MORLINY (MRL): Powołanie i zmiana stanowiska członków Zarządu - raport 1
Rada Nadzorcza Spółki na swym posiedzeniu w dniu 23 stycznia 2002 roku dokonała następujących zmian w składzie Zarządu Spółki ze skutkiem na dzień 1 lutego 2002 roku:
1/Rada Nadzorcza odwołała Andrzeja Pawelczaka ze stanowiska Vice Prezesa Zarządu - Dyrektora Operacyjnego i powołała na stanowisko Vice Prezesa Zarządu - Dyrektora ds. Rozwoju.
2/Rada Nadzorcza powołała Marka Młynarczyka na stanowisko Vice Prezesa Zarządu - Dyrektora Operacyjnego. Marek Młynarczyk nadal będzie pełnił funkcję Prezesa Zarządu Zakładów Mięsnych "OSTROŁĘKA" Spółki Akcyjnej, spółki zależnej, w której Zakłady Mięsne MORLINY Spółka Akcyjna posiadają 76,58 % akcji.
3/Rada Nadzorcza odwołała Tomasza Sandomierskiego ze stanowiska Vice Prezesa Zarządu - Dyrektora ds. Handlu i Marketingu i powołała na stanowisko Vice Prezesa Zarządu - Dyrektora ds. Strategii i Finansów.
Od 1 lutego 2002 r, po powyższych zmianach, Zarząd będzie czteroosobowy i składać się będzie z następujących osób:
1/Przemysław Chabowski Prezes Zarządu - Dyrektor Generalny,
2/Andrzej Pawelczak Vice Prezes Zarządu - Dyrektor ds. Rozwoju,
3/Marek Młynarczyk Vice Prezes Zarządu - Dyrektor Operacyjny,
4/Tomasz Sandomierski Vice Prezes Zarządu - Dyrektor ds. Strategii i Finansów.
Pozostałe dane dotyczące osób powołanych:
Andrzej Pawelczak:
1/wiek: 48 lat
2/posiadane wykształcenie i kwalifikacje:
-1994 - University Minnesota USA - MBA Business Administration
-1978 - Akademia Rolnicza w Poznaniu - Magister Inżynier Mechanizacji Rolnictwa
3/zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem pracy zawodowej:
-2000 - do chwili obecnej - Zakłady Mięsne MORLINY Spółka Akcyjna - Vice Prezes Zarządu - Dyrektor Operacyjny.
-1999 - 2000 - Campofrio Alimentacion S.A. - Przedstawiciel na Polskę / Konsultant, odpowiedzialny za koordynację działań Campofrio na terenie Polski, jednocześnie członek Rady Nadzorczej Zakładów Mięsnych MORLINY Spółki Akcyjnej i jej sekretarz.
-1994 - 1999 - Hormel Foods Corporation - Przedstawiciel na Polskę / Konsultant, Manager ds. Polski i Europy Wschodniej, odpowiedzialny za bieżącą analizę sytuacji w branży mięsnej w Polsce i koordynację działań firmy Hormel na rynku Europy Wschodniej, odpowiedzialny za doprowadzenie do bezpośredniej inwestycji kapitałowej firmy Hormel w Pozmeat SA w Poznaniu, w latach 1998-1999 z ramienia firmy Hormel członek Rady Nadzorczej Pozmeat SA.
-od 1994 - INFOR - International Mktg and Information - Konsultant.
-1990 - 1999 - RAKPOL - Przedsiębiorstwo Handlowe - Dyrektor, odpowiedzialny za kontakty z klientami zagranicznymi.
-1987 - 1990 - JERRIEL FRUIT - Przedsiębiorstwo Zagraniczne - Dyrektor, odpowiedzialny za działania eksportowe i importowe firmy, za realizację kontraktów eksportowych owoców świeżych i ziół oraz importowych, głównie herbaty.
-1985 - 1987 - Bekadex Spomasz - Koordynator Eksportu, odpowiedzialny za kontakty z partnerami chińskimi, doprowadził do podpisania wielomilionowych kontraktów na dostawę sprzętu i urządzeń chłodniczych.
4/ww. nie zajmuje się działalnością inną niż powyżej, która to działalność byłaby konkurencyjna do działalności MORLINY SA,
5/ww. nie jest wpisany w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.
Tomasz Sandomierski:
1/wiek: 44 lata
2/posiadane wykształcenie i kwalifikacje:
-1988 - 1989 - University of California, Davis, USA, Departament Ekonomii Agrobusinessu - Studia podyplomowe (stypendium Fulbright'a),
-1976 - 1981 - Uniwersytet Warszawski Wydział Nauk Ekonomicznych, specjalność cybernetyka ekonomiczna i informatyka- Magister ekonomii.
Dodatkowe kursy:
-1998 - Euroforum: Syndykacja kredytów w Polsce
-1990 - JICA (Japan International Cooperation Agency): Zarządzanie agrobiznesem, Japonia
-1989 - DC Gardner: Zarządzanie finansami
3/zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem pracy zawodowej:
- 2000 - do chwili obecnej - Zakłady Mięsne MORLINY Spółka Akcyjna, najpierw Vice Prezes Zarządu - Dyrektor ds. Finansów i Rozwoju, później Vice Prezes Zarządu - Dyrektor ds. Handlu i Marketingu.
- 1996 - 2000 - Agri Project Finance Team, Rabobank International, Utrecht, (z oddelegowaniem do pracy w Rabobank Polska S.A.) - Senior Project Manager (Dyrektor), odpowiedzialny za duże projekty inwestycyjne (project finance) w Europie Centralnej i Wschodniej. Nadzorował inwestycje o wartości ponad 30 mln USD w Rosji, Ukrainie, Rumunii i Kazachstanie. Kierowanie projektami doradztwa strategicznego dla czołowych firm z sektora spożywczego w Polsce.
- 1995 - 1996 - Rabo Polska Sp z o.o., Warszawa - Senior Manager, Board Member (Członek Zarządu). Współzarządzanie firmą, której celem było wprowadzenie Rabobanku na rynek usług finansowych w Polsce.
- 1992 - 1995 - International Finance Corporation, (Międzynarodowa Korporacja Finansowa, firma wchodząca w skład grupy Banku Światowego), przedstawicielstwo w Polsce - Manager inwestycyjny (Investment officer). Zarządzanie linią kredytową dla małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, o wartości USD 20 milionów. Ocena projektów inwestycyjnych i udział w negocjacjach dotyczących finansowania inwestycji z zagranicznym kapitałem w przemyśle polskim.
- 1990 - 1992 - Biuro Doradców Ekonomicznych i Prawnych Promarket, Warszawa - Dyrektor, współwłaściciel. Kierowanie ponad 30 projektami konsultingowymi dla przedsiębiorstw przemysłowych w Polsce, Przedstawiciel IDC (International Data Corporation) w Polsce.
- 1989 - 1990 - Biuro Doradztwa Ekonomicznego Proexim, Warszawa - Vice Dyrektor. Nadzór nad projektami doradczymi w firmie konsultingowej.
- 1982 - 1989 - Instytut Koniunktur i Cen Handlu Zagranicznego, Warszawa, Zakład Produktów Rolnych - Asystent i starszy asystent. Praca naukowa w dziedzinie ekonomii stosowanej.
4/ww. nie zajmuje się działalnością inną niż powyżej, która to działalność byłaby konkurencyjna do działalności MORLINY SA,
5/ww. nie jest wpisany w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.
Marek Młynarczyk:
1/wiek: 40 lat
2/posiadane wykształcenie i kwalifikacje:
- 1995 - 1997 - Politechnika Zielonogórska, podyplomowe studia -Zarządzanie systemami przemysłowymi,
- 1995 - 1998 - Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, podyplomowe studia -Zarządzanie finansami przedsiębiorstw,
- 1980 - 1985 - Politechnika Łódzka, mgr inż. Podstawowych Problemów Techniki - specjalność Fizyka Techniczna.
3/zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem pracy zawodowej:
- 1998 - do chwil obecnej - Zakłady Mięsne "OSTROŁĘKA" S.A., w tym: 2001 - obecnie - Prezes Zarządu, 1998 - 2001 - Vice Prezes Zarządu - Dyrektor Finansowy, odpowiedzialny za restrukturyzację Spółki i nadzór nad procesami inwestycyjnymi, efektem których była poprawa wyników finansowych Spółki.
-1996 - 1998 - Złotoryjskie Zakłady Obuwia S.A. Członek Zarządu - Dyrektor Finansowy, odpowiedzialny za przygotowanie projektów inwestycyjnych i biznes planów w związku z planowaną emisją akcji, współpraca z głównym akcjonariuszem NFI "HETMAN" S.A.
-1994 - 1996 - Zakłady Przemysłu Wełnianego Unilana S.A., Żagań - najpierw Dyrektor Finansowy, później Prezes Zarządu, odpowiedzialny za restrukturyzację zakładów.
-1989 - 1994 - Żagańskie Zakłady Przemysłu Wełnianego, Żagań - Kierownik działu rozliczeń produkcyjnych, kosztów i cen, główny księgowy, z-ca dyr. ds. ekonomicznych.
-1987 - 1989 - Zakłady Tekstylno-Konfekcyjne, Teofilów - Projektant systemów informatycznych, odpowiedzialny za tworzenie i utrzymywanie funkcjonowania systemów informatycznych.
-1985 - 1987 - Zakład Fizyki Medycznej Łódź - Asystent, obliczenia zakresów rentgenografii i fizyki medycznej.
4/ww. nie zajmuje się działalnością inną niż powyżej, która to działalność byłaby konkurencyjna do działalności MORLINY SA,
5/ww. nie jest wpisany w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.