B3SYSTEM (B3S): Powołanie członków Rady Nadzorczej na kolejną kadencję . - raport 23

Raport bieżący nr 23/2009
Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Zarząd B3System S.A., koryguje treść raportu bieżącego nr 23/2009 z dnia 29 kwietnia 2009 roku " Powołanie członków Rady Nadzorczej na kolejną kadencję."

w następujący sposób:

W raporcie nr 23/2009 z dnia 29 kwietnia 2009 roku wskazano przekierowanie do strony www., na której umieszczone są informacje dotyczące Członków Rady Nadzorczej B3System S.A. Uzupełniając raport bieżący nr 23/2009 Zarząd B3System S.A. informuje:

Reklama

Zarząd B3system S.A. zgodnie z § 5 ust.1 pkt.2 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19.02.2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niezbędnego państwem członkowskim, podaje do publicznej wiadomości skład Rady Nadzorczej powołanej na kolejną kadencję przez Zwyczajne Walne Zgromadzenie Spółki w dniu 28 kwietnia 2009 roku.

Rada Nadzorcza B3System S.A.

1. Tadeusz Kuranowski - Przewodniczący Rady Nadzorczej

2. Waldemar Nowak - Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej

3. Hanna Ciejka - Członek Rady Nadzorczej

4. Mirosław Hejduk - Członek Rady Nadzorczej

5. Krzysztof Przyłucki - Członek Rady Nadzorczej

6. Jacek Grochowina - Członek Rady Nadzorczej

1. Tadeusz Kuranowski - Przewodniczący Rady Nadzorczej

Pan Tadeusz Kuranowski posiada wykształcenie wyższe. W 1968 roku ukończył Politechnikę

Warszawska Wydział Elektroniki uzyskując tytuł magistra inżyniera.

Dodatkowo Pan Tadeusz Kuranowski ukończył:

- Studium Podyplomowe Automatyki - Politechnika Warszawska - 1972 r.;

- Szkolenie w zakresie finansów w Bank of Ireland - 1993 r.;

- Szkolenie w zakresie finansów w De Paul University Chicago USA - 1994 r.;

- Seria kursów w kraju i za granica w dziedzinie informatyki i polityki bezpieczeństwa systemów.

Przebieg kariery zawodowej:

- Od 2001 r. - ING Nationale Nederlanden Polska - Starszy Specjalista ds. zarządzania

ryzykiem;

- 1999 - 2000 - Bank Pekao S.A. - Dyrektor Bankowego Ośrodka Centralnego;

- 1993 - 1999 - Bank Pekao S.A. - Dyrektor Departamentu Informatyki;

- 1984 - 1993 - Bank Pekao S.A. - Zastępca Dyrektora Departamentu Informatyki;

- 1976 - 1984 - Zakład Informatyki Unitra - Unitach - Zastępca Kierownika Zakładu;

- 1972 - 1976 - Ośrodek Informatyczny Unitra - Unizet - Kierownik Działu Głównego Inżyniera;

- 1968 - 1972 - Konstruktor urządzeń pomiarowych.

Pan Tadeusz Kuranowski nie pełni ani nie pełnił w okresie ostatnich 5 lat innych funkcji w organach

administrujących, zarządzających i nadzorczych spółek osobowych lub kapitałowych.

W okresie ostatnich 5 lat Pan Tadeusz Kuranowski nie był oraz nie jest obecnie wspólnikiem innej

spółki osobowej lub kapitałowej.

Według złożonego oświadczenia Pan Tadeusz Kuranowski:

- nie prowadzi podstawowej działalności wykonywanej poza Emitentem, która może mieć istotne

znaczenie dla Emitenta;

- nie został skazany za przestępstwo oszustwa;

- w ciągu ostatnich pięciu lat nie pełnił funkcji członka organów administracyjnych, osoby

zarządzającej, osoby nadzorującej lub zarządzającej wyższego szczebla

(o której mowa w pkt. 14.1 lit d załącznika do Rozporządzenia Komisji 809/2004) w podmiotach, które

w okresie jego kadencji znalazły sie w stanie upadłości lub likwidacji lub były kierowane przez zarząd

komisaryczny;

- nie był podmiotem oficjalnych oskarżeń publicznych lub sankcji ze strony organów ustawowych lub

regulacyjnych (w tym organizacji związkowych);

- nie otrzymał sadowego zakazu działania jako członek organów administracyjnych, zarządzających

lub nadzorczych jakiegokolwiek emitenta lub zakazu uczestniczenia w zarządzaniu lub prowadzeniu

spraw jakiegokolwiek emitenta w okresie poprzednich pięciu lat

2. Waldemar Nowak - Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej

Pan Waldemar Nowak posiada wykształcenie wyższe. W 1979 r. ukończył Szkołę Główną Planowania i Statystyki w Warszawie, uzyskując tytuł magistra nauk ekonomicznych.

Dodatkowo Pan Waldemar Nowak ukończył:

-Studia Podyplomowe na Akademii Rolniczo - Technicznej w Olsztynie - rynek, szacowanie i wycena nieruchomości;

-Szkolenia z zakresu finansów, bankowości i marketingu organizowane przez krajowe i zagraniczne instytucje;

-Staże i szkolenia na uczelniach zagranicznych - Praga, Budapeszt, Chicago.

Przebieg kariery zawodowej:

-2007 - obecnie _- Dominet Bank S.A. - Grupa Fortis Bank Polska - Dyrektor Departamentu Rozwoju Produktów Detalicznych i Mikroprzedsiebiorstw.

-2004 - 2007 - PKO BP S.A. - Dyrektor Departamentu Bankowości Korporacyjnej, Wicedyrektor Mazowieckiego Regionalnego Oddziału Korporacyjnego;

-2000 - 2003 - Żagiel S.A. - Pośrednictwo Kredytowe - Przewodniczący Rady Nadzorczej

-2000-2003 - Kredyt Bank S.A. - Dyrektor Zarządzający Obszarem Bankowości Detalicznej, Wiceprezes Zarządu Banku nadzorujący Obszar Bankowości Detalicznej;

-1997 - 1998 - Bank Gospodarki Żywnościowej - Doradca Prezesa;

-1996 - 1997 - Bank gospodarstwa Krajowego - Prezes Zarządu;

-1993 - 1996 - Górnośląski Bank Gospodarczy - Dyrektor Oddziału, Doradca Prezesa Zarządu, Członek Zarządu

-1990 - 1993 - Pobyt w Chicago, USA;

-1979 - 1989 - Asystent, starszy asystent na SGH;

Poza powyższymi, Pan Waldemar Nowak nie pełni innych funkcji w organach administrujących, zarządzających i nadzorczych spółek osobowych lub kapitałowych.

W okresie ostatnich 5 lat Pan Waldemar Nowak był członkiem organów administracyjnych, zarządzających lub nadzorczych następujących spółek handlowych:

-2006 - 2007 - KREDOBANK (Ukraina) Grupa PKO S.A. - Wiceprzewodniczący Komisji Rewizyjnej;

-2001 - 2003 - Firma Pośrednictwa Kredytowego - Żagiel S.A. - Przewodniczący Rady Nadzorczej;

-2001 - 2003 - Kredyt Bank S.A. - Wiceprezes Zarządu Banku.

Według złożonego oświadczenia Pan Waldemar Nowak:

- nie prowadzi podstawowej działalności wykonywanej poza Emitentem, która może mieć istotne znaczenie dla Emitenta;

- nie został skazany za przestępstwo oszustwa;

- w ciągu ostatnich pięciu lat nie pełnił funkcji członka organów administracyjnych, osoby zarządzającej, osoby nadzorującej lub zarządzającej wyższego szczebla (o której mowa w pkt. 14.1 lit d załącznika do Rozporządzenia Komisji 809/2004) w podmiotach, które w okresie jego kadencji znalazły się w stanie upadłości lub likwidacji lub były kierowane przez zarząd komisaryczny;

- nie był podmiotem oficjalnych oskarżeń publicznych lub sankcji ze strony organów ustawowych lub regulacyjnych (w tym organizacji związkowych);

- nie otrzymał sądowego zakazu działania jako członek organów administracyjnych, zarządzających lub nadzorczych jakiegokolwiek Emitenta lub zakazu uczestniczenia w zarządzaniu lub prowadzeniu spraw jakiegokolwiek Emitenta w okresie poprzednich pięciu lat.

3. Hanna Ciejka - Członek Rady Nadzorczej

Pani Hanna Ciejka posiada wykształcenie wyższe. W 1988 roku ukończyła Szkołę Główną Planowania i Statystyki [obecnie Szkoła Główna Handlowa], Wydział Handlu Wewnętrznego, uzyskując tytuł magistra ekonomii.

Dodatkowo Pani Hanna Ciejka ukończyła:

Kurs na Samodzielnego Księgowego w Centrum Szkolenia Zawodowego w Warszawie - 1995 r.,

Kurs dla Głównych Księgowych w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce, Oddział w Warszawie - 1999 r.,

W 2000 roku, przystąpiła do egzaminu Ministerstwa Finansów na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych - uzyskując świadectwo kwalifikacyjne, numer licencji 20629/00.

Przebieg kariery zawodowej:

Od 2006 r. - Nieruchomości Inwestycyjne Sp. z o.o. (Developer) - Główny Księgowy;

Od 2006 r. - Advancet Technologies Investors S.A. (Inwestycje Kapitałowe) - Główny Księgowy;

2001 r. - 2008 r. - Biuro Rachunkowe - własna działalność gospodarcza;

1999 r. - 2001 r. - "ELIMP - BUD" Sp. z o.o. (Budowa obiektów sportowych) - Główny Księgowy;

1999 r. - 2001 r. - "Centrum Inwestycyjno-Biurowe" Sp. z o.o. (Zarządzanie nieruchomościami) - Główny Księgowy;

1996 r. - 1999 r. - "ENDO" Sp. z o.o. (Usługowo-produkcyjna) - Główny Księgowy;

1995 r. - 1996 r. - Euro Fundusz Inwestycyjny S.A. (Firma Leasingowa) - Samodzielny Księgowy;

1988 r. 1989 r. - "PRESMED" Sp. z o.o. j.g.u. - specjalista ds. joint venture;

1979 r. - 1980 r. - Centrum Obliczeniowe Ministerstwa Przemysłu Maszynowego - młodszy operator EMC;

Pani Hanna Ciejka nie pełni ani nie pełniła w okresie ostatnich 5 lat innych funkcji w organach administrujących, zarządzających i nadzorczych spółek osobowych lub kapitałowych.

W okresie ostatnich 5 lat Pani Hanna Ciejka nie była oraz nie jest obecnie wspólnikiem innej spółki osobowej lub kapitałowej.

Według złożonego oświadczenia Pani Hanna Ciejka nie jest członkiem żadnego innego organu spółki kapitałowej lub innej osoby prawnej prowadzącej działalność konkurencyjną wobec B3System S.A. Nie jest również wspólnikiem w konkurencyjnej spółce cywilnej lub spółce osobowej. Pani Hanna Ciejka nie jest wpisana do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.

4. Mirosław Hejduk - Członek Rady Nadzorczej

Pan Mirosław Hejduk posiada wykształcenie wyższe. W 1979 roku ukończył Szkołę Główną Planowania i Statystyki w Warszawie, kierunek Wydział Handlu Wewnętrznego, kierunek ekonomika i organizacja obrotu towarowego i usług.

Przebieg kariery zawodowej:

-od 1991 - własna działalność gospodarcza; Handel Art. Przemysłowymi Mirosław Hejduk - Sochaczew,

-1989 - 1991 - Zakład rzemieślniczy Dziewiarstwo Maszynowe i Krawiectwo Lekkie Bożena

Hejduk, Jadwiga Karasiewicz - jako osoba współpracująca z rzemieślnikiem;

-1984 - 1989 - Zakład rzemieślniczy Dziewiarstwo Maszynowe Bożena Hejduk w Ząbkach- jako osoba współpracująca z rzemieślnikiem

-1979 - 1984 - Przedsiębiorstwo Spedycji Międzynarodowej "C. Hartwig" w Warszawie, - referent ds. spedycji, starszy referent ds. spedycji w Dziele Samochodowym

Poza pełniona w strukturze Emitenta funkcja, Pan Mirosław Hejduk nie pełni innych funkcji w organach administrujących, zarządzających i nadzorczych spółek osobowych lub kapitałowych.

W okresie ostatnich 5 lat Pan Mirosław Hejduk nie był i nie jest wspólnikiem innej spółki osobowej lub kapitałowej ani nie pełnił funkcji członka organów innych spółek kapitałowych lub osobowych.

Według złożonego oświadczenia Pan Mirosław Hejduk:

- nie prowadzi podstawowej działalności wykonywanej poza Emitentem, która może mieć istotne znaczenie dla Emitenta;

- nie został skazany za przestępstwo oszustwa;

- w ciągu ostatnich pięciu lat nie pełnił funkcji członka organów administracyjnych, osoby zarządzającej, osoby nadzorującej lub zarządzającej wyższego szczebla (o której mowa w pkt 14.1 lit d załącznika do Rozporządzenia Komisji 809/2004) w podmiotach, które w okresie jego kadencji znalazły się w stanie upadłości lub likwidacji lub były kierowane przez zarząd komisaryczny;

- nie był podmiotem oficjalnych oskarżeń publicznych lub sankcji ze strony organów ustawowych lub regulacyjnych (w tym organizacji związkowych);

- nie otrzymał sądowego zakazu działania jako członek organów administracyjnych, zarządzających lub nadzorczych jakiegokolwiek Emitenta lub zakazu uczestniczenia w zarządzaniu lub prowadzeniu spraw jakiegokolwiek Emitenta w okresie poprzednich pięciu lat.

5. Krzysztof Przyłucki - Członek Rady Nadzorczej

Pan Krzysztof Przyłucki posiada wykształcenie wyższe. W 1994 roku ukończył Wydział Matematyki Informatyki i Mechaniki na Uniwersytecie Warszawskim, uzyskując tytuł magistra informatyki. W 1997 r. ukończył Podyplomowe Studium Menedżerskie w Szkole Głównej Handlowej.

Przebieg kariery zawodowej:

-od 2005 - BTInfo Biuro Tłumaczeń Informatycznych Przyłuccy Sp. J. - Dyrektor,

-1995 - 2005 - BTInfo Biuro Tłumaczeń Informatycznych Izabela Przyłucka - Dyrektor,

-1993 - 1996 - TECMATH Polska Sp. z o.o. - Prezes Zarządu,

-1992 - 1995 - redakcja PC Mgazine (PWN) - Koordynator zespołu tłumaczy

Poza pełnioną w strukturze Emitenta funkcją, Pan Krzysztof Przyłucki od 16 listopada 2005 r. jest dyrektorem w spółce BTInfo Biuro Tłumaczeń Informatycznych Przyłuccy Sp. J.

Pan Krzysztof Przyłucki jest wspólnikiem/ akcjonariuszem następujących spółek handlowych:

-BTInfo Biuro Tłumaczeń Informatycznych Przyłuccy Sp. J. (od 16 listopada 2005 r. ),

-Folwark Łęku Przyłuccy Sp. J. (od 9 maja 2006 r.)

Pan Krzysztof Przyłucki jest uczestnikiem rynku giełdowego, posiadającym niewielkie pakiety akcji spółek publicznych (poniżej 5%).

Według złożonego oświadczenia Pan Krzysztof Przyłucki:

- nie prowadzi podstawowej działalności wykonywanej poza Emitentem, która może mieć istotne znaczenie dla Emitenta;

- nie został skazany za przestępstwo oszustwa;

- w ciągu ostatnich pięciu lat nie pełnił funkcji członka organów administracyjnych, osoby zarządzającej, osoby nadzorującej lub zarządzającej wyższego szczebla (o której mowa w pkt. 14.1 lit d załącznika do Rozporządzenia Komisji 809/2004) w podmiotach, które w okresie jego kadencji znalazły się w stanie upadłości lub likwidacji lub były kierowane przez zarząd komisaryczny;

- nie był podmiotem oficjalnych oskarżeń publicznych lub sankcji ze strony organów ustawowych lub regulacyjnych (w tym organizacji związkowych);

- nie otrzymał sądowego zakazu działania jako członek organów administracyjnych, zarządzających lub nadzorczych jakiegokolwiek Emitenta lub zakazu uczestniczenia w zarządzaniu lub prowadzeniu spraw jakiegokolwiek Emitenta w okresie poprzednich pięciu lat.

6. Jacek Grochowina - Członek Rady Nadzorczej

Pan Jacek Grochowina posiada wykształcenie wyższe. W 1992 roku ukończył Politechnikę Warszawską Wydział Elektroniki - Telekomunikacja, uzyskując tytuł magistra inżyniera elektroniki. W 1996 roku Pan Jacek Grochowina ukończył Uniwersytet Warszawski / University of Illinois, uzyskując tytuł magistra zarządzania/MBA.

Przebieg kariery zawodowej:

-05.2007 - obecnie - Prezes Zarządu - Polskie Sieci Nadawcze Sp. z o.o.;

-09.2006 - 02.2007 - Prezes Zarządu - 3G Network Services sp. z o.o.;

-09.2005 - 09.2006 - niezależny konsultant w branży telekomunikacyjnej - JG Consulting;

-01.2002 - 07.2005 - Prezes Zarządu - TP Emitel Sp. z o.o.;

-1997 - 2001 - Zastępca Dyrektora Technicznego - Polska Telefonia Komórkowa Centertel, IDEA, ORANGE;

-1996 - Projekt Manager - Polska Telefonia Komórkowa Centertel;

-1994 - 1996 - Koordynator budżetu - Polska Telefonia Komórkowa Centertel;

-1993 - 1994 - Logistic manager - Polska Telefonia Komórkowa Centertel;

-1992 - 1993 - specjalista ds. Szkoleń - Polska Telefonia Komórkowa Centertel.

Poza powyższymi, Pan Jacek Grochowina nie pełni innych funkcji w organach administrujących, zarządzających i nadzorczych spółek osobowych lub kapitałowych, z zastrzeżeniem iż pełni funkcje Prezesa Zarządu w spółce - Polskie Sieci Nadawcze Sp. z o.o. - od maja 2007roku.

Poza wymienionymi Pan Jacek Grochowina nie pełni funkcji w organach administrujących, zarządzających i nadzorczych spółek osobowych lub kapitałowych. W okresie ostatnich 5 lat Pan Jacek Grochowina nie był wspólnikiem innej spółki osobowej lub kapitałowej ani nie pełnił funkcji członka organów innych spółek kapitałowych lub osobowych, z zastrzeżeniem, iż od maja 2002 roku do czerwca 2005 roku pełnił funkcje Prezesa Zarządu w spółce - TP EmiTel sp. z o.o.

Oprócz powyższych, Pan Jacek Grochowina nie jest wspólnikiem lub akcjonariuszem spółek osobowych lub kapitałowych, z zastrzeżeniem, iż jest aktywnym uczestnikiem rynku kapitałowego, przy czym zaangażowanie kapitałowe w spółkach giełdowych nie przekracza 5% kapitału zakładowego. Pan Jacek Grochowina posiada 5000 akcji Emitenta.

W okresie ostatnich 5 lat Pan Jacek Grochowina nie był wspólnikiem innej spółki osobowej lub kapitałowej ani nie pełnił funkcji członka organów innych spółek kapitałowych lub osobowych, poza wskazanymi powyżej.

Według złożonego oświadczenia Pan Jacek Grochowina:

- nie prowadzi podstawowej działalności wykonywanej poza Emitentem, która może mieć istotne znaczenie dla Emitenta;

- nie został skazany za przestępstwo oszustwa;

- w ciągu ostatnich pięciu lat nie pełnił funkcji członka organów administracyjnych, osoby zarządzającej, osoby nadzorującej lub zarządzającej wyższego szczebla (o której mowa w pkt. 14.1 lit d załącznika do Rozporządzenia Komisji 809/2004) w podmiotach, które w okresie jego kadencji znalazły się w stanie upadłości lub likwidacji lub były kierowane przez zarząd komisaryczny;

- nie był podmiotem oficjalnych oskarżeń publicznych lub sankcji ze strony organów ustawowych lub regulacyjnych (w tym organizacji związkowych);

- nie otrzymał sądowego zakazu działania jako członek organów administracyjnych, zarządzających lub nadzorczych jakiegokolwiek Emitenta lub zakazu uczestniczenia w zarządzaniu lub prowadzeniu spraw jakiegokolwiek Emitenta w okresie poprzednich pięciu lat.
Władysław Sędzielski - Wiceprezes Zarządu

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »