PULAWY (ZAP): Powołanie osób zarządzających - raport 48

Raport bieżący nr 48/2009
Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Zarząd Zakładów Azotowych "Puławy" S.A. informuje, iż w dniu 3 listopada 2009 Rada Nadzorcza, w związku z przeprowadzonym postępowaniem kwalifikacyjnym, powołała z dniem odbycia się Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Spółki na kolejną wspólną trzyletnią kadencję następujących Członków Zarządu:

- Pawła Jarczewskiego na stanowisko Prezesa Zarządu;

- Andrzeja Kopcia na stanowisko Członka Zarządu odpowiedzialnego za finanse przedsiębiorstwa;

Reklama

- Marka Kapłuchę na stanowisko Członka Zarządu odpowiedzialnego za sprzedaż i marketing;

- Zenona Pokojskiego na stanowisko Członka Zarządu odpowiedzialnego za strategię i rozwój przedsiębiorstwa;

- Mariana Rybaka na stanowisko Członka Zarządu odpowiedzialnego za produkcję i inwestycje.

Nowo powołani członkowie Zarządu nie prowadzą działalności konkurencyjnej w stosunku do Zakładów Azotowych "Puławy" S.A., nie są wspólnikami w konkurencyjnej w stosunku do Zakładów Azotowych "Puławy" S.A. spółce cywilnej lub osobowej, nie są członkami organów spółki kapitałowej konkurencyjnej wobec Zakładów Azotowych "Puławy" S.A. ani nie są członkami jakiejkolwiek innej konkurencyjnej wobec Zakładów Azotowych "Puławy" S.A. osoby prawnej, nie są wpisani do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych.

Informacje dotyczące kwalifikacji oraz wcześniej zajmowanych stanowisk, wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej nowo powołanych Członków Zarządu:

PAWEŁ JARCZEWSKI

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Wydział Handlu Zagranicznego, Kierunek (specjalność): Ekonomika i organizacja handlu zagranicznego

Ukończone kursy i studia podyplomowe:

- kurs na członków Rad Nadzorczych w Spółkach Skarbu Państwa wraz z egzaminem;

- kursy i szkolenia z zakresu marketingu, handlu zagranicznego i in.:

- " Telemarketing i psychologia klienta", Centrum Efektywności, Warszawa

- "Przygotowanie firmy do wprowadzenia na giełdę", Instytut Rozwoju Biznesu - Fundacja-Centrum Prywatyzacji

- "Jak prawidłowo zawierać i realizować transakcje w handlu zagranicznym", Polsko-Amerykański Instytut Zarządzania

- "Zaawansowane techniki zwiększające skuteczność sprzedaży", Centrum Efektywności w Warszawie

- "Podstawy studiów wykonalności", Cosmopoli, Warszawa

- "Zarządzanie ryzykiem operacyjnym i rynkowym", ECED Sp. z o.o.

- "Zmiany prawne 2009 w kodeksie spółek handlowych i konsekwencje dla funkcjonowania organów spółki", Langas Group,

- "Wymagania normy ISO 9001:2000", Bureau Veritas Polska

- "System Okresowych Ocen Pracowniczych", Meritum

- "Bezpieczeństwo higiena pracy dla osób kierujących pracownikami", Wojewódzki Klub Techniki i Racjonalizacji w Lublinie

- kursy językowe.

Przebieg pracy zawodowej i zajmowane wcześniej stanowiska:

od 01.04.2008 do chwili obecnej - Prezes Zarządu Zakładów Azotowych "Puławy" S.A.

2007 - 2008 - Dyrektor ds. Rozwoju, CTL Logistics S.A.;

2007 - własna działalność gospodarcza;

2002 - 2006 - Dyrektor Handlowy/ Dyrektor Marketingu, Zakłady Azotowe "Puławy" S.A.;

od stycznia 2004 - Przewodniczący Rady Nadzorczej CTL Kolzap Sp. z o.o.

1999 - 2002 - Kierownik Działu Zaopatrzenia Inwestycji, Zakłady Azotowe "Puławy" S.A.;

1999 - 2004 - Przewodniczący Rady Nadzorczej MEZAP Sp. z o.o. w Puławach

1992 - 1999 - Kierownik Zespołu Akwizycji i Koordynacji, Starszy Specjalista ds. Handlowych,

Asystent Generalnego Projektanta Instalacji Eksportowych, PROZAP Sp. z o.o.

Organizacje i stowarzyszenia:

- Członek Zarządu Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Nawozów (EFMA)

- Przedstawiciel Spółki w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Producentów Nawozów (IFA) oraz Europejskim Stowarzyszeniu Petrochemicznym (EPCA)

- Członek Rady ds. Innowacji Województwa Lubelskiego - nominacja Zarządu Województwa Lubelskiego,

- Członek Konwentu Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej i Konwentu Politechniki Lubelskiej,

- Przedstawiciel Spółki w Polskiej Izbie Przemysłu Chemicznego.

*

ANDRZEJ KOPEĆ

Absolwent Akademii Finansów przy Rządzie Federacji Rosyjskiej w Moskwie - Wydział Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych; Kierunek: ekonomia; 1988 -1993

Przebieg pracy zawodowej i zajmowane wcześniej stanowiska:

Od 01.07.2009 - Członek Zarządu Zakładów Azotowych "Puławy" S.A. odpowiedzialny za finanse przedsiębiorstwa

2006 - 06’2009 - DZ Bank Polska S.A. - Członek Zarządu

2003 - 2006 - BGŻ - Wiceprezes Banku

2001 - 2003 - Doradca Prezesa ING BSK SA ds. Zarządzania Aktywami i Pasywami. Sekretarz Komitetu ALCO, Z-ca Dyrektora Departamentu Rachunkowości i Sprawozdawczości

2000 - 2001 - Bank Śląski SA - Dyrektor Departamentu Skarbu

1997 - 1998 - BSK - Kierownik Projektu "System Front-Office dla Departamentu Skarbu w BSK"

1995 - 2000 - Bank Śląski SA - chief dealer

1993 - 1995 - Dealer transakcji walutowych "spot" w BSK/ Szef Departamentu Dewizowego w BSK

Ukończone kursy i studia podyplomowe:

2008 - do chwili obecnej - Studia magisterskie dla kadry kierowniczej z administracji i zarządzania (Executive MBA) na GFKM i RSM, Erasmus University.

1997 - ACI U.K. Stowarzyszenie Rynków Finansowych - Dyplom ACI.

2002 - Szkolenie Euromoney - Oddział Euromoney Institutional Investor PLC

1999 - Lywood David International Limited & ISBF - Katowice - Warsztaty nt. opcji zorganizowany przez ISBF Katowice

"Zaawansowane pochodne instrumenty finansowe", Euromoney

Szkolenie dewizowe w paryskim oddziale PEKAO S.A.

*

ZENON POKOJSKI

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie - doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu - 2008

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Wydział Handlu Zagranicznego, studia magisterskie - ekonomika i organizacja handlu zagranicznego; 1983-1986

Uniwersytet Gdański w Gdańsku, Wydział Ekonomiki Transportu, studia wyższe zawodowe: ekonomika i organizacja handlu zagranicznego; 1978-1982

Przebieg pracy zawodowej i zajmowane wcześniej stanowiska:

od 01.07.2009 do chwili obecnej - Członek Zarządu Zakładów Azotowych "Puławy" S.A. odpowiedzialny za strategię i rozwój Spółki

2005 - 2009 - działalność doradcza w ramach działalności gospodarczej firmy Zenon Pokojski

2002 - 2005 - Przedsiębiorstwo Chemiczne CHEMAN S.A. - Prezes Zarządu

1992 - 2003 - Eurimex sp. z o.o. w Warszawie - współwłaściciel, Prezes Zarządu

1998 - Energopol - Trade - Północ Sp. z o.o. w Olsztynie -Z-ca Dyrektora ds. Handlu

1990 - 1992 - Kierownik Biura Handlu Zagranicznego Fundacji "Almatur" w Warszawie

Ukończone kursy i studia podyplomowe:

2007 zdany egzamin dla kandydatów na członków rad nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa

2006 - Certyfikat doradcy ds. szkoleń sektora MŚP - projekt "Inwestycja w kadry", Europejski Fundusz Społeczny

2005- Francuski Instytut Gospodarki - Sztuka zwiększania wartości firmy, Fuzje i przejęcia, Value Based Management

2004-2005 - Harvard Business School Publishing - roczny program doskonalenia umiejętności menedżerskich - Management 2004’ Montreal/Warszawa

2004 - Studium Europejskie - Obowiązki informacyjne spółki publicznej ze szczególnym uwzględnieniem obiegu informacji oraz poufności

2004- Eurofinance Training - Fuzje i przejęcia, aspekt formalno-prawny i finansowy

2002-2003 - SGH w Warszawie - studia podyplomowe - Prawo Spółek Handlowych

2000 - 2001 - Wyższa Szkoła Bankowości, Finansów i Zarządzania w Warszawie - studia podyplomowe - Public Relations

1990 - Polskie Towarzystwo Ekonomiczne - Kurs rachunkowości wspomaganej komputerem.

*

MAREK KAPŁUCHA

Absolwent Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Kierunek: Ekonomia - 1991

Ukończone kursy i studia podyplomowe:

2009 - Making Great Leaders - HayGroup

2007 - Developing the Strategic Leader - Center for Creative Leadership, Colorado Springs, USA

2004 - Management Development Program - Management Training Partnership, Wiedeń, Austria

2003 - Advanced Finance for Non-Financial Executives - Management Center Europe, Bruksela, Belgia

1999 - Managing and Developing Key Accounts in Central and Eastern Europe - Vision in Business Ltd., Warszawa

1999 - Leaders Build Winners - Kraft Corporate Training, Hinterbruhl bei Wien, Austria

1997 - Gustav Kaser Trainings - Management, Warszawa, Polska

1996 - STEPS - intercompany workshop: problem solving, Kopenhaga, Dania

1996 - GOLD - intercompany workshop: organisation & emploees development, Zurich, Szwajcaria

1996 - Gustav Kaser Trainings - Verkauf 2, Warszawa, Polska

1995 - Gustav Kaser Trainings - Verkauf 1, Warszawa, Polska

1995 - Presentation Skills - Hierhold Presentation Services, Warszawa, Polska

1993 - Train the Trainer - Chris Moore Associates, Warszawa, Polska

1993 - Techniki negocjacyjne - Ośrodek Negocjacji, Mediacji i Marketingu "Kontrakt" Warszawa, Polska

1993 - Supervisor Skills Workshop - Chris Moore Associates, Warszawa, Polska

Przebieg pracy zawodowej i zajmowane wcześniej stanowiska:

Kraft Foods, East Adriatic Markets Członek Zarządu

2008 - do kwietnia 2009 Commercial Director for Slovenia and Croatia, z siedzibą w Zagrzebiu, Chorwacja

2006 - 2008 - Director Sales East Adriatic Markets (8 krajów), z siedzibą w Wiedniu, Austria

Kraft Foods South East Europe Development Markets

2001 - 2006 Manager Sales South East Europe Development Markets (7 krajów), z siedzibą w Wiedniu,

Austria

Kraft Foods South East Europe Development Markets

2001-2006 - Manager Sales South East Europe Development Markets (7krajów), z siedzibą w Wiedniu,

Austria

Kraft Foods Poland, Warszawa

1997 -2001 National Key Account Manager

1996 - Key Account & Trade Marketing Manager

1994 - Regional Sales Manager, South-East PL

1993 - Development Sales Force Manager

1992 - Regional Sales Manager

1991 - 1992 - Interpegro-Lubex S.A., Lublin - Członek Zarządu; wcześniej Specjalista ds. handlu z krajami Europy Zachodniej

*

MARIAN RYBAK

Absolwent Wyższej Szkoły Inżynierskiej w Lublinie, Instytut Technologii i Eksploatacji Maszyn (specjalność) : Obrabiarki, Narzędzia i Technologia Budowy Maszyn

Ukończone kursy i studia podyplomowe:

- kursy i szkolenia z zakresu zarządzania i bezpieczeństwa pracy dla osób kierujących pracownikami.

- Zarządzanie ryzykiem operacyjnym i rynkowym, ECED (2009)

- Zmiany prawne 2009 w kodeksie spółek handlowych i konsekwencje dla funkcjonowania organów spółki", Langas Group,

- Szkolenie oraz zdany egzamin dla kandydatów na członków rad nadzorczych

- liczne szkolenia techniczne

- autor patentów

Przebieg pracy zawodowej i zajmowane wcześniej stanowiska:

Od 1.08.2008 do chwili obecnej - Członek Zarządu Zakładów Azotowych "Puławy" S.A. odpowiedzialny za produkcję i inwestycje, remonty i bezpieczeństwo

1988 - 2008 Z-ca Kierownika Zakładu Utrzymania Ruchu (Inżynier Utrzymania Ruchu), Zakłady Azotowe "Puławy" S.A.

1985 - 1988 - Kierownik Zespołu Remontowego Zakładu Amoniaku II, Zakłady Azotowe "Puławy" S.A.

1982 - 1985 - Kierownik Pracowni Badań Nieniszczących w Wydziale Dozoru i Badań Technicznych, Zakłady Azotowe "Puławy" S.A.

1971 - 1982 - Asystent Projektanta, Projektant w Biurze Projektów Zakładów Azotowych "Puławy" (obecnie Prozap sp z o.o.)

1968 - 1971 ślusarz, Mostostal Warszawa - Zarząd Montażowy Puławy/Instytut Nawozów Sztucznych w Puławach

1989 - 1991 Kierownik polskiej grupy mechaników - praca w Iraku, kontrakt przez Chemadex Kraków

1981 - 1982 Kierownik grupy (rozruch kompleksu amoniak/mocznik) - praca w Bangladeszu, kontrakt przez Instalexport, Warszawa

Jednocześnie Zarząd Zakładów Azotowych "Puławy" S.A. informuje, że z dniem odbycia się ZWZ Spółki wygasają mandaty Panów Krzysztofa Ratajewicza i Mieczysława Wiejaka.
Paweł Jarczewski - Prezes Zarzadu
Zenon Pokojski - Członek Zarządu

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »