RUCH (RCH): Odmowa przyjęcia nowych warunków handlowych przez RUCH S.A. Wypowiedzenie umowy znaczącej dotyczącej dystrybucji przez RUCH S.A. doładowań elektronicznych pre-paid z P4 Sp. z o.o. - raport 54

Raport bieżący nr 54/2009
Podstawa prawna:

Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe

Zarząd RUCH S.A., stosownie do § 5 ust.1 pkt 5 Rozporządzenia w sprawie informacji bieżących i okresowych, informuje, iż w dniu 13 października 2009 r. dostarczył do P4 Sp. z o.o. (operator sieci "Play") pismo informujące o odmowie przyjęcia przez RUCH S.A. zaproponowanych przez P4 Sp. z o.o. pismem z dnia 28 września 2009 r. nowych warunków współpracy w zakresie dystrybucji doładowań elektronicznych pre-paid. Powodem odmowy przyjęcia przez RUCH S.A. nowych warunków handlowych jest zbyt wysoki w ocenie RUCH S.A. poziom obniżki rabatów na doładowania. Tym samym, zgodnie z warunkami Umowy Partnerskiej z dnia 15 września 2008 r. (dalej Umowa), z dniem doręczenia pisma RUCH S.A. do P4 Sp. z o.o. doszło do wypowiedzenia Umowy. Okres wypowiedzenia Umowy wynosi 3 miesiące, ze skutkiem na koniec miesiąca. W przypadku braku porozumienia pomiędzy stronami Umowa ulegnie więc rozwiązaniu z dniem 31 stycznia 2010 r. Rozwiązanie Umowy może doprowadzić do spadku sprzedaży i uzyskiwanych marż z dystrybucji produktów tego dostawcy.

Reklama

Umowa w momencie wypowiedzenia spełnia warunki uznania za umowę znaczącą - jej szacowana wartość w okresie 5 lat przekracza 10% kapitałów własnych RUCH S.A.

Powyższe wypowiedzenie Umowy związane jest z prowadzoną w ostatnich miesiącach przez wszystkich operatorów telefonii komórkowej polityką obniżania rabatów dla dystrybutorów w zakresie doładowań elektronicznych i kart pre-paid.
Zdzisław Owczarek - Członek Zarządu

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »