następuje: § 1 Udziela się zgody na zbycie prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej położonej w Sosnowcu przy ul. Kresowej 5 /pięć/,składającej się z części działki gruntowej nr 1/43 /jeden łamane przez czterdzieści trzy/ o powierzchni 708 m2 /siedemset osiem metrów kwadratowych/, dla której urządzona jest Księga Wieczysta - KW nr 24172 /dwadzieścia cztery tysiące sto siedemdziesiąt dwa/ w Sądzie Rejonowym VI Wydział Ksiąg Wieczystych w Sosnowcu. § 2 Udziela się zgody na zbycie prawa użytkowania wieczystego opisanego w § 1, w drodze bezprzetargowej firmie ZASADA S.A. § 3 Cena zbycia nieruchomości gruntowej, o której jest mowa w § 1 powinna wynosić 106.200,- /sto sześć tysięcy dwieście/ złotych. § 4 Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Uchwała nr 15 w przedmiocie powierzenia Radzie Nadzorczej Orbis S.A. uprawnienia do ustalania wysokości osobnego wynagrodzenia członków Rady Nadzorczej delegowanych do stałego indywidualnego wykonywania nadzoru. § 1 Na podstawie art. 390 § 3 Kodeksu spółek handlowych Walne Zgromadzenie powierza Radzie Nadzorczej Orbis S.A. uprawnienie do ustalania wysokości osobnego wynagrodzenia członków Rady Nadzorczej delegowanych do stałego indywidualnego wykonywania nadzoru. § 2 Uchwała wchodzi w życie z podjęcia.

Uchwała nr 16 w przedmiocie zatwierdzenia do realizacji Aneksu nr 1 do Pakietu Socjalnego z dnia 11 lipca 2000 roku, zawartego pomiędzy: Accor S.A., FIC Globe LLC i Globe Trade Centre S.A. z jednej strony, a ogólnokrajowymi organizacjami związkowymi tj. Międzyregionalną Komisją Koordynacyjną NSZZ Solidarność Pracowników ORBIS z siedzibą w Gdańsku oraz Zarządem Federacji Związków Zawodowych Pracowników ORBIS z siedzibą w Poznaniu, z drugiej strony. § 1 Walne Zgromadzenie zatwierdza do realizacji Aneks nr 1 do Pakietu Socjalnego z dnia 11 lipca 2000 roku, zawartego pomiędzy: Accor S.A., FIC Globe LLC i Globe Trade Centre S.A. z jednej strony, a ogólnokrajowymi organizacjami związkowymi tj. Międzyregionalną Komisją Koordynacyjną NSZZ Solidarność Pracowników ORBIS z siedzibą w Gdańsku oraz Zarządem Federacji Związków Zawodowych Pracowników ORBIS z siedzibą w Poznaniu, z drugiej strony - i zatwierdzonego do realizacji Uchwałą nr 6 Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Orbis S.A. z dnia 3 października 2000 r. Wyżej wymieniony Aneks nr 1 stanowi załącznik niniejszej uchwały jako jej integralna część. § 2 Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załącznik do projektu Uchwały nr 16 Warszawa, dnia 29.04. 2002 r.

Aneks nr 1 z dnia 29 kwietnia 2002 do Pakietu Socjalnego dotyczącego gwarancji pracowniczych dla pracowników Spółki Orbis S.A. zawartego w dniu 11.07.2000r. pomiędzy:

Działając w oparciu o zapisy części VIII pkt. 4 Pakietu Socjalnego Strony, które Pakiet zawarły w składzie: 1. Accor S.A., reprezentowany przez Jean Philippe Savoye 2. FIC Globe LLC , reprezentowany przez Scott ODonnell 3. Globe Trade Centre S.A., reprezentowany przez Erez Boniel i Alain Ickovics. i 1. Międzyregionalną Komisją Koordynacyjną NSZZ Solidarność Pracowników Orbis S.A. z siedzibą w Gdańsku, reprezentowaną przez Edytę Radtke, przewodniczącą 2. Zarząd Federacji Związków Zawodowych Pracowników Orbisz siedzibą w Poznaniu, reprezentowany przez Bożenę Jenek, przewodniczącą §1 Działając w oparciu o dyspozycję części VIII pkt.4 Pakietu Socjalnego wprowadza się następującą zmianę: W części III punkt 7 otrzymuje nowe brzmienie:

7. W przypadku rozwiązania w Okresie Gwarantowanym stosunku pracy z przyczyn leżących po stronie zakładu pracy z Pracownikami, którym na mocy odrębnych przepisów przysługuje uprawnienie do skorzystania ze świadczeń przedemerytalnych (określonych w art.37k Ustawy z dnia 14 grudnia 1994 roku o zatrudnieniu i przeciwdziałaniu bezrobociu), Spółka wypłaci każdemu uprawnionemu Pracownikowi oprócz odszkodowania określonego w Załączniku nr 1 do Pakietu jednorazowe odszkodowanie wyrównawcze. Wysokość odszkodowania wyrównawczego obliczana będzie jako iloczyn 10% kwoty emerytury, określonej w decyzji organu rentowego, ustalającego wysokość emerytury w celu ustalenia świadczenia przedemerytalnego oraz liczby pełnych miesięcy kalendarzowych, pozostałych do osiągnięcia powszechnie obowiązującego wieku emerytalnego. Przy czym przez pojęcie powszechnie obowiązującego wieku emerytalnego rozumie się wiek wynoszący odpowiednio 60 lat dla kobiet i 65 lat dla mężczyzn. §2 Aneks został sporządzony w 6 egzemplarzach po jednym dla każdego z Inwestorów Sygnatariuszy Aneksu, po jednym dla każdej z organizacji związkowych, sygnujących Pakiet oraz jeden egzemplarz dla Spółki Orbis S.A. §3 1. Dla celów określonych w § 3 ust.1 Aneksu, Inwestorzy sygnatariusze Aneksu zobowiązują się wykonywać swe obowiązki wynikające z części II pkt. 3 Pakietu Socjalnego. 2. Inwestorzy sygnujący Aneks oświadczają, iż nie jest on sprzeczny oraz nie stanowi on naruszenia umowy sprzedaży akcji zawartej pomiędzy Ministerstwem Skarbu Państwa a Inwestorami, dotyczącej sprzedaży akcji Orbis, o której mowa w części II pkt. 6 Pakietu. 3. REIB INTERNATIONAL HOLDINGS LIMITED oświadcza, iż jest następcą prawnym FIC GLOBE LLC. §4 Aneks wchodzi w życie z chwilą zaakceptowania przez Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Spółki z mocą obowiązującą od dnia 1 stycznia 2002 r.

PODPISY STRON Związki Zawodowe: za Międzyzakładową Komisję Koordynacyjną NSZZ Solidarność Pracowników Orbis S.A., reprezentowaną przez Edytę Radtke, przewodniczącą za Zarząd Federacji Związków Zawodowych Pracowników Orbis, reprezentowany przez Bożenę Jenek, przewodniczącą

Inwestorzy: za Accor S.A., Jean Philippe Savoye za REIB INTERNATIONAL HOLDINGS LIMITED, David Netser za Globe Trade Centre S.A., Erez Boniel

Jednocześnie informujemy, że do uchwał nr 1,3 i 16 zostały zgłoszone sprzeciwy przez akcjonariusza uprawnionego do uczestnictwa w Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniu z liczbą głosów 5.

Raport bieżący nr 18/2002 Zarząd Orbis S.A. informuje, że Rada Nadzorcza Orbis S.A, w dniu 26 czerwca 2002 r. powołała w skład Zarządu Orbis S.A. V kadencji Pana Laurent Picheral. Poniżej podajemy informacje przewidziane w § 37 RRM GPW

1. Laurent Picheral, 37 lat

2. Wskazanie funkcji powierzonej w przedsiębiorstwie emitenta: Członek Zarządu

3. Posiadane wykształcenie, kwalifikacje i zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej: 1988r. Uzyskany dyplom Ecole de Hautes Etudes Commerciales du Nord, Lille, Francja 1997 - obecnie: ACCOR S.A. Dyrektor Audytu Wewnętrznego Corporate i Grupy

Osiągnięcia: - Nadzór i zarządzanie grupą 26 audytorów Corporate oraz 15 audytorów pracujących w Accor Bresil, Accor Economy Lodging USA, Hotellerie Economique Europe. - Wdrożenie 8 rodzajów narzędzi samooceny, zinformatyzowanych w całym zespole oddziałów operacyjnych Grupy Accor (hotelarstwo, Accor Services, Casinos itp.) oraz stworzenie podręcznika procedur (intraccor) - Rocznie - nadzór ponad 40 misji tematycznych i/lub misji organizowanych na zlecenie Dyrekcji Generalnej (Directions Generales des Operations) lub Zarządu (directoire) Grupy Accor oraz nadzór 80 misji audytów operacyjnych we wszystkich krajach Accor.

1995-1997: Salustro Reydel Paris, Dyrektor Misji Kierownik Działu Europy Centralnej 1993-1995: KPMG Audit Paris - Corporate Finance, Kierownik Misji 1993-1991: KPMG Polska Menadżer 1989-1991: KPMG Paris, audytor finansowy.

4. Wskazanie innej działalności wykonywanej poza przedsiębiorstwem emitenta, z oceną, czy jest w stosunku do niej konkurencyjna, oraz wskazaniem, czy osoba ta uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej bądź uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu:

Nie dotyczy

5. Informacje o wpisie powołanej osoby zarządzającej, zamieszczonym w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o KRS:

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »