SLEEPZAG (SLZ): Udane zamknięcie drugiej rundy finansowania nugg.ad - raport 28

Raport bieżący nr 28/2007
Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Spółka bmp AG (GPW: BMPAG) informuje, że 10 miesięcy po nabyciu udziałów w spółce nugg.ad z Berlina z sukcesem doszła do skutku druga runda finansowania spółki, w której wiodącą rolę odegrało bmp AG.

Oprócz inwestorów pierwszej rundy - bmp Media Investors KGaA i VC Fonds Berlin GmbH, którzy zwiększyli swoje zaangażowanie - do grona akcjonariuszy dołączyła firma Media Ventures GmbH z Kolonii. Po zamknięciu rundy finansowania bmp Media Investors posiada 18,05% akcji spółki.

Reklama

Poza tym doszło do wzmocnienia Rady Nadzorczej nugg.ad, do której został powołany Dirk Freytag, CEO firmy ADTECH AG, producenta technologii AdServer. Tym samym Rada Nadzorcza nowej kadencji składa się z Dirka Freytaga, prezesa zarządu TNS Infratest, Hartmuta Schefflera oraz przedstawiciela bmp Jensa Spyrki, który pełni funkcję Przewodniczącego Rady.

Jako jedyne rozwiązanie na rynku - predykcyjne targetowanie behawioralne nugg.ad uwzględnia zarówno dane pomiarowe dotyczące historii kliknięć internautów jak i aktualne dane ankietowe i prognozy. Dysponując bardzo zaawansowanym technologicznie produktem, plany nugg.ad zakładają utrzymanie wyższej od konkurencji dynamiki wzrostu.

Zaakceptowana przez nowych akcjonariuszy podczas rundy finansowania wartość spółki potwierdza doskonałą pozycję firmy na rynku rozwiązań targetowania behawioralnego zdobytą w okresie zaledwie kilkunastu miesięcy od rozpoczęciu operacyjnej działalności.

Poza tym coraz więcej decydentów niemieckiej branży reklamowej przekonuje się o potencjale targetowania behawioralnego. Do grona klientów nugg.ad już dziś należą internetowe domy mediowe oraz serwisy internetowe takie jak SevenOne Interactive (MyVideo.de, Lokalisten.de) Axel Springer (autobild.de), MTV Networks (nick.de), HiMedia (FAZ.net) Unister (preisvergleich.de), Tripple Internet Content Services oraz austriacka gazeta Der Standard.

Jens Spyrka, prezes zarządu bmp Media Investors oraz partner bmp odpowiedzialny za inwestycję w nugg.ad: "Istniejący ekskluzywny portfel klientów oraz przewaga konkurencyjna w postaci elementu "predykcyjnego" gwarantują sukces spółki w przyszłości i powodują, że oczekujemy dalszego dynamicznego wzrostu firmy. nugg.ad. należy z całą pewnością do najbardziej perspektywicznych inwestycji bmp Media Investors."

Innowacje spółki będą prezentowane na targach OMD w Dusseldorfie w dniach 25 i 26 września 2007. Stoisko nugg.ad znajduje się w hali 10, H02.

Podstawa prawna: par. 36 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych (Dz. U. z dn. 26 października 2005 r. nr 209; poz. 1744).
Jens Spyrka - Partner

Emitent
Dowiedz się więcej na temat: druga runda | bmp AG | GPW | firmy | Raport bieżący
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »