MORLINY (MRL): Powołanie i zmiana stanowiska członków zarządu
Raport bieżący z dnia 24 stycznia 2002 r.
Rada Nadzorcza Spółki na swym posiedzeniu w dniu 23 stycznia 2002
roku dokonała następujących zmian w składzie Zarządu Spółki ze
skutkiem na dzień 1 lutego 2002 roku:
1/ Rada Nadzorcza odwołała Andrzeja Pawelczaka ze stanowiska Vice
Prezesa Zarządu - Dyrektora Operacyjnego i powołała na stanowisko
Vice Prezesa Zarządu - Dyrektora ds. Rozwoju.
2/ Rada Nadzorcza powołała Marka Młynarczyka na stanowisko Vice
Prezesa Zarządu - Dyrektora Operacyjnego. Marek Młynarczyk nadal
będzie pełnił funkcję Prezesa Zarządu Zakładów Mięsnych OSTROŁĘKA
Spółki Akcyjnej, spółki zależnej, w której Zakłady Mięsne MORLINY
Spółka Akcyjna posiadają 76,58 0x1.e314908048c91p+282kcji.
3/ Rada Nadzorcza odwołała Tomasza Sandomierskiego ze stanowiska
Vice Prezesa Zarządu - Dyrektora ds. Handlu i Marketingu i
powołała na stanowisko Vice Prezesa Zarządu - Dyrektora ds.
Strategii i Finansów.
Od 1 lutego 2002 r, po powyższych zmianach, Zarząd będzie
czteroosobowy i składać się będzie z następujących osób:
1/ Przemysław Chabowski Prezes Zarządu - Dyrektor Generalny,
2/ Andrzej Pawelczak Vice Prezes Zarządu - Dyrektor ds. Rozwoju,
3/ Marek Młynarczyk Vice Prezes Zarządu - Dyrektor Operacyjny,
4/ Tomasz Sandomierski Vice Prezes Zarządu - Dyrektor ds.
Strategii i Finansów.
Pozostałe dane dotyczące osób powołanych:
Andrzej Pawelczak:
1/ wiek: 48 lat
2/ posiadane wykształcenie i kwalifikacje:
- 1994 - University Minnesota USA - MBA Business Administration
- 1978 - Akademia Rolnicza w Poznaniu - Magister Inżynier
Mechanizacji Rolnictwa
3/ zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem pracy zawodowej:
- 2000 - do chwili obecnej - Zakłady Mięsne MORLINY Spółka Akcyjna
- Vice Prezes Zarządu - Dyrektor Operacyjny.
- 1999 - 2000 - Campofrio Alimentacion S.A. - Przedstawiciel na
Polskę / Konsultant, odpowiedzialny za koordynację działań
Campofrio na terenie Polski, jednocześnie członek Rady Nadzorczej
Zakładów Mięsnych MORLINY Spółki Akcyjnej i jej sekretarz.
- 1994 - 1999 - Hormel Foods Corporation - Przedstawiciel na
Polskę / Konsultant, Manager ds. Polski i Europy Wschodniej,
odpowiedzialny za bieżącą analizę sytuacji w branży mięsnej w
Polsce i koordynację działań firmy Hormel na rynku Europy
Wschodniej, odpowiedzialny za doprowadzenie do bezpośredniej
inwestycji kapitałowej firmy Hormel w Pozmeat SA w Poznaniu, w
latach 1998-1999 z ramienia firmy Hormel członek Rady Nadzorczej
Pozmeat SA.
- od 1994 - INFOR - International Mktg and Information -
Konsultant.
- 1990 - 1999 - RAKPOL - Przedsiębiorstwo Handlowe - Dyrektor,
odpowiedzialny za kontakty z klientami zagranicznymi.
- 1987 - 1990 - JERRIEL FRUIT - Przedsiębiorstwo Zagraniczne -
Dyrektor, odpowiedzialny za działania eksportowe i importowe
firmy, za realizację kontraktów eksportowych owoców świeżych i
ziół oraz importowych, głównie herbaty.
- 1985 - 1987 - Bekadex Spomasz - Koordynator Eksportu,
odpowiedzialny za kontakty z partnerami chińskimi, doprowadził do
podpisania wielomilionowych kontraktów na dostawę sprzętu i
urządzeń chłodniczych.
4/ ww. nie zajmuje się działalnością inną niż powyżej, która to
działalność byłaby konkurencyjna do działalności MORLINY SA,
5/ ww. nie jest wpisany w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych,
prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.
Tomasz Sandomierski:
1/ wiek: 44 lata
2/ posiadane wykształcenie i kwalifikacje:
- 1988 - 1989 - University of California, Davis, USA, Departament
Ekonomii Agrobusinessu - Studia podyplomowe (stypendium Fulbrighta),
- 1976 - 1981 - Uniwersytet Warszawski Wydział Nauk Ekonomicznych,
specjalność cybernetyka ekonomiczna i informatyka - Magister
ekonomii.
Dodatkowe kursy:
- 1998 - Euroforum: Syndykacja kredytów w Polsce
- 1990 - JICA (Japan International Cooperation Agency):
Zarządzanie agrobiznesem, Japonia
- 1989 - DC Gardner: Zarządzanie finansami
3/ zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem pracy zawodowej:
- 2000 - do chwili obecnej - Zakłady Mięsne MORLINY Spółka
Akcyjna, najpierw Vice Prezes Zarządu - Dyrektor ds. Finansów i
Rozwoju, później Vice Prezes Zarządu - Dyrektor ds. Handlu i
Marketingu.
- 1996 - 2000 - Agri Project Finance Team, Rabobank International,
Utrecht, (z oddelegowaniem do pracy w Rabobank Polska S.A.) -
Senior Project Manager (Dyrektor), odpowiedzialny za duże projekty
inwestycyjne (project finance) w Europie Centralnej i Wschodniej.
Nadzorował inwestycje o wartości ponad 30 mln USD w Rosji,
Ukrainie, Rumunii i Kazachstanie. Kierowanie projektami doradztwa
strategicznego dla czołowych firm z sektora spożywczego w Polsce.
- 1995 - 1996 - Rabo Polska Sp z o.o., Warszawa - Senior Manager,
Board Member (Członek Zarządu). Współzarządzanie firmą, której
celem było wprowadzenie Rabobanku na rynek usług finansowych w
Polsce.
- 1992 - 1995 - International Finance Corporation,
(Międzynarodowa Korporacja Finansowa, firma wchodząca w skład
grupy Banku Światowego), przedstawicielstwo w Polsce - Manager
inwestycyjny (Investment officer). Zarządzanie linią kredytową dla
małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, o wartości USD 20
milionów. Ocena projektów inwestycyjnych i udział w negocjacjach
dotyczących finansowania inwestycji z zagranicznym kapitałem w
przemyśle polskim.
- 1990 - 1992 - Biuro Doradców Ekonomicznych i Prawnych Promarket,
Warszawa - Dyrektor, współwłaściciel. Kierowanie ponad 30
projektami konsultingowymi dla przedsiębiorstw przemysłowych w
Polsce, Przedstawiciel IDC (International Data Corporation) w
Polsce.
- 1989 - 1990 - Biuro Doradztwa Ekonomicznego Proexim, Warszawa -
Vice Dyrektor. Nadzór nad projektami doradczymi w firmie
konsultingowej.
- 1982 - 1989 - Instytut Koniunktur i Cen Handlu Zagranicznego,
Warszawa, Zakład Produktów Rolnych - Asystent i starszy asystent.
Praca naukowa w dziedzinie ekonomii stosowanej.
4/ ww. nie zajmuje się działalnością inną niż powyżej, która to
działalność byłaby konkurencyjna do działalności MORLINY SA,
5/ ww. nie jest wpisany w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych,
prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.
Marek Młynarczyk:
1/ wiek: 40 lat
2/ posiadane wykształcenie i kwalifikacje:
- 1995 - 1997 - Politechnika Zielonogórska, podyplomowe studia -
Zarządzanie systemami przemysłowymi,
- 1995 - 1998 - Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, podyplomowe
studia -Zarządzanie finansami przedsiębiorstw,
- 1980 - 1985 - Politechnika Łódzka, mgr inż. Podstawowych
Problemów Techniki - specjalność Fizyka Techniczna.
3/ zajmowane wcześniej stanowiska wraz z opisem pracy zawodowej:
- 1998 - do chwil obecnej - Zakłady Mięsne OSTROŁĘKA S.A., w tym:
2001 - obecnie - Prezes Zarządu, 1998 - 2001 - Vice Prezes
Zarządu - Dyrektor Finansowy, odpowiedzialny za restrukturyzację
Spółki i nadzór nad procesami inwestycyjnymi, efektem których była
poprawa wyników finansowych Spółki.
- 1996 - 1998 - Złotoryjskie Zakłady Obuwia S.A. Członek Zarządu -
Dyrektor Finansowy, odpowiedzialny za przygotowanie projektów
inwestycyjnych i biznes planów w związku z planowaną emisją akcji,
współpraca z głównym akcjonariuszem NFI HETMAN S.A.
- 1994 - 1996 - Zakłady Przemysłu Wełnianego Unilana S.A., Żagań -
najpierw Dyrektor Finansowy, później Prezes Zarządu,
odpowiedzialny za restrukturyzację zakładów.
- 1989 - 1994 - Żagańskie Zakłady Przemysłu Wełnianego, Żagań -
Kierownik działu rozliczeń produkcyjnych, kosztów i cen, główny
księgowy, z-ca dyr. ds. ekonomicznych.
- 1987 - 1989 - Zakłady Tekstylno-Konfekcyjne, Teofilów -
Projektant systemów informatycznych, odpowiedzialny za tworzenie i
utrzymywanie funkcjonowania systemów informatycznych.
- 1985 - 1987 - Zakład Fizyki Medycznej Łódź - Asystent,
obliczenia zakresów rentgenografii i fizyki medycznej.
4/ ww. nie zajmuje się działalnością inną niż powyżej, która to
działalność byłaby konkurencyjna do działalności MORLINY SA,
5/ ww. nie jest wpisany w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych,
prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.
4. Podstawa prawna raportu bieżącego: ż 5 ust. 1 pkt. 31 oraz ż 37
RRM GPW.