POLMOSBIA (PLB): Podpisanie umowy znaczącej - Trójstronnej umowy sprzedaży i dostawy pomiędzy Polmos Białystok S.A., Bols Sp. z o.o. oraz Przedsiębiorstwem Janus S.A. - raport 71

Raport bieżący nr 71/2005

Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Zarząd Przedsiębiorstwa "Polmos" Białystok S.A. z siedzibą w Białymstoku, stosownie do §5 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia w sprawie informacji bieżących i okresowych, informuje, iż w dniu 3 stycznia 2006 r. otrzymał podpisany przez spółkę Przedsiębiorstwo "Janus" S.A. z siedzibą w Toruniu egzemplarz "Trójstronnej umowy sprzedaży i dostawy". "Trójstronna umowa sprzedaży i dostawy" wiąże strony od dnia 1 grudnia 2005 r. Dotychczasowa współpraca handlowa pomiędzy Polmos Białystok S.A., a spółką Przedsiębiorstwo "Janus" S.A. realizowana była na podstawie konkretnych zamówień.

Reklama

Nazwa umowy: Trójstronna umowa sprzedaży i dostawy

Data zawarcia umowy: 1 grudnia 2005 r.

Strony umowy: 1. Polmos Białystok S.A. i Bols Sp. z o.o. - jako dostawcy produktów

2. Przedsiębiorstwo "Janus" S.A. - jako odbiorca

Przedmiot umowy: określenie zasad współpracy handlowej polegającej na sprzedaży wyrobów spirytusowych Polmos Białystok S.A. oraz Bols Sp. z o.o.

Istotne postanowienia umowy:

Umowa ma charakter umowy ramowej. Jest to standardowa umowa o współpracy handlowej (wg wzoru opracowanego przez Spółkę i Bols Sp. z o.o.), której warunki nie odbiegają od stosowanych wobec innych odbiorców niesieciowych. Umowa reguluje m.in.: sposób składania zamówień, limity zabezpieczeń, sposób dokumentacji dostaw. Treść umowy nie obejmuje cen produktów. Umowa określa jednolite terminy płatności dla wszystkich odbiorców. Dostawy produktów odbywać się będą według cen producentów, każdorazowo na podstawie konkretnego zamówienia.

Załącznikami do "Trójstronnej umowy sprzedaży i dostawy" są jednakowe dla wszystkich odbiorców niesieciowych:

1. "Warunki handlowe" - regulujące wysokość rabatów;

2. "Warunki logistyczne dostaw"- regulujące kwestie związane z transportem, załadunkiem, rozładunkiem, opakowaniami, paletami oraz ryzykiem utraty towaru;

3. "Procedury reklamacyjne" - regulujące kwestie związane z reklamacjami towaru przez odbiorców.

Dostawcy mają prawo zmienić "Warunki handlowe" zawiadamiając o tym na piśmie odbiorcę, z wyprzedzeniem równym okresowi wypowiedzenia umowy. Zmiana "Warunków handlowych" nie jest równoznaczna z wypowiedzeniem umowy.

Umowa jest zawarta na czas nieokreślony. Termin wypowiedzenia umowy wynosi 1 miesiąc, wypowiedzenie jest skuteczne na koniec miesiąca kalendarzowego. W przypadku utraty przez odbiorcę zezwoleń na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym umową (utrata zezwolenia na hurtową sprzedaż napojów spirytusowych), umowa może ulec rozwiązaniu bez zachowania okresu wypowiedzenia.

Kryterium uznania umowy za znaczącą:

Szacowana wartość umowy (dostaw produktów Spółki w okresie najbliższych 5 lat obrotowych) wynosi ponad 10% wartości przychodów ze sprzedaży Spółki za okres ostatnich czterech kwartałów.

Data autoryzacji: 01.07.05 22:42

Henryk Wnorowski - Prezes Zarządu

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »