PROKOM (PKM): Sprostowanie artykułu

W związku z publikacją w gazecie PULS BIZNESU artykułu Tomasza Brzezińskiego pt. "Prokom stracił kontrakt z PZU SA" zawierającego szereg nieprawdziwych informacji dotyczących współpracy spółki z PZU SA, zarząd PROKOM Software SA niniejszym informuje, że podana przez gazetę informacja jakoby spółka przestała informatyzować największego polskiego ubezpieczyciela i straciła kontrakt z PZU jest nieprawdziwa.

Umowa generalna z 18 sierpnia 1995 roku o wykonanie kompleksowej informatyzacji PZU SA została zawarta na okres 5 lat i w tym terminie wygasa w związku z wykonaniem wszystkich zadań związanych z budową systemu informatycznego PZU SA. Z tego powodu strony nie zamierzają przedłużać czasu obowiązywania tej umowy, a dalsza współpraca PZU SA i Prokom Software SA będzie prowadzona na podstawie umowy z dnia 10 lutego 2000 r., na mocy której Prokom świadczył będzie usługi informatyczne związane z opieką informatyczną i rozwojem wykonanego systemu informatycznego PZU SA. Nowa umowa o wartości 82,8 mln zł została zawarta na okres 2,5 roku.

Reklama

Jednocześnie spółka informuje, że wystąpiła do gazety PULS BIZNESU z żądaniem sprostowania nieprawdziwych informacji zawartych w cytowanym na wstępie artykule.

Spółka przekazuje informacje w postaci załącznika.

Załączniki

Dokument.doc
Emitent
Dowiedz się więcej na temat: sprostowanie | PZU SA | P.T. | Prokom Software SA | Puls Biznesu | puls
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »