COLIAN (COL): Wdrożenie do produkcji nowego batonu ALIBI - raport 16

Zarząd PC "Jutrzenka" SA informuje o przygotowaniu i wdrożeniu do produkcji

nowego batonu ALIBI. Budżet marketingowy tego produktu wynosi 4,4 mln zł w

2000 r. i 4,0 mln zł w 2001 roku. Już w pierwszych dniach produkcji i

sprzedaży zakontraktowano 160 ton batonów.

Emitent
Dowiedz się więcej na temat: batony | alibi | produkcje | Jutrzenka SA | budżet
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »