ELEKTRIM (ELE): WZA - projekt uchwały (dodatkowa informacja)

Elektrim S.A. podaje dodatkową informację związaną z projektem uchwały na Walne Zgromadzenie

Akcjonariuszy Elektrim S.A. w dniu 30 czerwca 2000 roku:

Informacja uzupełniająca do Uchwały nr 9

Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy

Elektrim S.A.

z dnia 30 czerwca 2000 roku

Poniższa informacja stanowi uzupełnienie uzasadnienia Uchwały nr 9 przekazanego akcjonariuszom w

terminie wcześniejszym

Alians strategiczny Elektrim Online i EasyNet

Reklama

Strategia Elektrim Online ukierunkowana jest na wykorzystanie silnej pozycji Grupy Elektrim w branży

telekomunikacyjnej w celu wypracowania spójnej oferty usług internetowych dla klientów indywidualnych,

małych i średnich przedsiębiorstw i klientów korporacyjnych. Zgodnie z przyjętą strategią Elektrim Online

starał się przejąć wiodące polskie zespoły działające w internecie oraz spółki posiadające silne marki.

Zakup 50% akcji EasyNet od Grupy Eastbridge jest istotny z punktu widzenia budowy oferty Elektrim

Online w zakresie treści i e-commerce dla klientów indywidualnych.

Rynek e-commerce B2C jest obecnie stosunkowo niewielki ze względu na fakt, że spośród 6%

Polaków korzystających z internetu większość to ludzie młodzi lub zainteresowani przede wszystkim

nowymi technologiami. Drugim czynnikiem wpływającym ujemnie na wielkość rynku są ograniczenia natury

technicznej przejawiające się brakiem zaufania do systemów płatności i dystrybucji. Elektrim wierzy, że w

tym zakresie nastąpi zmiana, wraz z pojawieniem się nowych, łatwych w użyciu usług internetowych,

uruchamianych w bieżącym roku oraz wzrostem liczby użytkowników stawiających na pierwszym miejscu

wygodę. Uważamy także, że w momencie gwałtownego rozwoju rynku B2C, firmy wiodące w każdej z

kategorii produktów uzyskają strategiczną przewagę, tak jak miało to miejsce na innych rynkach. EasyNet

jest obecnie kandydatem do zajęcia pozycji numer 1 w zakresie dóbr trwałych. Pozycja ta opiera się na

trzech podstawowych czynnikach:

? umiejętność efektywnego wykorzystania istniejącego zaplecza tradycyjnych sieci EMPiK, Galeria

Centrum i Smyk,

? doświadczony zespół zarządzający, oraz

? model biznesowy EasyNet oparty o integrację handlu online z powiązanymi tematycznie portalami

wertykalnymi opisanymi niżej.

EasyNet osiąga znaczącą przewagę nad konkurencją na polskim rynku ze względu na dostęp do

posiadanych przez Grupę Eastbridge silnych marek, dobrze rozwiniętego systemu biznesowego i rozległej

sieci sklepów detalicznych. Eastbridge jest obecnie wiodącą polską siecią detaliczną w swoich grupach

produktów z przychodami ze sprzedaży w roku 1999 wynoszącymi ok. 200 milionów USD, ustępującą

jedynie Ikei w łącznych przychodach. Znaczące inwestycje związane z promocją marek poczynione przez

sieci EMPiK, Galeria Centrum i Smyk dają nie tylko natychmiastową rozpoznawalność w sieci i dostęp do

potencjalnej grupy 4 milionów klientów regularnie odwiedzających sklepy grupy Eastbridge (50 milionów

wizyt rocznie), ale, co najważniejsze, zaufanie konsumentów. Ten ostatni czynnik będzie zapewne miał

niezwykłe znaczenie w Polsce w sytuacji, gdy konsumenci, na wczesnym etapie rozwoju gospodarki

internetowej, akceptują płatności online w ograniczonym stopniu.

EasyNet osiąga także korzyści z efektywnego systemu biznesowego rozwiniętego przez Eastbridge w

Polsce w ostatnich latach. Szczególne znaczenie ma tu doświadczenie Eastbridge w zaopatrzeniu, które

umożliwia pokonanie trudności związanych z bardzo dużym rozdrobnieniem rynku dostawców i, dzięki

znaczącej wielkości przychodów, umożliwia osiągnięcie znaczących przewag w negocjacjach z

dostawcami. Uważamy, że czynnik ten prawdopodobnie da EasyNet 12 do 18 miesięcy przewagi nad

globalnymi konkurentami, którzy chcieliby sprzedawać polskie produkty w systemie online. Wreszcie

dostęp do posiadanych przez Eastbridge 125 punktów sprzedaży detalicznej zlokalizowanych w głównych

miastach w Polsce umożliwi EasyNet dostęp do jeszcze większej potencjalnej bazy klientów poprzez

zlokalizowane w sklepach punkty odbioru zamówień i możliwość dokonywania płatności przez klientów

nie posiadających karty kredytowej. Fizyczna obecność za pośrednictwem sieci Eastbridge zapewnia

także dostęp do dobrze zorganizowanej sieci logistycznej.

Zarząd EasyNet posiada doświadczenie w zakresie handlu detalicznego w Polsce i na świecie, a także

w zakresie internetu. Wybrane elementy doświadczenia niektórych menedżerów i członków rady

nadzorczej przedstawione zostały poniżej.

Thomas Levy, Prezes Zarządu, związany z grupą Eastbridge w Polsce od roku 1994, zajmował się

przede wszystkim rozwojem produktów marketingu bezpośredniego. Wcześniej pan Levy pełnił funkcję

Dyrektora Generalnego 3Suisses (katalogi sprzedaży wysyłkowej), gdzie zdobył doświadczenie w zakresie

marketingu bezpośredniego. Ponadto pełnił on funkcję dyrektora generalnego firmy logistycznej TSP, a

także w firmie Optimum, zajmującej się hurtową dystrybucją zachodnich produktów markowych w Polsce.

Serge Rach, Członek Zarządu, odpowiedzialny za realizację zamówień i dystrybucję w EasyNet. Pan

Rach dołączył do Eastbridge w roku 1999, wcześniej pełniąc funkcję European Marketing Manager w

GEHE AG, wiodącej europejskiej hurtowni farmaceutycznej, gdzie wprowadzał rozwiązania e-commerce.

W latach 1991 - 1997 pan Rach pracował w firmie Unilever w Polsce, Chinach i na innych rynkach

wschodzących.

Wojciech Kaszycki, Dyrektor ds. IT, wraz z zespołem opracował główny system e-commerce, w

oparciu o który działa EasyNet. Wcześniej pan Kaszycki opracowywał platformy technologiczne dla

różnych przedsięwzięć internetowych w Polsce.

Marcin Rywin, Dyrektor ds. Organizacji i Rozwoju, odpowiada za organizację, administrację i

zarządzanie zasobami ludzkimi. Wcześniej pan Rywin zarządzał dwiema dywizjami operacyjnymi w Grupie

Eastbridge.

Dominique Bourse, Członek Rady Nadzorczej, główny odpowiedzialny za rozwój działalności w

internecie Grupy Eastbridge. Jest także współzałożycielem Cyber Capital, inkubatora internetowego. W

latach 1986 - 1999 pan Bourse pracował w Walt Disney Company, gdzie jako Senior Vice-President i

Prezes Disney Interactive zarządzał działaniami tej spółki poza Ameryką Północną. Pełnił też funkcje

Dyrektora jednostki Disney Software i Dyrektora ds. Marketingu i Promocji Disney Consumer Products

we Francji.

Maciej Dyjas, Członek Rady Nadzorczej, związany z Eastbridge od 1994 roku. Obecnie pan Dyjas jest

Prezesem Eastbridge Retail Operations, odpowiedzialnym za wszelką działalność detaliczną Grupy

Eastbridge, w tym EMPiK, Galerię Centrum i sklepy działające na zasadach franszyzy. Wcześniej pan

Dyjas pełnił szereg funkcji zarządczych, w tym dyrektora ds. IT i dyrektora ds. logistyki. Przed rokiem

1994 pan Dyjas był Wiceprezesem w firmie Wandel & Golterman Systems, zajmującej się produkcją

systemów IT i doradztwem.

EasyNet ma być przedsięwzięciem znacząco większym niż sklep detaliczny w internecie. Chociaż

działalność EasyNet ma bazować na pięciu stronach handlowych - EMPiK.com, GaleriaCentrum.com,

Smyk.com, Aukcja.com (aukcje online) i stronie turystycznej, sklepom tym towarzyszyły będą tematyczne

portale wertykalne skierowane na różne formy mediów i kultury. W tym zakresie znajdą się m.in. oddzielne

portale kulturalne (książki, filmy, itd.), moda, kobiety, rodzice, dzieci, podróże, rozrywka i aukcje. Pozwoli

to poszczególnym stronom stać się raczej uczęszczanymi celami internetowych wędrówek niż tylko

sklepami. Wykorzystując narzędzia CRM i Net Perception EasyNet będzie miał dzięki stronom

tematycznym możliwość lepszego poznania zachowań i zainteresowań swoich klientów.

Z punktu widzenia Elektrimu zakup EasyNet jest komplementarną transakcją, która zapewnia dostęp do

wiodącego polskiego konceptu sprzedaży detalicznej za pośrednictwem internetu, bogatą treść i szerokie

możliwości wspólnej sprzedaży. Część e-commerce i treść przyczynią się do wzrostu atrakcyjności

skierowanego do klientów indywidualnych produktu Elektrimu łączącego ISP i portal, powodując wzrost

ogólnych przychodów z użytkowania i prowizji od sprzedaży. Połączenie tradycyjnych i internetowych

możliwości marketingowych pomiędzy 2,5 milionami klientów telekomunikacyjnych Elektrimu i 4 milionami

klientów Grupy Eastbridge umożliwi uzyskanie wzrostu lojalności klientów obydwu Grup i wygenerowanie

dodatkowych przychodów ze sprzedaży. Wreszcie, Elektrim Online i EasyNet razem stworzą krytyczną

masę w polskim internecie, co umożliwi im wspólne przyciągnięcie najlepszych zespołów i pomysłów wraz

z rozwojem rynku.

Warunki transakcji i oczekiwane rezultaty

W dniu ogłoszenia pierwotnych warunków transakcji, 14 kwietnia 2000, całkowity wydatek Elektrimu

związany z transakcją miał wynieść 65 milionów USD w następującej strukturze:

Elektrim zgodził się nabyć od Eastbridge:

o 50% akcji EasyNet, z opcją na podniesienie udziału w przyszłości, za całkowitą kwotę 55 milionów

USD, z czego 12,5 miliona przeznaczone było na podniesienie kapitału EasyNet; oraz

o 50% udziałów AGS New Media, za całkowitą kwotę 10 milionów USD, z opcją zwiększenia udziału

do 80% do marca 2002.

W okresie ostatnich dwóch miesięcy wyceny porównywalnych spółek notowanych na rynkach

publicznych znacząco spadły. Po części w celu odzwierciedlenia tego faktu warunki transakcji zostały

renegocjowane. Jak uzgodniono poprzednio, Elektrim złożył zapis na akcje nowej emisji EasyNet w

kwocie 12,5 miliona USD w gotówce. Pozostała część płatności Elektrimu na rzecz Eastbridge za 50%

akcji EasyNet i 50% udziałów AGS New Media zostanie skompensowana 3.062.916 nowoemitowanymi

akcjami zwykłymi na okaziciela Elektrim SA w cenie 65 PLN za akcję, co przy obecnym kursie wymiany i

cenie rynkowej akcji 53 PLN wynosi około 36,9 miliona USD. W pewnych okolicznościach Elektrim

może podjąć decyzję o zapłacie należności w gotówce. W takim przypadku, wpłata gotówkowa wyniesie

36,9 miliona USD, zaś całkowita wartość inwestycji 49,4 miliona USD. Wówczas Eastbridge będzie

zobowiązany do nabycia na rynku wtórnym akcji Elektrimu za kwotę 39,9 miliona USD w okresie 12

miesięcy.

W przypadku gdyby wyniki finansowe EasyNet były znacząco gorsze od planowanych na rok 2000 i

2001, Elektrim ma prawo do otrzymania od Eastbridge dodatkowych akcji zwykłych EasyNet w liczbie

do 30% całkowitej liczby akcji wówczas wyemitowanych. Liczba dodatkowych akcji zależała będzie od

zweryfikowanych wyników EasyNet w zakresie przychodów ze sprzedaży i EBITDA w latach 2000 i

2001.

Zarówno EasyNet jaki i Elektrim oczekują, że EasyNet przyniesie dodatni wynik na poziomie EBITDA

w roku 2003. Jakkolwiek zależy to od znaczących potencjalnie zmian związanych z rozwojem rynku,

bazując na wycenie opartej na mnożnikach przychodów i zysku brutto porównywalnych spółek w Europie

i biorąc pod uwagę ryzyko kraju, Elektrim spodziewa się uzyskania z inwestycji w EasyNet odpowiedniej

stopy zwrotu.

Streszczenie umowy zakupu akcji Easy Net S.A. i udziałów AGS New Media

Streszczenie ostatecznej umowy zakupu akcji Easy Net S.A. ("EasyNet") i udziałów AGS New Media

("AGS") ("Umowa").

Zakup akcji i udziałów. Na podstawie Umowy, Elektrim S.A. nabędzie 50% akcji EasyNet oraz 50%

udziałów AGS. Elektrim S.A. nabędzie akcje w wyniku bezpośredniego zasilenia gotówkowego EasyNet

oraz zakupu akcji EasyNet i udziałów AGS od Eastbridge N.V. ("Eastbridge"). Struktura transakcji

przewiduje, że po podpisaniu Umowy, Elektrim S.A. zasili EasyNet kwotą stanowiącą ekwiwalent w

złotych polskich kwoty 12,5 miliona USD. Pozostała część akcji EasyNet, które Elektrim S.A. nabędzie

w dniu zamknięcia transakcji, została wyceniona na kwotę 37,5 milliona USD, a udziały AGS, które

Elektrim S.A. nabędzie w dniu zamknięcia transakcji zostały wycenione na kwotę 10 milionów USD.

Umowa przewiduje, że łączna cena jaka zostanie zapłacona Eastbridge zostanie uregulowana w formie

akcji nowej emisji Elektrim S.A. Eastbridge obejmie w drodze subskrypcji 3.062.916 akcji Elektrim S.A.

po cenie emisyjnej 65.00 złotych za 1 akcję.

W przypadku nie uchwalenia przez Zwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy emisji akcji Elektrim

S.A. na rzecz Eastbridge i nie podjęcia takiej uchwały przed 16 października 2000, Elektrim ma prawo do

(i) nabycia akcji EasyNet i udziałów AGS od Eastbridge za gotówkę w kwocie 36.894.215 USD, (ii)

Elektrim i Eastbridge mogą zdecydować o innej dacie przedstawienia akcjonariuszom Elektrim S.A.

propozycji odpowiednich uchwał lub (iii) wycofania się z zakupu od Eastbridge pozostałych akcji EasyNet

i udziałów AGS. W przypadku wycofania się Elektrim S.A. z zakupu akcji EasyNet i udziałów AGS

spowodowanego brakiem uchwały w sprawie emisji akcji Elektrim S.A. Umowa przewiduje, że Elektrim

S.A. ma prawo do sprzedaży akcji EasyNet wyemitowanych dla Elektrim S.A., zaś Eastbridge ma prawo

do zakupu tych akcji od Elektrim S.A. za kwotę 12,5 miliona USD.

Ponadto Umowa przewiduje możliwość zakupu przez Elektrim S.A. dodatkowych akcji EasyNet po

cenie nominalnej w przypadku, gdy spółka nie osiągnie wyników finansowych zakładanych w jej biznes

planie. Podobnie w przypadku, gdy EasyNet przekroczy wyniki finansowe zakładane w swym biznes

planie Elektrim S.A. zapłaci dodatkowo Eastbridge kwotę nie przekraczającą 5 milionów USD.

Oświadczenia i Zapewnienia. Eastbridge, EasyNet, AGS zapewniają, że są należycie umocowane oraz,

że umowa będzie skuteczna względem nich. EasyNet i Eastbridge, oraz AGS i Eastbridge zapewniają

wspólnie Elektrim S.A., że zostały należycie utworzone, ich kapitał został ważnie wyemitowany oraz, że

działają zgodnie z prawem. EasyNet i AGS składają także gwarancje dotyczące ich sprawozdań

finansowych za rok 1999 oraz nie badanych sprawozdań finansowych na dzień 31 marca 2000, braku

nieujawnionych zobowiązań, praw własności intelektualnej, oraz że liczba "hits" (połączeń ze stronami

internetowymi) w pierwszym kwartale 2000 r. wyniosła 458.284, w kwietniu 2000 r. - 1.057.838, zaś w

okresie 1-28 maja 2000 r. - 998.308.

Warunki niezbędne do zamknięcia transakcji. Zawarcie transakcji jest uzależnione od spełnienia szeregu

warunków, w tym prawdziwości oświadczeń i zapewnień oraz braku zastrzeżeń Prezesa Urząd Ochrony

Konkurencji i Konsumentów. Dodatkowo zamknięcie transakcji uzależnione jest od wykonania przez

Eastbridge umowy opcji zakładającej przyznanie wybranym pracownikom EasyNet i AGS prawa do

zakupu 12,5% akcji EasyNet oraz 20% udziałów AGS.

Opcja Elektrim S.A. na zakup dodatkowych udziałów AGS. Zgodnie z Umową Elektrim S.A. nabywa

również prawo do zakupu dodatkowych udziałów AGS reprezentujących 30% kapitału zakładowego

AGS. Opcja może być wykonana przez Elektrim S.A. w okresie 1 roku po dniu 1 marca 2001 za cenę 6

milionów USD płatną w gotówce.

Kooperacja w zakresie telekomunikacji i internetu. EasyNet i AGS otrzymają uprzywilejowany dostęp

do aktywów Grupy Elektrim, które mogą zostać wykorzystane jako kanały dystrybucji dla internetu,

video, transmisji głosu i transmisji danych. Uprzywilejowany dostęp będzie zapewniony w oparciu o

umowy między spółkami, które zostaną podpisane po zamknięciu tranasakcji. Uprzywilejowany dostęp

oznacza w tym przypadku gwarancję dostępu do kanałów dystrybucji na najlepszych warunkach

rynkowych jakie zostały zaoferowane jakiejkolwiek stronie trzeciej. EasyNet i AGS będą mieć

dodatkowo możliwość zaproponowania ofety dorównującej najlepszej ofercie konkurentów. EasyNet i

AGS będą uprzywilejowane przy lokalizacji ich sklepów internetowych na portalach Elektrim S.A. przy

zachowaniu prawa wzajemności dla Elektrim S.A. na portalach EasyNet.

Ponadto Umowa stanowi, że Elektrim S.A. i Eastbridge nie będą podejmować pewnych rodzajów

działalności w Polsce inaczej niż wspólnie poprzez EasyNet i AGS, dopóki każda ze stron jest w

posiadaniu znaczących pakietów akcji lub udziałów w spółkach (zdefiniowanych jako co najmniej 20%).

Postanowieniem tym objęte są te dziedziny działalności EasyNet, w które spółka jest aktualnie

zaangażowana, lub które zostały opisane w przyjętym biznes planie, takie jak: sprzedaż przez internet

tekstyliów, urządzeń gospodarstwa domowego, akcesoriów osobistych i dodatków do ubrań, książek,

muzyki, filmów, sprzętu i akcesoriów fotograficznych, sprzętu IT i oprogramowania, gier i multimediów,

kursów językowych, zabawek, produktów dla dzieci i do pielęgnacji, aukcji, podróży, biletów na

przedstawienia/teatr/kino/koncerty i zawartości informacyjnej związanej z wymienionymi dziedzinami.

Ograniczenia te nie mają zastosowania do sprzętu IT oraz oprogramowania, a także działalności

e-commerce poprzez pozostałe portale, które mogą zostać nabyte w Polsce przez Elektrim S.A.

Sprzedaż oraz emisje akcji. Sprzedaż akcji EasyNet i udziałów AGS będzie podlegała prawu

pierwokupu przysługującemu Eastbridge i Elektrim S.A. Podobnie, Eastbridge i Elektrim S.A. mają prawo

do udziału we wszystkich emisjach akcji i udziałów. Strony wspólnie mają prawo do wprowadzenia do

publicznego obrotu całości bądź części posiadanych akcji EasyNet. W przypadku wprowadzenia akcji do

publicznego obrotu Elektrim S.A. ma prawo nabyć dodatkowe akcje EasyNet po cenie emisyjnej tak, aby

posiadać 51% akcji.

Przejęcie kontroli. Elektrim S.A. ma prawo nabyć od Eastbridge pozostałe akcje EasyNet i udziały

AGS w przypadku przejęcia kontroli nad Eastbridge. Z drugiej strony, Eastbridge ma prawo nabyć od

Elektrim S.A. udziały AGS i akcje EasyNet w przypadku wystąpienia przejęcia kontroli nad Elektrim S.A.

Wg przyjętej definicji przejęcie kontroli jest rozumiane jako (i) posiadanie przez stronę trzecią 50% lub

więcej głosów na WZA jednej ze stron Umowy lub prawo do powoływania przez nią większości

członków Rady Nadzorczej jednej ze stron Umowy; lub (ii) możliwość indywidualnego bądź grupowego

blokowania przez akcjonariuszy Elektrim S.A., prowadzących, pośrednio lub bezpośrednio, działalność w

zakresie polskojęzycznego e-commerce konkurencyjną w stosunku do działalności EasyNet, decyzji

podejmowanych przez organy zarządzające Elektrim S.A.

Sprzedaż akcji Elektrim S.A. przez Eastbridge. W przypadku kiedy do momentu, gdy Elektrim S.A.

posiadać będzie co najmniej 50% akcji EasyNet, a przed 30 czerwca 2002, Eastbridge dokona

sprzedaży, pośrednio lub bezpośrednio, jakiejkolwiek części akcji Elektrim S.A. otrzymanych w ramach

transakcji, Elektrim S.A. będzie miał prawo do zakupu pozostałych akcji EasyNet i udziałów AGS

należących do Eastbridge z 20% dyskontem w stosunku do wyceny rynkowej, z tym, że opisane prawo

wygasa w przypadku przejęcia przez Elektrim S.A. 51% akcji EasyNet lub udziałów AGS oraz w

przypadku przejęcia kontroli nad Elektrim S.A.

Umowy o świadczenie usług. Umowa postanawia, że wraz z zamknięciem transakcji zostaną podpisane

umowy o świadczenie usług na rzecz EasyNet przez Elektrim S.A. i Eastbridge.

Zasady zarządzania spółkami. Umowa postanawia, że zmienione zostaną zasady zarządzania spółkami

EasyNet i AGS w celu umożliwienia wspólnego zarządzania spółkami zgodnie z poniższymi zasadami.

Elektrim S.A. będzie miał prawo wyznaczenia 3 spośród 6 członków Rady Nadzorczej EasyNet, włącznie

z Wiceprzewodniczącym, wyznaczenia osoby na stanowisko Dyrektora Finansowego, zatwierdzenia

kandydata Eastbridge na stanowisko Dyrektora Technicznego, oraz zatwierdzenia przyszłych zmiany w

Zarządze EasyNet, jednakże jedynie w przypadku pierwszego zaproponowanego kandydata. Elektrim

S.A. będzie miał prawo wyznaczenia 2 spośród 4 członków Rady Nadzorczej AGS, w tym

Przewodniczącego, wyznaczenia osoby na stanowisko Dyrektora Finansowego, zatwierdzenia kandydata

Eastbridge na stanowisko Dyrektora Technicznego, oraz zatwierdzenia pozostałych przyszłych zmian w

Zarządzie AGS, jednakże jedynie w przypadku pierwszego zaproponowanego kandydata.

Umowa postanawia, że reprezentacja Elektrimu we władzach spółek oraz wpływ na ich zarządzanie

będzie wzrastać proporcjonalnie do wzrostu udziału Elektrim S.A. w spółkach.

Określone kwestie wymagają zgody Elektrim S.A. na poziomie Rady Nadzorczej spółek, w tym:

odchylenia od biznes planów, podwyższenia kapitału, nabycie i zbycie aktywów o znacznej wartości,

transakcje z podmiotami powiązanymi. W przypadku gdy Eastbridge stanie się udziałowcem

mniejszościowym w EasyNet i AGS, Eastbridge uzyska odpowiednie możliwości nominowania członków

organów zarządzających i, w celu ochrony jego interesów, wpływu na wybrane strategiczne decyzje

biznesowe.

W przypadku zaistnienia sporu i braku możliwości jego polubownego rozwiązywania Umowa

postanawia, że wynajęty zostanie bank inwestycyjny, który dokona wyceny spółki oraz przeprowadzi

przetarg dotyczący sprzedaży 100% jej akcji lub udziałów (EasyNet lub AGS) wśród stron trzecich.

Eastbridge i Elektrim S.A. zostaną poinformowane o najwyższej ofercie otrzymanej w wyniku przetargu i

będą miały możliwość jej podwyższenia. Spółka zostanie sprzedana podmiotowi, który złoży najwyższą

ofertę - stronie trzeciej, Elektrim S.A. lub Eastbridge.

Umowa została zawarta wg prawa polskiego i spory z nią związane mogą być przedmiotem arbitrażu w

Wiedniu na zasadach UNCITRAL.

Emitent
Dowiedz się więcej na temat: Biznes | uchwały | zakup | Elektrim SA | e-commerce | doświadczenie | Disney
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »